Kaverini petti miestään luonani :(
Kaveri ja mieheni kaveri (jotka eivät olleet ennen tavanneet) jäivät viininhuuruisen illan jälkeen meille yöksi. Yöllä sitten havahduin siihen kun kuulin heidän harrastavan seksiä. Kaverini mies ei siis ollut meillä. Aamulla oltiin kaikki hiljaa asiasta.
Tilanne ahdistaa minua, sillä en voi sietää pettämistä missään muodossa. Mitä pitäisi tehdä? Kertoa kaverini miehelle, yrittää saada kaveri tunnustamaan tälle vai antaa vain olla? Ahdistaa varsinkin sen takia, kun tämä tapahtui meillä. :(
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Ööö, kuuluu varmaan sulle?
Kuulu näköjään, jos se heräs siihen.
Taas kerran jeesussyndroomaisen jankutus, kuinka hänen velvollisuutensa on kertoa petetylle. Kohta alkaa vakuuttelu kuinka "minä ainakin haluaisin, että minulle kerrottaisiin". No, voin vain toivoa, että kaikille tuon hokijoille jonakin päivänä se viesti tulee.
Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Jos haluaa loukata niin sitten kannattaa tietysti juosta kertomaan. Tai vielä mieluummin lähettää viesti anonyymista sähköpostiosoitteesta tai perinteinen kirje ilman lähettäjän nimeä, sillähän ne ihmisten parisuhteet yleensä saadaan kuntoon. not.
Siis eikö tämä muka teitä häiritsisi? Minusta kyllä tuntuu pahalta kaverin moraalittomuus. En erityisemmin edes pidä hänen miehestään, mutta ei se tee teosta sen hyväksyttävämpää.
-ap
Tietysti kerrot. Kenenkään ei pidä joutua tuhlaamaan elämäänsä petollisen kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tämä muka teitä häiritsisi? Minusta kyllä tuntuu pahalta kaverin moraalittomuus. En erityisemmin edes pidä hänen miehestään, mutta ei se tee teosta sen hyväksyttävämpää.
-ap
Ei häiritsisi, ei ollenkaan.
Eikä kuulu sulle millaiset arvot sun kaverilla on tai mitä sun kaveri tekee tai jättää tekemättä.
Älä puutu.
Mitäpä jos puhuisit sille kaverille ihan ekana?
Saattohan ne ettiä kadonnutta korvista ja toinen jäi jumiin sängyn alle xD
Kerro miehelle tai pakota ystäväsi itse kertomaan. Väärin miehelle joutua tuhlaamaan aikaa ho-ron kanssa.
Keskustelisin ensin kaverini kanssa.
Ajattelin että järkevintä olisi suostutella kaveri itse kertomaan miehelleen, mutta mitä jos ei suostu? Tosi huono fiilis koko jutun takia :( En halua alkaa valehtelemaan kellekään.
-ap
Tiedätkö sinä millaisia sopimuksia ja sääntöjä ystävällesi on miehensä kanssa? Puhu sen ystävän kanssa asiasta
Eikö tuo tuollainen kertominen ole ihan teinitouhua. Aikuiset ihmiset antavat myös ystävänsä tehdä virheitä ilman että lähtevät tuomaroimaan ja selvittämään sitä mihinkään suuntaan. Hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Anteeksi, en tiennyt että sisäministeriö oli nimittänyt sinut moraalipoliisiksi.
Onko miehesi aikeissa lähteä kertomaan kaverinsa vaimolle asiasta?
Jos pettäjä olisi mies, niin kyllä olisi mammat kertomassa koko kylälle. :D joopa joo.
Jos alkaisitte suojella tuota suhdetta esimerkiksi antamalla kotinne, kesämökkinne tai alibinne noiden kahden suhteen kohtaamispaikaksi, asia olisi hieman eri, silloin voisi puhaltaa pelin poikki ja sanoa mielipiteensä. Mutta tuollainen kahden aikuisen ihmisen välinen tapahtuma ei kuulu muille, ei myöskään moralisointi. Mutta kaikkein viimeksi asian kertominen kolmansille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi aikeissa lähteä kertomaan kaverinsa vaimolle asiasta?
Mieheni mielestä pitäisi antaa koko asian olla. En kestä! Kysyn nyt kaverilta mitä aikoo tehdä.
-ap
Kannustan ap:ta ihan ehdottomasti keskustelemaan ystävänsä kanssa silläkin uhalla että ystävä on keskustelun jälkeen entinen. Ja jos kaveri ei kerro miehelleen niin ap kertoo. Jos mun kotona tehtäisiin tällaista se olisi oksat pois. Hyi hitto!
Tänä päivänä moraali tuntuu olevan turhankin kaukainen käsite. Ja todellakin toivon, että jos joku mieheni ystävä tietäisi mieheni tekevän jotain tällaista, kertoisi. Raukkamaista olisi jättää kertomatta.
Anna olla. Kaveri kertoo miehelleen jos siltä tuntuu.