Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyly asuntoesittelijä

Vierailija
19.02.2017 |

Ajattelimme että jos ostaisimme omakotitalon, jos pankki antaa lainaa. Kävimme sitten eilen ensimmäisen kerran katsomassa yhtä taloa, missä oli esittely. Niin se asuntoesittelijä (onko se kiinteistövälittäjä?) oli todella tyly ja inhottava. Ensin komennettiin ottamaan kengät pois. Siinä sitten riisumaan saappaita kolmelta pieneltä, vaikka se esittelly kesti vaan jotain 20 minuuttia. Ja se oli inhottava lapsille koko ajan, kielsi koskemasta pianoon, istumasta sohvalle, ja lopulta sanoi mullekin että lasten pitää aina olla samassa huoneessa missä minä. Ja kun halusin tutkia kiinteitä kaappeja (että onko niissä hyllyjä vai tankoja vai mitä) niin se kielsi mua katsomasta! Jos ihminen ostaa niinkin ison asian kuin talo, niin kai se nyt haluaa katsoa millainen talo se on. Jäi kyllä paha maku suuhun. Onko ne kaikki noin inhottavia vai oliko tää tyyppi poikkeus?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko  joku oikeesti niin vatipää että ottaa lapset asuntoesittelyyn? Ei helv...

Me otettiin. Esittely samana iltana, kun tuli nettiin, joten ei ehditty hankkimaan lasten vahtia. Olisihan voinut mennä vain toinen, mutta tiedettiin, että kohde on kysytty, joten haluttiin molemmat päästä heti paikalle. Kaupat tuli suoraan ensi esittelyssä.

Vierailija
22/23 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko  joku oikeesti niin vatipää että ottaa lapset asuntoesittelyyn? Ei helv...

Me otettiin. Esittely samana iltana, kun tuli nettiin, joten ei ehditty hankkimaan lasten vahtia. Olisihan voinut mennä vain toinen, mutta tiedettiin, että kohde on kysytty, joten haluttiin molemmat päästä heti paikalle. Kaupat tuli suoraan ensi esittelyssä.

Sinulla taitaakin olla melko hyvillä, ehkä jopa erinomaisilla tavoilla varustetut lapset. Kaikkea hyvää teille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hirvittää, kun katson Yhdysvalloissa tai Kanadassa kuvattuja asuntonäyttöjä, kun asunnonostajat ja jopa välittäjä menevät sohville istumaan, ammeeseen likaiset kengät jalassa jne. Matoilla kävelyn saastaisilla ulkokengillä yritän ymmärtää, koska kyse on usein alueella olevasta tavasta. 

Olen erittäin tyytyväinen siitä, että Suomessa kengät pitää riisua eteiseen ja kiinteistönvälittäjät ymmärtävät puuttua asuntoja tuhoavien ihmisten käytökseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi