Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilta naisilta puuttuu rohkeus lähestyä miestä, ketä tahansa miestä

Vierailija
18.02.2017 |

Sitten joutuvat tyytymään siihen miehen joka heitä lähestyy.

Tuo muuten saattaa olla yksi syy siihen, miksi monella kauniilla naisella on komistuksen sijaan ihan tavallisen näköinen mies. Toinen syy saataa olla se, että ehkä naisilla ei ole ulkonäkö kaikkein tärkein kriteeri miehelle, vaan miehen status.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosiaan huomattu. Huoh :/

Vierailija
2/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on pelkureita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😃😃

Vierailija
4/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä twisti aiempaan ketjuun.

Vierailija
5/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, jos minua lähestyy illan aikana kymmenen sosiaalista ja hauskaa miestä niin ei kyllä jää aikaa eikä mielenkiintoa itse lähestyä sitä nurkassa istuvaa tuppisuu-teppoa. Toki hän saattaa kuorensa alla olla unelmieni mies, mutta epäilen.

Vierailija
6/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, mikä näistä on tärkein asia hyvälle ja pitkälle parisuhteelle naisen mielestä: miehen ulkonäkö, miehen sgtatus vai miehen luonne?

Vierailija
7/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, jos minua lähestyy illan aikana kymmenen sosiaalista ja hauskaa miestä niin ei kyllä jää aikaa eikä mielenkiintoa itse lähestyä sitä nurkassa istuvaa tuppisuu-teppoa. Toki hän saattaa kuorensa alla olla unelmieni mies, mutta epäilen.

Voihan sen oman saamattomuutensa noinkin selittää. Huoh :/

Vierailija
8/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että kerrankin rehellinen vastaus naiselta.

Vierailija
9/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, me ollaan ikäviä tyyppejä. Parempi kun pystytte loitolla te muun lajin edustajat. Kyl me ihmiset pärjätään keskenämme. Xo, xo, xo

Vierailija
10/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi varmaan suhteesi ajatuu karille. Valitsit mukahauskan naistennaurattajan.

Vierailija
11/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei vaan kannata. Näin siinä käy, jos nainen lähestyy miestä ja 

a) miestä ei kiinnosta ollenkaan: hän on hyvin töykeä ja pelokas, koska miesten kauhein pelko on joutua naurunalaiseksi kun ruma/vanha/lihava nainen lähestyy

b) miestä ei olisi kiinnostanut tehdä itse aloitetta, mutta nainen ei ole kovin epämiellyttävä: hän lähtee naisen matkaan, mutta ei halua esim. suhdetta, vaan vain seksiä/huomiota. Naista hän kohtelee huonosti, koska hei, mitä väliä kun ei se nyt kovin mieluisa ollut.

c) mies olisi tehnyt aloitteen mutta nainen ehti ensin: mies paistattelee naisen huomiossa ja pitää itseään naisten kuninkaana, ja ajattelee että ehkä saisi vielä paremmankin kuin ko. naisen. Suhteessa ja seksissä hän on täysin perässävedettävä, koska nainenhan se oli joka hänet iski, ei miehen tarvitse panostaa!!

Eli kävi niin tai näin, niin nainen häviää kun tekee itse aloitteen. Tämän olen todennut niiiiin monta kertaa, ja joka ikinen kerta lopputulos on ollut jokin edellisistä.

Vierailija
12/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se ei vaan kannata. Näin siinä käy, jos nainen lähestyy miestä ja 

a) miestä ei kiinnosta ollenkaan: hän on hyvin töykeä ja pelokas, koska miesten kauhein pelko on joutua naurunalaiseksi kun ruma/vanha/lihava nainen lähestyy

b) miestä ei olisi kiinnostanut tehdä itse aloitetta, mutta nainen ei ole kovin epämiellyttävä: hän lähtee naisen matkaan, mutta ei halua esim. suhdetta, vaan vain seksiä/huomiota. Naista hän kohtelee huonosti, koska hei, mitä väliä kun ei se nyt kovin mieluisa ollut.

c) mies olisi tehnyt aloitteen mutta nainen ehti ensin: mies paistattelee naisen huomiossa ja pitää itseään naisten kuninkaana, ja ajattelee että ehkä saisi vielä paremmankin kuin ko. naisen. Suhteessa ja seksissä hän on täysin perässävedettävä, koska nainenhan se oli joka hänet iski, ei miehen tarvitse panostaa!!

Eli kävi niin tai näin, niin nainen häviää kun tekee itse aloitteen. Tämän olen todennut niiiiin monta kertaa, ja joka ikinen kerta lopputulos on ollut jokin edellisistä.

Kerrotko vielä sen logiikan miksi asiat olisivat toisin jos kyseessä olisi mies joka lähestyy naista? :o