Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luuli että vaginan kosteus tulee klitoriksesta

Vierailija
19.02.2017 |

Siis että klitoriksesta valuu "mahla". Mitä ihmettä??

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaspeikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jännä havaita että tuollaisillekin miehille kuitenkin lohkeaa sitä reikää, mutta meille viisaille kilteille miehille vain naureskellaan ja katsotaan pitkin nenänvartta.

Ainoastaan tyhmät ja ilkeät miehet puhuvat reiän lohkeamisesta, hy olkoon. En katsoisi edes nenänvartta pitkin mokomia moukkia.

Mutta kuitenkin olet valmis räpeltämään jonkun imbesillin kanssa joka hädin tuskin löytää sitä reikää? Mielenkiintoista.

Vierailija
22/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt niin ihmeellistä, kun ajattelee että tälläkin palstalla on nähty että osa naisista ei edes tiedä, monetko häpyhuulet heillä itsellään on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä klitorista räplää, kostuu vagina. Joten periaatteessa ukko oli jäljillä.

Vierailija
24/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä haava nimenomaan ole. Siellä on joku möhkylä joka pulssin tahtiin nylkyttää sinne haavan josta se veri tulee. Olen nähnyt dokumentissa animaation.

Vierailija
25/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mikä tuo klitoris on ja olen tosissaan.

T. M23

Vierailija
26/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö itse mistä tulee

Vierailija
27/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seurustellut miehen kanssa jolla ei selkeästi ollut mitään käsitystä missä klitoris edes on. :D

Joo. Olen tavannut miehen, jonka käsityksiä hämäsi sanan vagina väärä käyttö. Etsiskeli klitorista jostain kohdunnapukan paikkeilta, kun oli oppinut että se sijaitsee vaginan yläosassa. 

Vierailija
28/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jännä havaita että tuollaisillekin miehille kuitenkin lohkeaa sitä reikää, mutta meille viisaille kilteille miehille vain naureskellaan ja katsotaan pitkin nenänvartta.

Niinpä. Tiedän varmasti enemmän naisen kuukautiskierrosta yms. kuin suurin osa naisista, mutta eipä irtoa

T: LK

Vierailija
29/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä mikä tuo klitoris on ja olen tosissaan.

T. M23

KVG

Vierailija
30/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset kuvittelee myös miehen elimestä kaikenlaista typerää kuin, että se on miehen vika jos sillä ei seiso. Kyllä se nyt voi johtua monesta eri seikasta. Vähän sama asia kuin, että joskus nainen on kuiva tai joskus hyvin kostea. Jos olet kuiva, niin se vastaa samaa kuin miehellä ei seiso.

Vierailija
31/50 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en luota mihinkään mikä vuotaa verta 5 päivää eikä kuole.

Vierailija
32/50 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme ukko

Vierailija
33/50 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-poikaystävän ex-tyttöystävä teini-iässä oli selittänyt, että ottaessaan e-pillerin käyttöön pitää käydä gynellä ja kertoi mikä on papakoe. Ex kertoi minulle huolestuneena, kun oltiin jotain parikymppisiä, että ei sun tartte sitten ottaa e-pillereitä käyttöön koska sitten sulta sieltä alapäästä pitää leikata jotain. Elikkäs.

Kaverin eksä oli aina kaverin menkkojen aikaan oikein empaattinen kun "sulla on nyt se haava siellä alapäässä" ja luuli, että se kipu johtuu siitä, että pillussa on oikeasti haava kerran kuussa. Ikää lähemmäs 30 silloin, mutta toisaalta veteli aineita ja viinaa siinä tahdissa ettei ihmekään etteikö mistään mitään ymmärtäisi.

No mistä muusta ku haavasta se veri voi sinne piluun tulla?

Jiiiiisus 😵💫

Vierailija
34/50 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai selitit, että se kosteus johtuu siitä, että vagina yrittää estää repeytymisen syntymisen yhdynnän aikana ja että vagina on itse itsensä puhdistava elin, joten se valuttaa siitäkin syystä.

Vierailija
35/50 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän en luota mihinkään mikä vuotaa verta 5 päivää eikä kuole.

8 päivää minun tapauksessani ja sitä verta tulee sitten ihan saakelisti. En ole kuollut, mutta kärsin kyllä raudanpuuteanemiasta.

Vierailija
36/50 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mies sentään tietää ettei naiset pissaa vaginasta?

Vierailija
37/50 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään tule vaan tisseistä. Niitä puristelemallahan se valuu alakertaankin.

Vierailija
38/50 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykymammat pihtaavat niin paljon, ettei miehille kerry käytännön kokemusta

Vierailija
39/50 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihme ukko

Alapäähullu nostaa vanhat pillujutut esiin,mikä seuraavaksi.

Vierailija
40/50 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P0rnossa näkee melkoista nesteeneritystä vaginasta, kun miehellä on pari sormea sisällä ja vatkaa voimakkaasti. Nainen ainakin esittää laukeavansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi