Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoalantyöntekijä oletko nähnyt työssäsi potilaalla?

Vierailija
19.02.2017 |

Erektiota, jos niin minkälaisessa tilanteessa ?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaskokemuksena seuraavaa. Multa hirtettiin pukamia sellaisessa gyne-tuolissa. Lääkäri käski ottaa vaatteet pois ja asettua tuoliin. Hyppäsin alasti jalat harallaan tuoliin naishoitsun seuratessa vieressä. Tilanne tuntui aika härskiltä ja jorma lepäili sivusuuntaan kunnon puoliseisokissa hoitsun ja lääkärin kanssa höpötellessä. Koko ajan jännitin, että heppi alkaa nykimään pystyyn. Ei jäänyt vamaan kummaltakaan tilanne huomaamatta, kun elimellä on ihan reilusti kokoa. Kun lääkäri pääsi alottamaan puuhiaan, niin heijari katosikin nopeasti. Sen verran epäkiinnostava operaatio.

Vierailija
42/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan kirjoitti:

Kotihoidossa on tullut nähtyä KAIKKEA. Mitään törkyä en kuuntele sekuntiakaan mutta jos on pitkäaikainen hoitosuhde ja kohtelias ja ystävällinen asiakas jolla on selvä ongelma ja siihen ratkaisu niin teen voitavani että seksi tai seksuaalinen kokemus onnistuisi. Tämä on sellainen asia mistä osa alan ihmisistä ei suostu edes keskustelemaan, koska eihän vammainen saa haluta.

Mitä teet? Esim runkkaatko

Vierailija
44/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoajan kirjoitti:

Kotihoidossa on tullut nähtyä KAIKKEA. Mitään törkyä en kuuntele sekuntiakaan mutta jos on pitkäaikainen hoitosuhde ja kohtelias ja ystävällinen asiakas jolla on selvä ongelma ja siihen ratkaisu niin teen voitavani että seksi tai seksuaalinen kokemus onnistuisi. Tämä on sellainen asia mistä osa alan ihmisistä ei suostu edes keskustelemaan, koska eihän vammainen saa haluta.

Mitä teet? Esim runkkaatko

Niin mitä olet tehnyt " avuksi "

Vierailija
45/65 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu minäkin kirjoitti:

Itsekin kehitysvammapuolella työskennelleenä, muistan useammankin seisokin miesasiakkailla. Monet kehitysvammaiset ovat hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia, joten ei se mikään ihme ole. Pesutilanteet on joutunut keskeyttämään tai jos asiakas on pystynyt niin itse pessyt vehkeensä. Suurimman koskaan näkemäni vehkeen olen nähnyt silloin :) Taisi olla yli 25cm, koska se oli ainakin kolmen käden mitan kokoinen. Mutta työ työnä.

kerro ihmeessä lisää...

Vierailija
46/65 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja olen aina todennut, että normaali, terve reaktio, kun mies on siinä turhaan nolostellut. Veri kiertää. Avustamaan "ongelmassa" en kyllä rupea. Pidetään sitten taukoa, että erektio vähän rauhoittuu, ettei satu ns. vahinkoa.

Vierailija
47/65 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Hyvin usein ja monen kokoista

Vierailija
48/65 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Kingillä on yksi aivan loistava novelli, jossa miehen saama erektio hoitotilanteessa pelasti tämän hengen. Muistaako kukaan missä kirjassa tai minkä niminen?

Vierailija
49/65 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stephen Kingillä on yksi aivan loistava novelli, jossa miehen saama erektio hoitotilanteessa pelasti tämän hengen. Muistaako kukaan missä kirjassa tai minkä niminen?

