Mitä hienoa olet saavuttanut?
Ihan vaikka pieniä saavutuksia, voi toki olla isompiakin. Esim. opin leipomaan täydellisiä riisipiirakoita, menin opiskelemaan viimein tai hyppäsin pituushyppyä pidemmälle kuin ennen.
Positiivisia, ei esim. Haukuin sen sian.
Kommentit (34)
Sain vihdoinkin mahdollisuuden pitää yksityistaidenäyttelyn, tarpeeksi hyviä teoksia, hyvä iso tila, riittävästi katsojia ja riittävän pitkä näyttelyaika.
Olen saanut neljä ihanaa lasta.😍Enpä olisi ikinä uskonut nuoruuden kurjuudessani.
Sääli, kun jotkut eivät keksii mitään. Uskon että kaikilla on jotain saavutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin pitämään blogia, mitä olen aina halunnut.
Ei hienolta näytä.
Aloittaa-verbi + pitäminen. Eli aloitin blogin pitämisen tai aloin pitää blogia (nykyään hyväksytään myös aloin pitämään).
Blogit perustuvat paljolti sujuvalle kirjoitustaidolle. Harva jaksaa lukea kielellisesti ala-arvoista tekstiä muuten kuin tulevaisuuden ivaamistarkoituksessa.
Miksi haluat ivata tulevaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Masennuksen. =)
Olet saavuttanut korkeamman tason, mitä valtaosa ihmisistä, ja päässyt eroon positiivisuuden harhasta. Onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Elvytin vastasyntynyttä ja sain hengityksen palaamaan.
Ihana :-)
Sain kerrankin yhdenyön jutun baarista.
Kehittämäni työmuoto voitti Suomessa alansa merkittävän palkinnon.
Olen kirjoittanut artikkeleita pariin kirjaan.
Olen edennyt urallani esimiestehtäviin.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 21 vuotta.
Minulla on kolme ihanaa lasta, joista olen ylpeämpi kuin mistään muusta.
Olen yksinäinen, masentunut, true forced loneliness, korkeakoulutettu, työelämässä. Enkä ole vielä tappanut itseäni!
Saan kokea olevani rakastettu useamman ihmisen taholta. Se menee ohi urasaavutusten ja kaiken muun.
Suurin saavutukseni on varmasti se että 3/4 lapsista on jo kasvatettu täysi-ikäisiksi, työteliäiksi ja menestyviksi. Lisäksi olen ylpeä 2 itselle rakennetusta talosta ja 21 vuoden parisuhteesta joka voi edelleen hyvin:)
Oma valokuvanäyttely
Ylioppilastutkinto (ei ollut kohdallani täysin itsestäänselvää)
Unelmieni opiskelupaikan saaminen
Erinäisten asioiden anteeksi antaminen
Itsetuntoni on kohentunut elämän aikana. Tätä menoa ehkä opin rakastamaan itseäni.
Olen valmistunut tohtoriksi.