Hoitoalantyöntekijä oletko nähnyt työssäsi potilaalla?
Kommentit (65)
Katetrointia aloitellessa. Pidettiin sitten pieni paussi ja kokeiltiin hetken päästä uudestaan.
Sattuuhan näitä. Eri asia jos lääkärillä tai hoitsulla erektio. Harvinaista, mutta tapahtuu.
T. Miespuolinen sh
Se on kiinni siitä, missä tekee työtään. Jos töissä hoitokodilla tai palvelutalossa niin todennäkäisesti on, kyseessähän on silloin terveet ihmiset haluineen - periaatteessa kohderyhmästä riippuen. Sairaalassa tai muussa tilapäisessä hoitopaikassa, jossa asiakas on sairaana se lienee todella harvinaista ellei stondis ole hoitoon hakeutumisen syy..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pesun aikana.
paljon vaikuttaa pesijästä kiinni miten pesee.
Kyllä.. katetrointia aloittaessa ja sitten on asukas ihan itte omilla jutuillaan saanu stondiksen ja ihan avoimesti sitä esitellyt iltatoimien aikaan.. pikkusen oli kiusallista ja yritin päästä tilanteesta mahd nopeesti pois.
Vierailija kirjoitti:
Iltapesun aikana.
Useinkin
entä aamupesun?
Vierailija kirjoitti:
Iltapesun aikana.
Useinkin
aina sama vai eri tapaus kyseessä ?
Viikoittain joutuu näkemään varsinkin näin keväisin, kun tyydyttävät itseään yhteisissä tiloissa.
Olen ryhmäkodissa hoitajana , yhtenä iltana menin mies asukkaan huoneeseen käymään . hänellä oli nais ystävä käymässä, naisella oli housut polvissa ja miehen käsi naisen jalkovälissä. Miehellä kovana.pyysin anteeksi ja poistuin paikalta . Pohjanmaalla tapahtui
joku fantasio sairaalaan päässystä
Vierailija kirjoitti:
Viikoittain joutuu näkemään varsinkin näin keväisin, kun tyydyttävät itseään yhteisissä tiloissa.
missä tällaista?
Olen potilas, mutta kyllä se väkisin alkoi seistä pesujen aikana. Asiaan liittyi tosin myös se, että tosi kuuma (mies)hoitaja. Olen siis homo. Olisin niin toivonut happy endiä. Kulli räjähdyspisteessä kun komea mieshoitsu pesee sitä ja seisokki on jo valmiiksi, eikä sitä voi sattuneesta syystä omin käsin auttaa. Laukesin sitten lakanoille unessa kuin teinipoika. Nolotti, mutta henkilökunta on kai kaiken nähnyt, myös sen, että viriilillä miehellä on se pakko porkautua, etenkin kun katsoi niihin ihaniin silmiin ja tunsi ne tahattomasti kiusoittelevat sormet pesun aikana. Uhuhhuh, vieläkin kuumottaa.
Kumpikaan ei mainnut stondiksesta mitään. Kyllä mies miehen tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Olen ryhmäkodissa hoitajana , yhtenä iltana menin mies asukkaan huoneeseen käymään . hänellä oli nais ystävä käymässä, naisella oli housut polvissa ja miehen käsi naisen jalkovälissä. Miehellä kovana.pyysin anteeksi ja poistuin paikalta . Pohjanmaalla tapahtui
eikö ole tapana koputtaa oveen ennen huoneeseen menoa?
Vierailija kirjoitti:
Se on kiinni siitä, missä tekee työtään. Jos töissä hoitokodilla tai palvelutalossa niin todennäkäisesti on, kyseessähän on silloin terveet ihmiset haluineen - periaatteessa kohderyhmästä riippuen. Sairaalassa tai muussa tilapäisessä hoitopaikassa, jossa asiakas on sairaana se lienee todella harvinaista ellei stondis ole hoitoon hakeutumisen syy..
näin on
Useita kertoja olen tavannut asukkaan tyydyttämässä itseään tai koskettelemassa toinen toisiaan.
Seisokkeja on nähty aamuisin, pesuilla, hoitotoimenpiteiden aikana..
Koputan kyllä ennen kun menen huoneeseen, mutta kun kyseessä on kehitysvammaiset tai muistisairaat, ei sillä ole välttämättä mitään vaikutusta.
Mieleenjäävin kohtaaminen oli muistisairaan mummon ja kierrekynttilän välillä :)
Ihmisiä tässä kuitenkin vaan ollaan, vähän voi hymyilyttää, mutta koskaan asukasta ei saa seksuaalisuudesta syyllistää tai nolata. Kotona tulee itsekin harrasteltua kaikenlaista.
Kotihoidossa on tullut nähtyä KAIKKEA. Mitään törkyä en kuuntele sekuntiakaan mutta jos on pitkäaikainen hoitosuhde ja kohtelias ja ystävällinen asiakas jolla on selvä ongelma ja siihen ratkaisu niin teen voitavani että seksi tai seksuaalinen kokemus onnistuisi. Tämä on sellainen asia mistä osa alan ihmisistä ei suostu edes keskustelemaan, koska eihän vammainen saa haluta.
Onko kukaan hoitoalan henkilö avustanut tai tehnyt mitään asiakkaan kanssa ? Uskon kyllä että varmasti joku sairaanhoitaja on pannut potilasta jos on ollut kuuma mies/nainen vastassa potilaana ja sehän on selvä että monet potilaista vain odottavat hoitajan kosketusta. Tähän olen syyllistynyt itsekkin sairaalassa ollessani niin tuleehan sitä usein mielessä mietittyä kaikkea että mitä jos tuonkin siivoojan tai hoitajan vetäisi tuonne vessaan pikaisille ja nainen pyytäisi laskemaan lastit sisään :D. Kovettuu melkein jo ajatuksetakin
ei taida olla kovin yleistä.