Omituisimmat ruokahimosi -peukutusketju
Olen niitä ihmisiä, joille iskee erilaisia ruokahimoja. Pari viikkoa saatan syödä jotain ruokaa hulluna ja vaihe menee sitten ohi. Sitten iskee uusi himotus johonkin aivan muuhun. Vuosien varrelle on mahtunut kaikkea aurajuustonhimosta kinder maxi -patukoihin ja kesäkurpitsoihin.
Peukutetaan tässä ketjussa ruokahimotuksia: laita viestiin yksi asia. Peukku ylös = olen himoinnut tätä myös, peukku alas = en ole kokenut himoa tota ruokaa kohtaan
AP aloittaa: tällä hetkellä himoitsen purkkipersikkakuutioita
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on voimakaronit ketsupilla. Halvin ja mielikuvituksettomin ruoka ikinä, mutta mulla on pitkän tauon jälkeen ollut nyt joku ihme himo siihen, ja on suurta herkkua. Tulee lapsuus mieleen. :D <3
Aivan sama täällä! Just eilen tein :D
Oma himoruokani/-yhdistelmäni, ollut jo vuosia, on imelletty perunalaatikko ja aurajuusto.
Puuroa metukalla/ilm.kuiv.kinkulla ja voimakkaalla kovalla juustolla. Himo ilmenee yleensä viikonloppuisin aamupalalla, kuten tänään.
Hapankorput, päälle voita ja tonnikalaa
Merisuolalla maustetut riisikakut, yleensä riisikakut on ihan mauttomia, mutta nämä on herkkua.
Jalostajan tölkkilihapullat.
Lihasta tosin tuskin voi puhua, kun lihapitoisuus on 11 prosenttia. Siihenkin on laskettu kaikki "lihaan rinnastettavat ruhon osat", mitä lienevätkään. En tohdi ajatella.
Syön ne kylmänä suoraan purkista. Näin tapahtuu suunnilleen kerran kuussa.
Itsekin ihmettelen tätä, koska tietoisella tasolla tajuan karmean maun ja huonon laadun. Silti himo.