Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko päärynävartaloa koskaan laihduttaa "kunnolliseksi"?

Vierailija
18.02.2017 |

Jos on tällainen esimerkiksi

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällainen kuin blogin naisella. Eli noi reidet :(

Vierailija
2/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi

Voi ei!

4/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, raakaravinnolla.

Vierailija
5/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tällainen kuin blogin naisella. Eli noi reidet :(

Herranjestas kun on seksikäs nainen. Tulipa kova erektio, pakko helpottaa heti aamusta

M

Vierailija
6/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi! Ala harrastaa juoksemista. Kaikilla paljon juoksevilla (ei siis mitään hölkkää ja sidukalle lenkin jälkeen -tyyliä) on poikamainen vartalo eli läski lähtee kyllä. Tsemppiä kohtalotoveri!

Vierailija
7/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu pelkällä laihdutuksella. Tarvitaan myös salitreeniä jolla kiinteytetään lihaksia.

Vierailija
8/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toikin nainen ois paljon kapeampi perseen kohtaa jos olisi pakaralihakset kunnossa, nyt perse valahtaa alas ja sivuille kun lihasta ei ole

Vierailija
9/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toikin nainen ois paljon kapeampi perseen kohtaa jos olisi pakaralihakset kunnossa, nyt perse valahtaa alas ja sivuille kun lihasta ei ole

Miten muka "perse valahtaa"? Jos olisi pakaralihasta niin ympärysmittahan olisi vielä isompi. Lihasten päällä nuo samat läskit. Periaatteessahan tuo on terveellistä läskiä, ja tarkoitettu imetysvarastoksi.

Vierailija
10/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi! Ala harrastaa juoksemista. Kaikilla paljon juoksevilla (ei siis mitään hölkkää ja sidukalle lenkin jälkeen -tyyliä) on poikamainen vartalo eli läski lähtee kyllä. Tsemppiä kohtalotoveri!

Samaa logiikkaa käyttäen, koripalloa pelaamalla kasvaa pituutta.

Vierailija
11/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksei päärynä saisi olla päärynä. Se on kaunis vartalotyyppi.

Mutta tosiaan imettämällä pääsee takapuoliläskeistä. Minäkin olin ennen tiimalasi, nykyään suora.

Vierailija
12/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreeniä tohon perseeseen niin johan kiinteytyisi. Nyt roikkuu peffa kun ei oo muodokasta pakaralihasta.

Vierailija
13/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ratsastushousuläskit voivat johtua estrogeeniongelmasta, joka kannattaisi ratkaista. Kyllä se vartalotyyppi silti pysyy samana, mutta vähän lievemmässä muodossa. 

Vierailija
14/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salitreeniä tohon perseeseen niin johan kiinteytyisi. Nyt roikkuu peffa kun ei oo muodokasta pakaralihasta.

En tajua, miksei saisi olla rauhassa lattapylly? Ja sitä paitsi tuo perä on kohonnut jälkeen kuvassa, katso sivuprofiilia.

Vierailija
15/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa logiikkaa käyttäen, koripalloa pelaamalla kasvaa pituutta.

Eihän tuossa nyt ollut mitään järkeä. Tarkoitin, että liikunta auttaa. Juoksu on tehokkaimmasta päästä kun juoksee kunnolla eikä vain hölkkää.

Vierailija
16/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päärynä, vaikka painoindeksi on 18 ja kilpailen kestävyysurheilussa. Tissejä ei ole, mutta lantio löytyy. Ei sille siis mitään mahda. Toisaalta olen onnellinen, että edes jotain muotoa on jossakin.

Vierailija
17/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi päärynävartaloinen ja jalkani ovat kyllä hoikistuneet näkyvästi ihan vain ahkeralla kävelemisellä :D Eli reipasta kävelyä 5-7 km lähes joka päivä, joskus pidän tuollaisia kävelykuureja ja aina tulee muutoksia. Riippuu varmaan reisien koostumuksesta, minulle kertyy helposti nestettä joten se lähteekin hyvin. Usein toimistotyö tai muuten vain paljon istuminen lisää massaa alavartaloon. Juokseminen ja muu omalla painolla tehtävä liikunta on myös hyvä idea. Toki olen myös vaihtanut kasvispainotteiseen ruokavalioon, varmasti sekin vaikuttaa.

En mitenkään inhoa päärynävartaloani mutta hoikempana on kyllä helpompi löytää istuvia vaatteita ja on energisempi olo.

Vierailija
18/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kummallisen muotoinen ihminen! Ihan kuin pikkutyttö yläosasta, ja vyötäröstä alaspäin vanha mummu. Ja sitten vielä kun vetää vatsaa sisään noin kamalasti. Seisoisi normaalisti niin ei ehkä olisi noin outo.

Vierailija
19/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi mutta omalla kohdallani se tarkoitti sitä, että piti laihduttaa liian laihaksi. Läski lähtee tasaisesti ja vasta kun yläkroppa oli luiseva eikä siellä ollut enää kamalasti mitä lähteä, vasta sitten alkoi pepusta ja reisistä lähtemään enemmän.

Laihdutin 85 kilosta 52 kiloon, nyttemmin jo lihonut 40 kiloa ja sama päärynävartalo on. 52 kilossa vaatekoko oli melkein sama yläkropassa ja alakropassa kun isompana kokoero on huomattava.

Eli onnistuu kyllä, mutta en tiedä onko siinä mitään järkeä, se on sinun vartalomallisi. Itse en saanut painoa pidettyä niin alhaalla että vartalomalli olisi säilynyt, 65-70 kiloisena olin taas päärynä, en tosin niin paha kuin nykyään

Vierailija
20/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnossa oleva päärynävartalo voi olla näinkin kaunis. 

https://alyasfitclub.files.wordpress.com/2012/04/pear-shaped-body.jpg