Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa lapsen, hylännyt jo yhden

Vierailija
19.02.2017 |

Mies haluaa lapsen, vaikka tapaa todella harvoin entisessä suhteessa syntynyttä. Ehkä kerran kuussa, välillä harvemmin. Voiko tälläiseen mieheen luottaa? Kun tapasimme, en edes ajatellut lapsia. Siksi en tehnyt niin isoa numeroa siitä, ettei mies pidä huolta lapsestaan. Kyllä se silti tavallaan vaivasi. Nyt kuitenkin iskenyt kauhea vauvakuume ihan puskista. Ja mies on lapsesta puhunut jo pari vuotta.

Otanko riskin vai lähdenkö etsimään parempaa isäehdokasta? Järki tuntuu nyt hautautuvan vauvakuumeen alle...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko tai ei mutta vastuu kannettava.

Mä kyllä nyt harkitsisin vielä. Ensin olisi kyllä luoda suhde jo olemassa olevaan lapseen.

Vierailija
22/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan miettiä, haluaako edes jatkaa suhdetta tuollaisen miehen kanssa. Sulla on mahdollisuus oikeasti löytää joku kunnon tyyppi, joka haluaa perheen ja pitää siitä myös huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tekis tommoselle lasta.

Jos sillä kerran on niin kova vauvakuume, miksi ei ala hoitamaan jo olemassa olevaa lastaan? Miksi pitää tehdä uusi jos vanhakaan ei kiinnosta?

Vierailija
24/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä ylipäätään mietit tuollaista, että jospa kuitenkin vaihtaisin miestä, niin ei se oikea ole ja se ero tulee aika todennäköisesti. Lähtökohta pitäisi olla se että haluan lapsen juuri tämän ihmisen kanssa.

Vierailija
25/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt helvetissä tee tuollaisen kanssa lasta. Minä tein, tosin tämä hylkääminen tapahtui vasta meidän eromme jälkeen. Eksällä on siis edellisestä suhteestaan yksi lapsi. Nykyään näkee tuota ekaa lasta joskus ja jouluna, ja meidän yhteistä lasta 1-2 kertaa kuussa tunnin ajan.

Ei kykene lapsiperhearkeen eikä haluakaan kyetä. Omat menot, ryyppääminen ja pelaaminen kiinnostavat enemmän. Ei pysty tajuamaan sitäkään, että lapsi saattaa ikävöidä häntä ja että hänen surkealla isyydellään voi olla vaikutusta lapseen. Sanoo vain, että ei hänen tekemisillään ole väliä kun minä se pääasiallinen vanhempi on. Ja oltiin tosiaan yhdessä siihen saakka, kun lapsi oli 1v...

Mua ei haittaa tippaakaan kasvattaa lasta yksin. Mieluummin näin kuin että joutuisi kestämään jotain viikko-viikkoa ja tappelemaan kasvatusmetodeista. Nyt saan yksin päättää kaikesta. Mutta lapsen kannalta tämä on surullista, se on kuitenkin hänen ainoa isänsä joka sattuu olemaan täysi luuseri.

Vierailija
26/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siitä, että en voisi edes seurustella miehen kanssa, joka on hylännyt tuolla tavalla lapsensa. En vain pystyisi kunnioittamaan ja ihailemaan sellaista miestä. Minulle parisuhteessa on tärkeää, että aidosti pystyn kunnioittamaan ja ihailemaan rakastamaani miestä. Lapsen hylkääminen kertoo hyvin paljon miehen kyvystä kantaa vastuunsa, empatiasta, arvoista, moraalista ja jopa älykkyydestä jos luistaa oman jälkikasvunsa kasvattamisesta. 

Vierailija
27/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten hauskaa on sitten yrittää luoda suhdetta sun lapsen ja hylätyn sisaruksen välille. Katsoa oikein läheltä kun lapseen sattuu puolihuolimaton julmuus. Siis jos tää mies edes jaksaa hommaa, iso jos.

Tai kun tapaat sen paremman miehen, hassattuasi elämää tähän luuseriin, kun väänsit kersan tai pari. Ja sitten yh:na ei ehkä olekaan niin hyvä diili sinkkujen joukossa.

Miksi sä tyydyt kehnoon nyt, kun ei ole pakko?

Vierailija
28/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille miehelle tää ketju, ja katso, miten reagoi.

Vierailija
29/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä voi noin yleistää. Kuitenkin moni kakkoskierroksella on erittäin hyvä isä jälkikasvulleen.

Jutelkaa ja keskustelkaa aiheesta paljon!

Miksi olisi, jos ei ole aiemmallekaan lapselle? Miksi tämä lapsi olisi miehelle rakkaampi tai tärkeämpi kuin aiempi?

Vierailija
30/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista kumppania vaan voi kunnioittaa. Osoittaa niin syvää välinpitämättömyyttä, itsekkyyttä ja vastuuttomuutta. Ihan turha kuvitella että sinun lapsesi olisi hänelle tärkeämpi kuin se ensimmäinen.

Vierailija
31/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi lapsellesi parempi isä. Vanhemmuus on elämänpituinen pesti, ei kaikista ole siihen.

Vierailija
32/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos ottaisitte miehen lapsen kunnolla elämäänne. Kyllä sihteen saa luotua myöhemminkin.

Olen yrittänyt tätäkin ehdottaa. On lapsella jopa oma huone valmiina. Mutta käyttämättä se on. En mä voi lasta tänne hakea, jos isäänsä ei kiinnosta. :(

Ap

Eiköhän tämä kerro jo tarpeeksi...

Vierailija
33/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä löytyy kaikki selitykset asiaan. Lähtien siitä, että ei ole koskaan päässyt luomaan suhdetta lapseen. Erosivat vauva-aikana, mutta tiedän, että lapsen äiti haluaisi miehen olevan säännöllisesti lapsen elämässä. Nyt ei kuulemma käy niin, koska mehän ei erota. Niinpä niin... Mutta entäs kun.

Toisaalta, olisin valmis kasvattamaan lapsen myös yksin. Mielummin vain sitten kokonaan yksin, enkä niin, että lapsi joutuisi miettimään, miksi ei kelpaa isälleen. Järjen ääni löytyy taas. Kumpa se jäisi pysyvästi päähän.

Ap

Älä lisäänny tuon miehen kanssa. Se ei kestä sitä  että naisen aika menee vauvan hoitoon eikä miehen paapomiseen joten se jättää sinut ja lähtee hakemaan seuraavaa lapsetonta naista.

Vierailija
34/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin miehen jos haluaisin perheen tosissani. Se on jo yhden lapsen hylännyt, joten varmasti pystyy hylkäämään toisenkin kun sen aika tulee.

Vierailija
35/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä muistuttaisin miestä siitä, että hänellä on jo lapsi ja toista ei tule ennen kun pitää huolta siitä ensimmäisestäkin.

Tämä. Mitään ei ole menetetty, mutta miehen pitää todistaa sitoutumisensa pitämällä huolta edellisestä lapsesta ja luomalla side häneenkin.

Vierailija
36/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni hylännyt 3 lasta, ei tosin omasta tahdostaan, teinejä jo eikä ole vuosiin nähnyt KOSKA äiti estää, lapset saavat kärsiä jos tulevat isää katsomaan, siksi on antanut asian olla. Joskus menettivät puhelimia tms jos olivat salaa käyneet. Erittäin tulehtuneet välit lasten äitiin. Kyllähän ne tapaamissopimukset ois oikeuden kautta saanut, mutta mies ei jaksanut lähteä tuon ihmisen kanssa tappelemaan ja ymmärrän kyllä hyvin. Silti haluan hänen kanssaan yhteisen lapsen, koska tiedän että on hyvä isä kunhan vain saa olla, itse en IKINÄ vieraannuttaisi lapsia isästään, vaikken itse hänen kanssaan tulisikaan toimeen. Mulla yksi lapsi ennestään ja erittäin hyvät välit isään, vaikken hänestä pidäkkään enkä ymmärrä hänen kaikkia juttujaan. Silti haluan, että lapsi on säännölliesti tekemisissä isänsä kanssa (melkein joka vkl ja joskus hakee arkenakin käymään jos on vkl menoa)

Kai siihenkin joku syy on ettei miehesi näe lasta?

Ja tämä kaikki on miehen ja hänen läheistensä kertomaa? Lapsen äidin versio tapahtumista voisi olla aivan toisenlainen.

Tiedän useammankin miehen, jouden versio "exä vieraannuttaa" onkin vain valheellinwn versio, johon uskovat niin miehen läheiset kuin uusi puolisokin...

Vierailija
37/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni hylännyt 3 lasta, ei tosin omasta tahdostaan, teinejä jo eikä ole vuosiin nähnyt KOSKA äiti estää, lapset saavat kärsiä jos tulevat isää katsomaan, siksi on antanut asian olla. Joskus menettivät puhelimia tms jos olivat salaa käyneet. Erittäin tulehtuneet välit lasten äitiin. Kyllähän ne tapaamissopimukset ois oikeuden kautta saanut, mutta mies ei jaksanut lähteä tuon ihmisen kanssa tappelemaan ja ymmärrän kyllä hyvin. Silti haluan hänen kanssaan yhteisen lapsen, koska tiedän että on hyvä isä kunhan vain saa olla, itse en IKINÄ vieraannuttaisi lapsia isästään, vaikken itse hänen kanssaan tulisikaan toimeen. Mulla yksi lapsi ennestään ja erittäin hyvät välit isään, vaikken hänestä pidäkkään enkä ymmärrä hänen kaikkia juttujaan. Silti haluan, että lapsi on säännölliesti tekemisissä isänsä kanssa (melkein joka vkl ja joskus hakee arkenakin käymään jos on vkl menoa)

Kai siihenkin joku syy on ettei miehesi näe lasta?

Ja tämä kaikki on miehen ja hänen läheistensä kertomaa? Lapsen äidin versio tapahtumista voisi olla aivan toisenlainen.

Tiedän useammankin miehen, jouden versio "exä vieraannuttaa" onkin vain valheellinwn versio, johon uskovat niin miehen läheiset kuin uusi puolisokin...

Samaa olin tulossa kirjoittamaan - on nimittäin omakohtaista kokemusta. Exän suvun ja nykyisen puolison mielestä olen vieraannuttanut lapset isästään. Todellisuudessa isää ei kiinnosta ja kaikki on vain sairasta vallankäyttöä. Tapaamissopimusta isä ei koskaan halunnut tehdä, koska ei osannut sanoa, koska tapaamiset sooisivat hänelle. Äitinsä ja puolisonsa luulevat, että minä estin sopimuksen teon. Isä tapaa lapsia kerran vuodessa tai harvemmin. Ei ole edes vastannut viesteihini joissa olen kysellyt, että koska lapset voisivat tulla hänelle :(

Vierailija
38/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt helvetissä tee tuollaisen kanssa lasta. Minä tein, tosin tämä hylkääminen tapahtui vasta meidän eromme jälkeen. Eksällä on siis edellisestä suhteestaan yksi lapsi. Nykyään näkee tuota ekaa lasta joskus ja jouluna, ja meidän yhteistä lasta 1-2 kertaa kuussa tunnin ajan.

Ei kykene lapsiperhearkeen eikä haluakaan kyetä. Omat menot, ryyppääminen ja pelaaminen kiinnostavat enemmän. Ei pysty tajuamaan sitäkään, että lapsi saattaa ikävöidä häntä ja että hänen surkealla isyydellään voi olla vaikutusta lapseen. Sanoo vain, että ei hänen tekemisillään ole väliä kun minä se pääasiallinen vanhempi on. Ja oltiin tosiaan yhdessä siihen saakka, kun lapsi oli 1v...

Mua ei haittaa tippaakaan kasvattaa lasta yksin. Mieluummin näin kuin että joutuisi kestämään jotain viikko-viikkoa ja tappelemaan kasvatusmetodeista. Nyt saan yksin päättää kaikesta. Mutta lapsen kannalta tämä on surullista, se on kuitenkin hänen ainoa isänsä joka sattuu olemaan täysi luuseri.

Jännämies käyny kylvämässä jännäsiementään vakoon jos toiseenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi