Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhlasin ikävuoteni 20-45 niin sanottuun jännämieheen. Haluaako joku kysyä jotakin?

Vierailija
18.02.2017 |

vastaan kaikkiin kysymyksiin

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, mä menin jännämieheen jonka luulin olevan kilttimies. Oli läski ja epävarman ja kokemattoman oloinen, ei mitenkään parhaan näköinen. Tyhjätasku sossun asiakas, välitti huumeita, oli hyvä naimaan ja puhui söpöjä asioita vaikuttaen tosi vilpittömältä. Ei sellainen sweet talker niinkuin ne pelurit joihin olin tottunut, vaan laukoi ihan hölmöjä juttuja välillä, joita ei edes kannattaisi naiselle sanoa. Naiivi vaikutelma hämäsi tehokkaasti. Selvisi lopulta että pantu oli muitakin sivussa, vaikka muuta väitti, sain kaksi sukupuolitautia. Kyllä, tunnen oloni todella typeräksi.

Vierailija
22/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan kesti ennen kuin tunteilu alkoi ottaa päähän, näin olen ymmärtänyt semmoisia he ovat, koko ajan traagisia.

Tunteilu? Tunnekylmähän hän oli, mutta draamaa kyllä riitti. Se johtui hänen omistushalustaan ja mustasukkaisuudestaan/vainoharhoistaan. Uhkailu ja väkivalta alkoi pian ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Ja joo saatiin vielä kaksi lisää siitä huolimatta - älkää kysykö miksi. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ei välittänyt paljonkaan kovia huumeita vaan lähinnä kavereilleen pilveä. - 21

Vierailija
24/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koit muut ihmiset, puuttuivatko he jos hän uhkasi? 

Vierailija
25/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä saa onnellisen virneen pois naamalta?

Ai keneltä? häneltäkö? En ymmärrä kysymystä.ap.

Vierailija
26/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten koit muut ihmiset, puuttuivatko he jos hän uhkasi? 

Mies aika lailla eristi mut muista. hakkasi, petti, katoili, jätti ilman rahaa lasten kanssa jne.

En kehdannut kertoa kenellekään asioiden todellisesta laidasta. Kaikki pitivät häntä hyvänä jätkänä!  Kukaan ei tiennyt siis.ap.

Vierailija
27/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kerralla kahteen:

Ei ole seuraava jännämies, jos seuraavaa tulee. haluan kiltin ja kunnollisen miehen, joka arvostaa minua ja parisuhdettamme.

Ja kyllä, uskoisin, että tunnistan jännämiehet heti! 

Aika ikävä kohtalo kiltillä ja kunnollisella miehellä, saada nainen vasta kun naisen ulkonäkö on jo epäviehättävimmillään.

Voihan se kiltti ja kunnollinen mieskin olla samaa ikäluokkaa ja vaikka kärsinyt omassa suhteessaan? Vai meinaatko, että mies on itse siloposkinen ja hyvin säilynyt ja nainen vaan rupsahtanut? Tosin mua kehutaan vieläkin kauniiksi, silti olen varuillani ja tässä iässä on vaikea löytää enää ketään hyvää vapaata miestä. ap.

Vierailija
28/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä naurata! Jännämies ei ikinä katsele 45-vuotiaita naisia, kun saa paljon nuorempiakin naisia. Useimmat jännämiehet vaihtavat ensimmäistä kertaa nuorempaan jo siinä vaiheessa, kun naisen ikä muuttuu kolmosella alkavaksi.

Vierailija
29/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan kesti ennen kuin jätti rauhaan eron jälkeen?

Jos joku ei tiedä jännämies on semmoinen-oikea tai psyykattu- macho, jolle ei saa sanoa yhtään väärää sanaa, joka suuttuu ihmeellisistä asioista, vaatii naiselta täydellisyyttä.  Yleensä voimakastahtoinen tavoitteessaan, tarvittaessa ruikuttaa.  Saa muut puolelleen.

Vierailija
30/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, mä menin jännämieheen jonka luulin olevan kilttimies. Oli läski ja epävarman ja kokemattoman oloinen, ei mitenkään parhaan näköinen. Tyhjätasku sossun asiakas, välitti huumeita, oli hyvä naimaan ja puhui söpöjä asioita vaikuttaen tosi vilpittömältä. Ei sellainen sweet talker niinkuin ne pelurit joihin olin tottunut, vaan laukoi ihan hölmöjä juttuja välillä, joita ei edes kannattaisi naiselle sanoa. Naiivi vaikutelma hämäsi tehokkaasti. Selvisi lopulta että pantu oli muitakin sivussa, vaikka muuta väitti, sain kaksi sukupuolitautia. Kyllä, tunnen oloni todella typeräksi.

Ei kilttimies välitä huumeita.

Vierailija
31/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä naurata! Jännämies ei ikinä katsele 45-vuotiaita naisia, kun saa paljon nuorempiakin naisia. Useimmat jännämiehet vaihtavat ensimmäistä kertaa nuorempaan jo siinä vaiheessa, kun naisen ikä muuttuu kolmosella alkavaksi.

No tämä jännämies itse asiassa petti mua ainoastaan mua muutamia vuosia vanhempien akkojen kanssa ja lopulta sitten lähti yhden heistä matkaan. Olin kuulemma hänelle liian kiltti, vaikka itse teki minusta sellaisen uhkailuillaan ja eristämisellään. No nyt on sitten yksin hänkin, kun hakkasi sen uudenkin muijansa jonka takia lähti lopullisesti elämästäni. ap.

Vierailija
32/32 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten logiikkaa: "Halusin kiltin miehen, mutta olin jännämiehen kanssa yhdessä 25-vuotta. Kun vihdoin huomasin 25-vuoden päästä että mies onkin jännämies, eikä kiltti, niin oli jo liian myöhäistä."

25 vuotta ei 25-vuotta. 25 vuoden ei 25-vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan