Tarvitseeko juhlissa olla hienot astiat?
Pitääkö juhlia varten mielestäsi vuokrata/lainata hienot astiastot jos itsellä ei ole?
Jos menet esim. rippijuhliin tai viisikymppisille tai kihlajaisiin tai valmistujaisjuhliin, ja pöydästä löytyykin
a) kertakäyttöastiat
b) eriparisia kuppeja ja lautasia?
Vaikuttaako se negatiivisesti? Onko juhlat huonommat tai jotenkin pilalla? Mitä ajattelisitte?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut kaukaa viisas. Minulla on vanha perintöaatiaato jossa kauniit tqrjoiluastiat.
Mitä 'perintöastiasto' tarkoittaa tässä tapauksessa? Jos sitä, että olet perinyt sen joltain sukulaiselta, niin miten se tekee sinusta kaukaa viisaan? Huijasitko sukulaisen testamenttaamaan sen sinulle?
Samaa naureskelin, ehkä oli niin kaukaa viisas, että päätti syntyä sukuun jossa saa paljon perintöastioita?
Vierailija kirjoitti:
Kunnon tarjoilu, siis hyvät syötävät niin ei kukaan huomaa miltä syö. Kertikset on vähä halventavat, mutta nuo verkkiksen kertikset näyttää ihan "tasokkailta" ja jos haluaa kaikille samanlaiset. Itsekkin pidän taas kesällä kemut ja tähän asti olen tarjoillut eri sarjoista. Kiitti verkkiksen vinkkaajalle!
Eipä kestä. Noita on kaksissa juhlissa ollut, missä olen käynyt. Eivät todellakaan ole mitään lerppuja eivätkä halvan oloisia. Voin kyllä varauksetta suositella.
Vierailija kirjoitti:
Eriparisuus ei haittaa.
Kertakäyttöastiat sen sijaan ovat aivan kauheita, niitä kehottaisin välttämään.
Mielestäni tukevat ja laadukkaat kertakäyttöastiat ovat parempi valinta kuin epämääräinen mahdollisesti hyvinkin kulunut eriparikokoelma lasia ja posliinia.
Kunnon tarjoilu, siis hyvät syötävät niin ei kukaan huomaa miltä syö. Kertikset on vähä halventavat, mutta nuo verkkiksen kertikset näyttää ihan "tasokkailta" ja jos haluaa kaikille samanlaiset. Itsekkin pidän taas kesällä kemut ja tähän asti olen tarjoillut eri sarjoista. Kiitti verkkiksen vinkkaajalle!