Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä +40v johtajanaiselle mies...

Vierailija
19.02.2017 |

Kukaan ei tietenkään täällä usko, mutta totuus on, että olen erittäin vaikutusvaltainen ja kovapalkkainen yritysjohtajanainen. Perheetön, koska olen panostanut vain uraani tähän saakka ja sinkku jo useita vuosia samasta syystä. On ystäviä ja harrastuksia, mutta nyt on tullut sellainen tunne että kaipaisin miestä elämääni. Mutta en keksi millainen mies minulle sopisi tai mistä sen voisi löytää. Tasaveroista suhdetta tuntuu olevan tosi vaikeaa löytää jos nainen on vähän vanhempi ja semmoisessa asemassa kuin minä. Samanikäiset ja samantyyppiset miehet ovat kaikki naimisissa ja perheellisiä, yleensä vaimo on vähän nuorempi ja tinkinyt omasta urastaan perheen eteen. Tuntuu, että miehet haluavat aina naisen, jonka yläpuolella voivat tuntea jotenkin olevansa. Minulle ei ole meritystä mitä mies tekee työkseen, mutta yleensä miehelle muodostuu ongelmaksi oma työni ja asemani. Tulee mustasukkaisuutta ja kontrollointia, käsittämätöntä huonoa käytöstä joka selvästi johtuu miehen huonosta itsetunnosta. Tai sitten suoraan sanovat ettei tapailusta tule mitään ja etsivät jonkun enemmän itsensä kaltaisen naisen. Itse olen tulkinnut, että jonkun jonka yläpuolella voivat tuntea olevansa. Nuoret miehet voivat taas innostua hetkeksi tästä asemastani ja kokea sen jotenkin seksuaalisesti stimuloivana, silloin tavallaan alentuvat johonkin toyboyn rooliin mutta ei siitäkään siis tietenkään ole tasaveroiseksi suhteeksi. Olenko siis yksin loppuelämäni vai mistä voisin löytää kaltaiseni ja veroiseni miehen tasa-arvoiseen suhteeseen?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuntuu, että miehet haluavat aina naisen, jonka yläpuolella voivat tuntea jotenkin olevansa. Minulle ei ole meritystä mitä mies tekee työkseen, mutta yleensä miehelle muodostuu ongelmaksi oma työni ja asemani."

Tämä on mun mielestä naisten itse kehittelemä harhaluulo koska oikeasti haluatte miehen olevan se joka on koulutetumpi tai paremmin palkattu.

Samassa sarjassa sen harhaluulon kanssa, että nainen ei voi olla aloitteellinen koska sitten on tyrkky. Vaikka totuus on, että nainen ei vain uskalla tehdä aloitetta pakkien pelossa, heikko itsetunto.

Vierailija
2/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Gambiasta matkamuisto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua, että voit ottaa kenet vain jonka luonne sinua miellyttää? Toimi kuten ne miehet.

et tarvitse rahoittajaa ja haittaako se jos joskus joudut antamaan vähän rahaa jotta miehesi pääsee mukaasi matkalle /tapahtumaan ?

Vierailija
4/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuntuu, että miehet haluavat aina naisen, jonka yläpuolella voivat tuntea jotenkin olevansa. Minulle ei ole meritystä mitä mies tekee työkseen, mutta yleensä miehelle muodostuu ongelmaksi oma työni ja asemani."

Tämä on mun mielestä naisten itse kehittelemä harhaluulo koska oikeasti haluatte miehen olevan se joka on koulutetumpi tai paremmin palkattu.

Samassa sarjassa sen harhaluulon kanssa, että nainen ei voi olla aloitteellinen koska sitten on tyrkky. Vaikka totuus on, että nainen ei vain uskalla tehdä aloitetta pakkien pelossa, heikko itsetunto.

Ei ole mielestäni harhaluulo, koska se on todettu niin moneen kertaan; se mustasukkaisuus ja kontrollointi ja pari miestä on suoraan sanonutkin että haluaa tuntea olevansa mies suhteessa. Suomalainen mies on usein jotenkin todella epävarma miehisyydestään. t. AP

Vierailija
5/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä täsmennän, että olen naisellisen näköinen ja suhteessa käyttäydyn naisellisesti, laitan mielelläni ruokaa ja hemmottelen miestä. Mutta työni vaatii paljon ja toisaalta minussa on sen vuoksi tietenkin myös se aika kova ja kunnianhimoinen, eli ilmeisesti miehekäs puoli. Se kai on liikaa miehille. 

Vierailija
6/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Miehet haluaa Mailis Penttilän tyyppisen nuoren, kauniin, isotissisen bimbon jota elättää ja jonka munkkeja leipoa iltaisin töiden jälkeen. 

Vierailija
7/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muuten aika vastaavassa tilanteessa, mutta mulla on mies, jonka kanssa oon tasa-arvoisessa suhteessa niin, että mies panostaa munuraan samalla lailla kuin jotkut kotirouvat miehensä uraan, siis tekee kotihommat ja hoitaa lapset jotta mä voin viedä omaa juttuani eteenpäin. Mut mulle tämä jäi käsipuoleen lukioaikaisista kotibileistä, joten en tiedä, mistä nykyään sellaisen löytäisi.

Mun oman ja ymäristöä tarkkailemalla saadun kokemuksen mukaan miesten ongelma ei ole se, että he haluaisivat olla ylempänä tai tienata paemin kuin vaimonsa, heille on ihan ok, että vaimo tuo rahat kotiin. Ongelma on siinä, että. Iehet eivät ymmärrä, että tienaaminen vaatii vaimolta helvetisti töitä ja ne työt estävät tehokkaasti vaimoa leikkimästä kodinhengetärtä tai villiäjavapaata maantiereilaajaa vaikka miehellä ehkä vihtorina onkin itsellään paljon vapaa-aikaa.

Vierailija
8/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kulissiliitto vastaavassa asemassa olevan homomiehen kanssa, vai haluatko myös seksiä?

Minä löysin oman kodinhoitajani jo nuorena, töistä. Hänelle asemani ei ole ongelma, vaan on tyytyväinen että saa hoitaa kodin ja lapset. Sellainen stressiä kaihtava mies joka tykkää että muut hoitavat hankalat asiat. Muu voisi olla vaikeaa.

Vierailija
9/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seminaareista ulkomailta. Suurempi valikoima älykläitä miehiä. Tai yliopistosta kiva tutkijamies vetämään sut maantasolle sieltä liike-elämän vouhotuksista.

Vierailija
10/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen miehen näkisisitte sopivan minulle? Eli millainen suhde voisi toimia? En itse oikein näe mitään vaihtoehtoja enää...niin monenlaista turhaan kokeillut. 

t. Ap

Vierailija
11/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku mies jolla on paljon rahaa ja himoitsee rahaa, vois tehdä jonkun järkiliiton sun kanssa.

Vierailija
12/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mielestäni harhaluulo, koska se on todettu niin moneen kertaan; se mustasukkaisuus ja kontrollointi ja pari miestä on suoraan sanonutkin että haluaa tuntea olevansa mies suhteessa. Suomalainen mies on usein jotenkin todella epävarma miehisyydestään. t. AP

En pysty ollenkaan samaistumaan. Itse olen seurustellut naisen kanssa joka tienasi parhaimmillaan mua 7 kertaa enemmän ja en ymmärrä miten se muka olisi joku ongelma. Mulle on ihan sama mitä nainen tienaa.

Vierailija
13/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö kulissiliitto vastaavassa asemassa olevan homomiehen kanssa, vai haluatko myös seksiä?

Minä löysin oman kodinhoitajani jo nuorena, töistä. Hänelle asemani ei ole ongelma, vaan on tyytyväinen että saa hoitaa kodin ja lapset. Sellainen stressiä kaihtava mies joka tykkää että muut hoitavat hankalat asiat. Muu voisi olla vaikeaa.

Miksi ihmeessä haluaisin kulissiavioliitoon tai sellaista tarvitsisin? Haluan rakkautta ja huolenpitoa, seksiä ja välittämistä.

Vierailija
14/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso selvästi itseäsi vanhempien miesten perään.

Jos kerran olet yritysmaailmassa, olet paljon tekemisissä miesten kanssa. Paljon helpompi sinun on bongata mies kuin jonkun naisen, joka on ikänsä pyörinyt naisseurassa, naisvaltaisissa harrastuksissa ja naisvaltaisessa työssä.

Ne myös, jotka yritysmaailman johtopaikoilla pyörivät, tietävät itsekin, ettei se heistä sen kummoisempia tee. Ellet sitten itse pidä itseäsi jotenkin niiin spesiaalissa asemassa, että kaikki asiat nyt vain näyttäyvät niin eri tavalla, koska vedät joka tilanteeseen ne johtajalasit päähän.

Useimmat yritysjohtajamiehetkin ovat suht tavallisia ja ihan helposti lähestyttäviä. Eivät he tee ympärilleen muuria, koska ovat - uu - oikein Johtajia.

Vierailija
15/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen miehen näkisisitte sopivan minulle? Eli millainen suhde voisi toimia? En itse oikein näe mitään vaihtoehtoja enää...niin monenlaista turhaan kokeillut. 

t. Ap

Ota työtön mies joka ei oo kelvannut kenellekkään muulle.

Vierailija
16/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso selvästi itseäsi vanhempien miesten perään.

Jos kerran olet yritysmaailmassa, olet paljon tekemisissä miesten kanssa. Paljon helpompi sinun on bongata mies kuin jonkun naisen, joka on ikänsä pyörinyt naisseurassa, naisvaltaisissa harrastuksissa ja naisvaltaisessa työssä.

Ne myös, jotka yritysmaailman johtopaikoilla pyörivät, tietävät itsekin, ettei se heistä sen kummoisempia tee. Ellet sitten itse pidä itseäsi jotenkin niiin spesiaalissa asemassa, että kaikki asiat nyt vain näyttäyvät niin eri tavalla, koska vedät joka tilanteeseen ne johtajalasit päähän.

Useimmat yritysjohtajamiehetkin ovat suht tavallisia ja ihan helposti lähestyttäviä. Eivät he tee ympärilleen muuria, koska ovat - uu - oikein Johtajia.

En syty seksuaalisesti paljon itseäni vanhemmista miehistä. Valitettavasti. Ne muuten ovatkin ainoita joita tässä viime vuosina olisi ollut tarjolla.

Vierailija
17/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on oikeassa,että miehet haluavat yleensä naisen,jonka yläpuolella haluavat olla.Itse melko taviksena(YO ja ammattikorkeakoulututkinto) ja kiltillä luonteellani tulee eteen aina tälläisiä miehiä ja sitten alkaakin ahdistaa se määräily ja kontrollointi.Vaikka itse en ole kovin korkeasti koulutettu niin vaikea on löytää tasavertaista kumppania,kun kaikki aina tuppaavat alistamaan.Luulen,että se vaan sitten menee näin,että tasavertaista suhdetta on vaikea löytää.Ja naiset jotka eivät suostu määräilyyn ja kontrollointiin eivät tietenkään lähde sellaisen miehen matkaan.

Vierailija
18/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Ota työtön mies joka ei oo kelvannut kenellekkään muulle.

Eli naisen joka on panostanut poikkeuksellisen paljon ammattiinsa ja kehitykseen siinä pitäisi tyytyä mieheen joka ei ole panostanut mitenkään ja joka ei kenellekään muulle kelpaa? Uskotko että toimii?

Vierailija
19/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Milloin olet kokeillut? Kirjoitit aloituksessa "olen panostanut vain uraani tähän saakka ja sinkku jo useita vuosia samasta syystä". Kokemuksesi seurustelusta on siis jostain vuosien takaa. Otat nyt ihan uudenlaisen asenteen etkä toista vanhoja kuvioitasi.

Vierailija
20/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on oikeassa,että miehet haluavat yleensä naisen,jonka yläpuolella haluavat olla.Itse melko taviksena(YO ja ammattikorkeakoulututkinto) ja kiltillä luonteellani tulee eteen aina tälläisiä miehiä ja sitten alkaakin ahdistaa se määräily ja kontrollointi.Vaikka itse en ole kovin korkeasti koulutettu niin vaikea on löytää tasavertaista kumppania,kun kaikki aina tuppaavat alistamaan.Luulen,että se vaan sitten menee näin,että tasavertaista suhdetta on vaikea löytää.Ja naiset jotka eivät suostu määräilyyn ja kontrollointiin eivät tietenkään lähde sellaisen miehen matkaan.

Ei pidä paikkaansa, vaan naiset haluavat pariutua ylöspäin. Käytännössä se menee niin että vaikka nämä alempitasoiset miehet kiinnostuisivat naisesta, niin pakit tulee, ja nainen on se joka valitsee täällä kenet ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän