Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä +40v johtajanaiselle mies...

Vierailija
19.02.2017 |

Kukaan ei tietenkään täällä usko, mutta totuus on, että olen erittäin vaikutusvaltainen ja kovapalkkainen yritysjohtajanainen. Perheetön, koska olen panostanut vain uraani tähän saakka ja sinkku jo useita vuosia samasta syystä. On ystäviä ja harrastuksia, mutta nyt on tullut sellainen tunne että kaipaisin miestä elämääni. Mutta en keksi millainen mies minulle sopisi tai mistä sen voisi löytää. Tasaveroista suhdetta tuntuu olevan tosi vaikeaa löytää jos nainen on vähän vanhempi ja semmoisessa asemassa kuin minä. Samanikäiset ja samantyyppiset miehet ovat kaikki naimisissa ja perheellisiä, yleensä vaimo on vähän nuorempi ja tinkinyt omasta urastaan perheen eteen. Tuntuu, että miehet haluavat aina naisen, jonka yläpuolella voivat tuntea jotenkin olevansa. Minulle ei ole meritystä mitä mies tekee työkseen, mutta yleensä miehelle muodostuu ongelmaksi oma työni ja asemani. Tulee mustasukkaisuutta ja kontrollointia, käsittämätöntä huonoa käytöstä joka selvästi johtuu miehen huonosta itsetunnosta. Tai sitten suoraan sanovat ettei tapailusta tule mitään ja etsivät jonkun enemmän itsensä kaltaisen naisen. Itse olen tulkinnut, että jonkun jonka yläpuolella voivat tuntea olevansa. Nuoret miehet voivat taas innostua hetkeksi tästä asemastani ja kokea sen jotenkin seksuaalisesti stimuloivana, silloin tavallaan alentuvat johonkin toyboyn rooliin mutta ei siitäkään siis tietenkään ole tasaveroiseksi suhteeksi. Olenko siis yksin loppuelämäni vai mistä voisin löytää kaltaiseni ja veroiseni miehen tasa-arvoiseen suhteeseen?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuntuu, että miehet haluavat aina naisen, jonka yläpuolella voivat tuntea jotenkin olevansa. Minulle ei ole meritystä mitä mies tekee työkseen, mutta yleensä miehelle muodostuu ongelmaksi oma työni ja asemani."

Tämä on mun mielestä naisten itse kehittelemä harhaluulo koska oikeasti haluatte miehen olevan se joka on koulutetumpi tai paremmin palkattu.

Samassa sarjassa sen harhaluulon kanssa, että nainen ei voi olla aloitteellinen koska sitten on tyrkky. Vaikka totuus on, että nainen ei vain uskalla tehdä aloitetta pakkien pelossa, heikko itsetunto.

Ei ole mielestäni harhaluulo, koska se on todettu niin moneen kertaan; se mustasukkaisuus ja kontrollointi ja pari miestä on suoraan sanonutkin että haluaa tuntea olevansa mies suhteessa. Suomalainen mies on usein jotenkin todella epävarma miehisyydestään. t. AP

On  harhaluulo, sinun pitää löytää vain fiksu kumppani joka on sinut itsensä kanssa. Esimerkiksi minulle ei merkkaa mitään onko puolisoni kouluttamaton, korkeakoulutettu, siivooja vai yritysjohtaja. Minä en kumartele ketään, mutta kunnioitan ihmisiä. Kun on sinut itsensä kanssa ja hyväksyy omat vajavaisuutensa niin kummasti tuo itsetunto tulee kohdalleen ja silloin nuo luettelemasi haasteet ja ogelmat vain häviävät. Eli tarvitset puolison joka tuntee itsensä ja on sinut sen kanssa.  Kunhan luonteet, arvot ja mielenkiinnon kohteet suunnilleen mätsää niin ihan hyvin voisin eläväni paremmin tienaavan henkilön kanssa.

Vierailija
22/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen miehen näkisisitte sopivan minulle? Eli millainen suhde voisi toimia? En itse oikein näe mitään vaihtoehtoja enää...niin monenlaista turhaan kokeillut. 

t. Ap

Ota työtön mies joka ei oo kelvannut kenellekkään muulle.

Eli naisen joka on panostanut poikkeuksellisen paljon ammattiinsa ja kehitykseen siinä pitäisi tyytyä mieheen joka ei ole panostanut mitenkään ja joka ei kenellekään muulle kelpaa? Uskotko että toimii?

No olkoon sitten vaikka yksin jos ei kelpaa. Ei rikas nainen tarviis rikasta miestä ja mies jota muut köyhyyden takia hylkii arvostais, kun hänestä joku kiinnostuis. Mutta eihän se tietysti käy, kun jokaiselle naiselle pitää olla joku bodarijuristi, oli köyhä tai rikas, tai ihan mikä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paras vaihtoehto sinulle on, jos löydät jonkun rennon hippimiehen tai esim ulkomaalaisen joka ei ole työelämässä. Semmoisen, jolle ei ole ongelma olla kotona ja antaa sinun olla mies suhteessa. 

Vierailija
24/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuntuu, että miehet haluavat aina naisen, jonka yläpuolella voivat tuntea jotenkin olevansa. Minulle ei ole meritystä mitä mies tekee työkseen, mutta yleensä miehelle muodostuu ongelmaksi oma työni ja asemani."

Tämä on mun mielestä naisten itse kehittelemä harhaluulo koska oikeasti haluatte miehen olevan se joka on koulutetumpi tai paremmin palkattu.

Samassa sarjassa sen harhaluulon kanssa, että nainen ei voi olla aloitteellinen koska sitten on tyrkky. Vaikka totuus on, että nainen ei vain uskalla tehdä aloitetta pakkien pelossa, heikko itsetunto.

Ei ole mielestäni harhaluulo, koska se on todettu niin moneen kertaan; se mustasukkaisuus ja kontrollointi ja pari miestä on suoraan sanonutkin että haluaa tuntea olevansa mies suhteessa. Suomalainen mies on usein jotenkin todella epävarma miehisyydestään. t. AP

On  harhaluulo, sinun pitää löytää vain fiksu kumppani joka on sinut itsensä kanssa. Esimerkiksi minulle ei merkkaa mitään onko puolisoni kouluttamaton, korkeakoulutettu, siivooja vai yritysjohtaja. Minä en kumartele ketään, mutta kunnioitan ihmisiä. Kun on sinut itsensä kanssa ja hyväksyy omat vajavaisuutensa niin kummasti tuo itsetunto tulee kohdalleen ja silloin nuo luettelemasi haasteet ja ogelmat vain häviävät. Eli tarvitset puolison joka tuntee itsensä ja on sinut sen kanssa.  Kunhan luonteet, arvot ja mielenkiinnon kohteet suunnilleen mätsää niin ihan hyvin voisin eläväni paremmin tienaavan henkilön kanssa.

Totta. Sinunlaisiasi ihmisiä jotka ovat sinut itsensä kanssa on vain valitettavan harvassa...

Vierailija
25/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaipaa naiselta lämpöä ja seksiä. Miten sitä voisi saada 12-tuntista työpäivää painavalta uranaiselta, jolle työ on se kaikkein tärkein?

Vierailija
26/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso selvästi itseäsi vanhempien miesten perään.

Jos kerran olet yritysmaailmassa, olet paljon tekemisissä miesten kanssa. Paljon helpompi sinun on bongata mies kuin jonkun naisen, joka on ikänsä pyörinyt naisseurassa, naisvaltaisissa harrastuksissa ja naisvaltaisessa työssä.

Ne myös, jotka yritysmaailman johtopaikoilla pyörivät, tietävät itsekin, ettei se heistä sen kummoisempia tee. Ellet sitten itse pidä itseäsi jotenkin niiin spesiaalissa asemassa, että kaikki asiat nyt vain näyttäyvät niin eri tavalla, koska vedät joka tilanteeseen ne johtajalasit päähän.

Useimmat yritysjohtajamiehetkin ovat suht tavallisia ja ihan helposti lähestyttäviä. Eivät he tee ympärilleen muuria, koska ovat - uu - oikein Johtajia.

En syty seksuaalisesti paljon itseäni vanhemmista miehistä. Valitettavasti. Ne muuten ovatkin ainoita joita tässä viime vuosina olisi ollut tarjolla.

Annoin neuvoja, jotka todennäköisimmin toimivat. Se on sitten oma valinta, jos jää mieluummin yksin.

Yhtä lailla kuin sinun kommenttisi vanhemmista miehistä on ankea, on sekin ankea kommentti, kun jotkut miehet sanovat, että tyyliin yli 3- tai 4-kymppinen nainen ei vain voi sytyttää.

Mutta ei siinä mikään, saahan sitä aina sitä täydellistä uramies + adonista odotella. Vaikka koko lopun ikänsä.

Vierailija
27/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Sinunlaisiasi ihmisiä jotka ovat sinut itsensä kanssa on vain valitettavan harvassa...

Johtunee siitä, että itselle on helppo valehdella ja omien puutteiden tunnustaminen vaatii rehellisyyttä. Lisäksi itsetutkistelu vaatii aikaa eikä ole mitenkään mukavaa puuhaa.

Vierailija
28/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen miehen näkisisitte sopivan minulle? Eli millainen suhde voisi toimia? En itse oikein näe mitään vaihtoehtoja enää...niin monenlaista turhaan kokeillut. 

t. Ap

Eli naisen joka on panostanut poikkeuksellisen paljon ammattiinsa ja kehitykseen siinä pitäisi tyytyä mieheen joka ei ole panostanut mitenkään ja joka ei kenellekään muulle kelpaa? Uskotko että toimii?

Pitäs tyytyä siihen mitä saa. Miehille ei naisen ura tai rahat merkkaa juuri mitään, ainoastaan teille naisille. Jos ei halua vanhempaa miestä, tai eronnutta perheellistä, niin ei tossa jää paljon muutakaan vaihtoehtoja kuin kokeilla jotain joka ei oo ketään muuta naista saanut, he kuiteski voisivat olla nuorempia ja lapsettomia jne.

Vierailija
29/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on oikeassa,että miehet haluavat yleensä naisen,jonka yläpuolella haluavat olla.Itse melko taviksena(YO ja ammattikorkeakoulututkinto) ja kiltillä luonteellani tulee eteen aina tälläisiä miehiä ja sitten alkaakin ahdistaa se määräily ja kontrollointi.Vaikka itse en ole kovin korkeasti koulutettu niin vaikea on löytää tasavertaista kumppania,kun kaikki aina tuppaavat alistamaan.Luulen,että se vaan sitten menee näin,että tasavertaista suhdetta on vaikea löytää.Ja naiset jotka eivät suostu määräilyyn ja kontrollointiin eivät tietenkään lähde sellaisen miehen matkaan.

Ei pidä paikkaansa, vaan naiset haluavat pariutua ylöspäin. Käytännössä se menee niin että vaikka nämä alempitasoiset miehet kiinnostuisivat naisesta, niin pakit tulee, ja nainen on se joka valitsee täällä kenet ottaa.

En kyllä ole ajatellut pariutua ylöspäin.Oli koulutettu tai ei niin luonne miehessä ratkaisee.Tarkoitin sitä,että yleensä johtajatason miehet ovat kyllä vapaa-ajallakin hyvin johtajatasoisia eli sen takia minulla onkin vaikea sopeutua sellaisen kanssa suhteeseen,kun aina tuppaavat alkaa alistamaan tavalla tai toisella.Minulle käy kyllä alempi tasoinenkin mies,jos vaan on luonne hyvä.Huom!en siis ole AP ja inhottavaa,että puhutaan yleensä alempi tasoinen-mies termillä yleensäkään.Siten jos luokittelee todennäköisesti onkin loppuelämänsä yksin.

Vierailija
30/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kaipaa naiselta lämpöä ja seksiä. Miten sitä voisi saada 12-tuntista työpäivää painavalta uranaiselta, jolle työ on se kaikkein tärkein?

Tämähän se ongelma on kiteytettynä; mies haluaa että nainen odottaa häntä kotona valmiina antamaan seksiä ja huolenpitoa aina kun miehelle sopii. Harva mies lähtee siitä, että miehenkin tehtävä olisi tukea naista ja odottaa ainakin välillä kotona naista töistä, ruoka ja viini valmiina, tarjoamassa naiselle rentouttavaa jalkahierontaa ja suuseksiä pitkän työpäivän jälkeen. 

Vierailija
31/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olet yritysmaailmassa, olet paljon tekemisissä miesten kanssa. Paljon helpompi sinun on bongata mies kuin jonkun naisen, joka on ikänsä pyörinyt naisseurassa, naisvaltaisissa harrastuksissa ja naisvaltaisessa työssä.

Ne myös, jotka yritysmaailman johtopaikoilla pyörivät, tietävät itsekin, ettei se heistä sen kummoisempia tee. Ellet sitten itse pidä itseäsi jotenkin niiin spesiaalissa asemassa, että kaikki asiat nyt vain näyttäyvät niin eri tavalla, koska vedät joka tilanteeseen ne johtajalasit päähän.

Useimmat yritysjohtajamiehetkin ovat suht tavallisia ja ihan helposti lähestyttäviä. Eivät he tee ympärilleen muuria, koska ovat - uu - oikein Johtajia.

En syty seksuaalisesti paljon itseäni vanhemmista miehistä. Valitettavasti. Ne muuten ovatkin ainoita joita tässä viime vuosina olisi ollut tarjolla.

Alkaa se prinsessa tulemaan esiin ketjun edetessä... Jos vaadit, että miehen on oltava sinua 10 vuotta nuorempi, tienattava enemmän ja hänellä on oltava atleetin vartalo niin ei ihme, ettei miestä ole löytynyt.

Vierailija
32/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Kaikkea saa vaatia mutta sitten ei pidä ruikuttaa, jos ei miestä löydy.

Vierailija
33/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa se prinsessa tulemaan esiin ketjun edetessä... Jos vaadit, että miehen on oltava sinua 10 vuotta nuorempi, tienattava enemmän ja hänellä on oltava atleetin vartalo niin ei ihme, ettei miestä ole löytynyt.

Eipä ole mitään prinsessavaatimuksia. Itse olen pitänyt itsestäni hyvää huolta ja siksikin vaikea kuvitella että olisin esim. 50-60v miehen kanssa. Tulee väkisi isäni mieleen. Ei ketään voi pakottaa seksuaalisesti syttymään jostain mikä ei sytytyä. 

Vierailija
34/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole mitään prinsessavaatimuksia. Itse olen pitänyt itsestäni hyvää huolta ja siksikin vaikea kuvitella että olisin esim. 50-60v miehen kanssa. Tulee väkisi isäni mieleen. Ei ketään voi pakottaa seksuaalisesti syttymään jostain mikä ei sytytyä. 

Itsehän sen sanoit: Ei ketään voi pakottaa seksuaalisesti syttymään jostain mikä ei sytytä. 

Kapish? Vai pitääkö elaboroida.

Vierailija
35/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sen sanoit: Ei ketään voi pakottaa seksuaalisesti syttymään jostain mikä ei sytytä. 

Sinussa on jotain pahasti luotaan työntävää...

Vierailija
36/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen 10-20 v vanhempi mies, joka on itsekin pärjännyt urallaan tai yrittäjänä. En oikein näe muita vaihtoehtoja tai sitten se on sitä sellaista tosirakkautta, joka iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja etsimättä ja joka ei osu läheskään kaikkien kohdalle koskaan. 

Vierailija
37/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vihaa AP:ta kohtaan. Minä ainakin luen viestin eri tavalla kuin näköjään suurin osa muista. Olen itse 40+ ja onnellisessa suhteessa mutta jos en olisi suhteessa niin aivan hyvin voisin AP:n kaltaisen kanssa aloittaa suhteen jos arvot ja luonteet täsmäisivät. Minusta täällä aivan liikaa korostuu vastakkain asettelu ja ihmisten luokittelu "ylempiin ja alempiin" ihmisiin. Surullista. Minä ainakin haluan että suhde on kahden ihmisen välinen tasa-arvoinen kumppanuus, joissa molempia arvostetaan ensisijaisesti ihmisenä. Jos toinen tienaa enemmän kuin toinen niin ei se ole siitä suhteesta mitenkään pois. Nykyisessä suhteessani se on sattumalta minä, mutta en millään tasolla koe olevani ihmisenä yhtään sen parempi kuin puolisoni. Itse asiassa en voisi seurustella ihmisen kanssa joka luokittelee ihmisiä eri "kasteihin", eli pitää jotain toista ihmistä itseään ylempänä/alempana olevana.

Vierailija
38/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elaboroinpa kuitenkin. Miehiä sytyttää seksuaalisesti nuoret naiset, se on alle 30 vuotiaat. Parhaat 35 käyvät vielä mutta sitten alkaa hiljenemään.

Naisia sytyttää seksuaalisesti korkean statuksen omaavat miehet eikä iällä ole niin väliä. Sinulla on korkea asema työelämässä mutta seksuaalinen kiinnostavuutesi ei mitenkään vedä vertoja sinua 10-15 vuotta nuoremmalle näpsäkälle lentoemännälle. Jos olisit mies, parisuhdestatuksesi olisi korkea. Ikäisesi, menestyneet miehet pääsevät valikoimaan parhaista nuorista naisista. Unohda heidät.

Vierailija
39/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen 10-20 v vanhempi mies, joka on itsekin pärjännyt urallaan tai yrittäjänä. En oikein näe muita vaihtoehtoja tai sitten se on sitä sellaista tosirakkautta, joka iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja etsimättä ja joka ei osu läheskään kaikkien kohdalle koskaan. 

Sitten taidan jäädä odottamaan sitä tosirakkautta. Oli sitten minkä ikäinen ja näköinen tahansa. Mitkään järkiratkaisut tai kompromissit ei vaan mielestäni kuulu mitenkään rakkauteen.

Vierailija
40/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se ongelma on kiteytettynä; mies haluaa että nainen odottaa häntä kotona valmiina antamaan seksiä ja huolenpitoa aina kun miehelle sopii. Harva mies lähtee siitä, että miehenkin tehtävä olisi tukea naista ja odottaa ainakin välillä kotona naista töistä, ruoka ja viini valmiina, tarjoamassa naiselle rentouttavaa jalkahierontaa ja suuseksiä pitkän työpäivän jälkeen. 

Niin totta! Kun mies tekee kovasti töitä, hän olettaa ja odottaa, että nainen on häntä hemmottelemassa töiden jälkeen. Mutta jos nainen tekee kovasti töitä, miehestä se on ärsyttävää, koska HÄN ei saa "ansaitsemaansa" huomiota. Ei sitten tule mieleen, että tosiaan hänkin voisi joskus olla antava ja hemmotteleva osapuoli. Miesten itsekkyysgeeni on kyllä niin syvällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä