Miksi keski-ikäisillä miehillä saa olla järkky Kaljamaha mutta naisilla
Ei sais olla läskiä mahassa? Ainakaan noiden kaljamahaisten miesten itsensä mielestä.
Kommentit (30)
Hölmö aloitus. Taas piti keksiä jotain millä haukkua miestä.
Itsehän te naiset määrittelette onko miehen kaljamaha hottis vai ei. Nyt valoja päälle.
Kenellä tahansa saa olla millainen maha tahansa mun puolestani. Tosin en kosikisi kaljamahaiseen mieheen pitkällä tikullakaan.
Kolleganani on yksi 60 v mies, joka elää todella terveellisesti ja kuntoilee, alhainen rasva% ja kunnon lihakset. On vielä melkoinen häntäheikki. Ajattelepa hänen mahdollisuuksiaan naisrintamalla +-10 v, kun niin iso osa sen ikäisistä miehistä näyttää miltä näyttää. Ja arvaa saako hän ko ikäryhmän naisista ne kauneimmat ja parhaiten säilyneet ja lihavoituneet tantat saavat katsella sivusta.
Eli jokaiselle kaltaisensa joka ikäluokassa. Kannattaa se kuntoilu ja painonhallinta todellakin molemmille sukupuolille.
tulee mieleen kun viime kesänä terassilla kaksi muhkeamahaista , neljänkympin tienolla olevaa junttia lippiksineen puhuivat halveksivasti ystäväni ylipainosta ja minun isosta selkätatuoinnistani. .. kun läksimme, koettivat nämä hurmurit kovasti tehdä tuttavuutta parin paikalle tulleen, hädintuskin täysi-ikäisen tytön kanssa! enpä usko että onnisti..
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olen sitä mieltä että toiselta ei voi vaatia sellaista minkä eteen ei itse suostu tekemään työtä.
Ihana mies.
Hyvät naurut taas sain! Kiitos! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi ajaa parta mutta naisten ei tarvitse ajaa posliiniksi?
Karvat sijaitsee eri paikoissa idiootti! Sen sijaan voisit kysyä: Miksi naisen tulisi ajaa kainalokarvat, kun mieskään ei aja?
Et voi kuitenkaan väittää että ne eivät ole samanlaista luonnollista parrankasvua. Epäloogista muutenkin että naiset pitävät partansa ajaneista miehistä, sillä eihän siihen ennen pystytty.
Mitä sä lässytät? Tosi monet naiset pitävät parrakkaista miehistä. Itsekin pidän. Juuri kukaan ei varmastikaan pidä likaisesta tai hoitamattomasta parrasta, mutta sama taitaa päteä ihan vaikka hiuksiin - molemmilla sukupuolilla.
Ja paljon on naisia, jotka vaativat miehiltä parran ajamista. Miksi ihmeessä? Eikö se ole miehen keho ja hän tekee luonnollisille karvoilleen mitä tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin naisilla saa olla läskiä tisseissä mutta miehillä ei. Ainakaan naisten mielestä.
Jos miehellä kerääntyy huomattavasti läskiä tisseihin, on jotain vikaa hormonitoiminnassa. Mahaläskit on molemmilla samat.
Itseasiassa ei ole. Naisilla rasva kerääntyy yleisimmin reisiin ja takamukseen, kun taas miehillä mahaan. Eli samalla tavalla kuin miehillä läskitissit niin naisilla läskimaha kertoo hormonitoiminnan ongelmista tai todella runsaasta ylipainosta.
Miehillä läski kertyy yhteen paikkaan, naisilla koko kroppaan. Epäreilua.
Koska naisillä läski on perseessä.
Jos miehelle kertyy läskiä niin sen kuuluu kertyä mahaan ja yläkroppaan. Naisella taas tisseihin ja perseeseen. Kaljamahainen mies vastaa kurvikasta naista.