En muista nimeä. Ajattelin, että mulla olis se hyllyssä, mutta olen kai antanut pois tms. Sitä miestä muistaakseni pisti joku käärme tai jotakin muuta golf-kentällä, eikä hän pystynyt liikkumaan (lamaannuttava myrkky). Luultiin kuolleeksi, kunnes sitten kullia käsitellessä (siellä vieressä oli jokin luomi tai syntymämerkki) patologin pöydällä - miehellä alkoi seistä ihan kunnolla. Häntä ei sitten leikeltykään, kiitos sen erektion. Kuolinsyyntutkijat olivat silmät pyöreinä. Ensimmäinen novelli jossakin niistä kokoelmista, joita ei ole ihan vähän. Mies näki ja kuuli kaiken, mutta ainut joka liikkui oli se kulli.

Vierailija
50/65 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista nimeä. Ajattelin, että mulla olis se hyllyssä, mutta olen kai antanut pois tms.

Autopsy Room Four

Vierailija
51/65 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kirjoittamaton sääntö on, ettei näistä puhuta.

Uskoisin, et ihan jokainen perushoitaja törmää miesten erektioihin viikottain.

Nuoret miehet häpeilee,  vanhat irstaat äijät eivät häpeä vaan nauttivat ja aina kulli kovana nuorten hoitsujen iholla kiinni. 

Löytyy sitä myös hoitajia, jotka mielellään houkuttavat ja runkkaavat kulleja, eivätkä muuten häpeä puhua mitä tekevät. 

Vierailija
52/65 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu35 kirjoitti:

Nuoret miehet häpeilee,  vanhat irstaat äijät eivät häpeä vaan nauttivat ja aina kulli kovana nuorten hoitsujen iholla kiinni. 

Löytyy sitä myös hoitajia, jotka mielellään houkuttavat ja runkkaavat kulleja, eivätkä muuten häpeä puhua mitä tekevät. 

Ikärasismia! Olen jo vanhempi herrasmies (yli 60), eikä mulle helpolla enää erektioita tule. Vaikka tulisikin, en olisi mitenkään irstas.

Muutenkaan en usko tuon pitävän paikkaansa. Ehkä jotkut dementikot vanhainkodissa, jotka eivät enää tajua mitään. Muutenkaan suomalaiset hoitajat eivät anteeksi nyt vaan ole koskaan olleet minusta erityisen kiihottavia, eivät edes nuorena (poislukien murrosikä).

Ja jos joku potilaan asioita levittelee, niin se on rangaistava teko.

Vierailija
53/65 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies39V kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista nimeä. Ajattelin, että mulla olis se hyllyssä, mutta olen kai antanut pois tms.

Autopsy Room Four

Se juuri! Kiitos!

Vierailija
54/65 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu35 kirjoitti:

kerroppa tiedätkö jotain tapauksia ovatko sekstailleet yms ? 

Vierailija
55/65 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Hyvin usein ja monen kokoista

tarkemmin?

Vierailija
56/65 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yövuorossa olen auttanut miespotilaan nukkumaan pienellä käsityöllä. Se on tapahtunut ainoastaan kaksi kertaa, ei useammin.

Vierailija
57/65 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu minäkin kirjoitti:

Itsekin kehitysvammapuolella työskennelleenä, muistan useammankin seisokin miesasiakkailla. Monet kehitysvammaiset ovat hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia, joten ei se mikään ihme ole. Pesutilanteet on joutunut keskeyttämään tai jos asiakas on pystynyt niin itse pessyt vehkeensä. Suurimman koskaan näkemäni vehkeen olen nähnyt silloin :) Taisi olla yli 25cm, koska se oli ainakin kolmen käden mitan kokoinen. Mutta työ työnä.

päivittäistä

Vierailija
58/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus yövuorossa olen auttanut miespotilaan nukkumaan pienellä käsityöllä. Se on tapahtunut ainoastaan kaksi kertaa, ei useammin.

uuuh

Vierailija
59/65 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu35 kirjoitti:

tämä on niiiin totta!

Vierailija
60/65 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, ja olen aina todennut, että normaali, terve reaktio, kun mies on siinä turhaan nolostellut. Veri kiertää. Avustamaan "ongelmassa" en kyllä rupea. Pidetään sitten taukoa, että erektio vähän rauhoittuu, ettei satu ns. vahinkoa.

yleensä ei kyllä näin toimita kun aikaa ei ole paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan