Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rippilahja kummilta tytölle? Antakaa ideoita!

Vierailija
19.02.2017 |

Mitä olette antaneet lahjaksi tai mitä lapsenne ovat saaneet mistä erityisesti tykkäsivät? Joku koru? Käteinen raha on minusta vähän tylsä. Budjetti noin 200€ max.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseni sai kummilasteni merkkiaurinkolasit.

En tajua?

Kummiltaan piti olla :D

Vierailija
22/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttö tykkää meikata, niin kokoa meikkipussi, jossa on selektiivistä ja muuten vähän laadukkaampaa kosmetiikkaa! Esim. Macin huulipuna, jokin Urban Decayn naked-paletti (1 tai 3 esimerkiksi) ja meikinkiinnityssuihke ( all nighter) ja Anastasia Beverly Hillsin dipbrow pomade tai kulmakynä. Meillä tyttö sai viime vuonna aamantapaisen meikkipussin lahjaksi ja melkein kyyneleet valui kun kiitti kummitätejään, jotka olivat yhdessä tuollaisen pussin koonneet!

Muuten kiva idea, mutta noita merkkimeikkejä tytöllä on jo. Tuolla edellisellä sivulla jo kerroinkin niitä tuoneeni tuliaisina ulkomailta :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua antaa ristiä tai rahaa, miten olisi

- työkalupakki

- virsikirjan uudistettu versio

- nimikoitu Raamattu

- keittiötarvikkeita (raastinrauta, sähkövatkain)

Minä sain toisilta kummeilta pienen ikkunakoristeen, lasisen värjätyn enkelin, joka on siitä lähtien roikkunut jokaisen asuntoni keittiön ikkunassa. Toisilta kummeilta tuli lettupannu, sellainen neljän pikkuletun pannu. Sillä on ehditty paistaa letut kerran jos toisenkin tässä 30 vuoden aikana.

Isovanhemmilta tuli nimikoitu Raamattu, jolla on kyllä ollut käyttöä esimerkiksi ristikoita täyttäessä, vaikka nykyisin kai katsotaan netistä sellaisetkin asiat. Se oli myös oman lapseni kastepöydässä. Olenpa sitä joskus selannut ihan muuten vain huviksenikin.

Vanhemmat antoivat rippiristin. Se ei ollut sellainen, jonka olisin halunnut, vaan kaupan halvin (ja kauhein). En ole sitä juurikaan pitänyt. Se haluamani olisi maksanut 20 euroa enemmän ja oli juuri sellainen, josta olisin pitänyt ja jota olisin käyttänytkin mielelläni.

Meidän suvussa ei ole koskaan suosittu rahalahjoja. Täytyy silti sanoa, että tuskinpa enää edes muistaisin, mihin olisin sen rahan käyttänyt silloin mukulana. Sen sijaan joka kerta keittiön ikkunasta katsoessani tai lettuja paistaessani muistan kummejani.

Vierailija
24/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt toiveita tytöltä itseltään tai hänen vanhemmiltaan? Toivottu lahja on paras lahja.

Vierailija
25/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt toiveita tytöltä itseltään tai hänen vanhemmiltaan? Toivottu lahja on paras lahja.

Mä tykkään yllättää. Se on mun käsittääkseni ollut ihan mielissään antamistani lahjoista, että ei ole ihan pieleen mennyt. Olen nyt kallistumassa rannekorun suuntaan. Kalevalakorulla oli ihan kauniita siroja. Ap

Vierailija
26/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kellon. Oma tytär on juuri nyt rippileirillä ja haluaa ehdottomasti rippiristin kummeilta.

Vierailija
27/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin kellon. Oma tytär on juuri nyt rippileirillä ja haluaa ehdottomasti rippiristin kummeilta.

Kello on kiva idea, katselen tarjontaa. Ap

Vierailija
28/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekello

Vierailija
29/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

200e sijoitus Nordnetin superrahastoon. Tyttö voi laittaa sinne sitten muutkin lahjarahansa tai osan niistä

Vierailija
30/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.... Toisilta kummeilta tuli lettupannu, sellainen neljän pikkuletun pannu. Sillä on ehditty paistaa letut kerran jos toisenkin tässä 30 vuoden aikana. ...

Vanhemmat antoivat rippiristin. Se ei ollut sellainen, jonka olisin halunnut, vaan kaupan halvin (ja kauhein). En ole sitä juurikaan pitänyt. Se haluamani olisi maksanut 20 euroa enemmän ja oli juuri sellainen, josta olisin pitänyt ja jota olisin käyttänytkin mielelläni.

Meidän suvussa ei ole koskaan suosittu rahalahjoja. Täytyy silti sanoa, että tuskinpa enää edes muistaisin, mihin olisin sen rahan käyttänyt silloin mukulana. Sen sijaan joka kerta keittiön ikkunasta katsoessani tai lettuja paistaessani muistan kummejani.

30 vuotta sitten ei ollut euroja.

Vierailija
31/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä kysyä kummitytöltä toivetta. Viime kesänä olin parissa rippijuhlissa ja lahjatoiveina oli kummeilta rippiristiä ja kelloa (Daniel Wellington on ehkä se suosituin merkki) ja muilta vierailta rahaa mopokorttia yms varten :)