Mitä vastaatte moi mitä kuuluu -viesteihin deittisivulla
Jos näkee ettei kysyjä omaa tyyppiä. Vai jätättekö vastaamatta.
Kommentit (26)
Saiskin, en saa koskaan mitään viestejä keltään.
Laitan takaisin kuivaan sävyyn "moi. hyvää kuuluu. entä sulle?". Yleensä ei kuulu vastausta, joten olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. :)
Vierailija kirjoitti:
Laitan takaisin kuivaan sävyyn "moi. hyvää kuuluu. entä sulle?". Yleensä ei kuulu vastausta, joten olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. :)
Jos et halua toimivaa keskustelua niin miksi ylipäätään olet deittipalvelussa?
Vastaisin, mutta ei ole tullut minkäänlaista viestiä.
M27
Ihmettelevä ekonomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"moi mitä kuuluu?" -aloitus on niin tylsä, ettei ansaitse parempaa vastausta. Ja jos tuollaiset keskustelun avaukset tulee mieheltä joka ei erityisemmin miellytä silmääni, eikä profiilin sisällössäkään ole kehumista, niin ymmärrät varmaan miksi ei hirveästi innosta vastata ajatuksella. Yleensä kuitenkin vastaan jotain takaisin, koska haluan antaa kaikille mahdollisuuden saada minut kiinnostumaan itsestään. Mutta luonnollisesti jos mies ei osaa jatkaa keskustelua mukaansa tempaavasti, niin antaa olla. :D Treffipalstoilla on niin paljon niitäkin miehiä jotka osaa rupatella. Keskityn mieluummin niihin.
En koskaan vastaa tuon tyyppisiin viesteihin. Noita pelkkiä "moi"-viestejä voi tulla päivässä kymmenenkin. Vähän vois käyttää mielikuvitusta...
Vierailija kirjoitti:
Luitko aloituksen? "Jos näkee ettei kysyjä omaa tyyppiä."
Satuilisin jonkun puolipäättömän, överin ja huumoripitoisen vastauksen ja katsoisin, miten mies siihen reagoi. Joko siitä lähtee läppä lentämään tai sitten ei.
Kukkuluuruu mitä kuuluu? Saanko ottaa sulta poskeen, saanhan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen voi nähdä yhden kysymyksen perusteella?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen voi nähdä yhden kysymyksen perusteella?
No kyllä sen vaan näkee.
T. Netissä deittaillut
Sehän on tuon kysymyksen funktio nimenomaan, sillä mies kartoittaa että onko mitään kiinnostusta. Siitä sitten varsinainen keskustelu alkaa tai ei ala.
Luuletteko te naiset, että jokaiselle jaksetaan vääntää jotain runollisen kaunista ja kiehtovaa, kun vastauksen saaminen ylipäänsä on ihan kiven alla. Valtaosa teistä on noissa palveluissa vain kerätäkseen huomiota ja pönkittääkseen itsetuntoaan. Tuo kysymys on pelkkä esikarsinta ja jos ette siihen vastaa niin ei titetenkään mitään synnykään. Parempi varmaan molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Jos näkee ettei kysyjä omaa tyyppiä. Vai jätättekö vastaamatta.
Ei kosketa enää, mutta en vastannut yhtään mitään. Oli tyyppiä tai ei.
Vastaan että moi, mitäs tässä.
Seuraavaksi ruudinkeksijä kysyy että mitäs tytön iltaan kuuluu?
Jos on oikein syväjunde niin kysyy missäpäin vaikutat? -Siihen en enää kykene vastaamaan, koska nousee puklu kurkkuun.
Okei. Kertokaapa naiset sitten millainenon hyvä avausviesti?
Hyvää kuuluu 😊