Tilaisitko matkan Thaimaseen vai Teneriffaaseen?
Kommentit (23)
En ole kertaakaan aiemmin nähnyt täällä sanoja "Thaimaseen" ja "Teneriffaaseen". Joten ei ole kysytty.
Teneriffaseen mieluummiin vaikka Los Cristiaanoksiin.
Minulle riittä reissu Vantaaseen. Siis hotelli Vantaaseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan aiemmin nähnyt täällä sanoja "Thaimaseen" ja "Teneriffaaseen". Joten ei ole kysytty.
Va ... jak ...ki
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en ole koskaan nähnyt ahmaa luonnossa joten niitä ei ole olemassa.
Mulle riittää reissu Espooseen. Tai Helsinkiseen. Ehkä Vantaaseen myös.
Vierailija kirjoitti:
Menen mieluummin Goalle.
Se sanotaan "Goatseen".
Kuulemma Thaimaa ihan täynnä venäläisiä.
Mikä se Thaimase on? Thaimaahan kyllä voisin lähteä. Jollekkin niistä kauniista saarista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä olisi tuhansia kertoja kysytty, olisin minäkin ainakin kerran nähnyt. Jos joku olisi tuonut pihapiiriisi tuhansia ahmoja, olisitko ehkä sinäkin yhden bongannut?
Matkustaisin ennemmin thaimaalle tai teneriffaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä olisi tuhansia kertoja kysytty, olisin minäkin ainakin kerran nähnyt. Jos joku olisi tuonut pihapiiriisi tuhansia ahmoja, olisitko ehkä sinäkin yhden bongannut?
Minkäs minä mahdan sille ettet ole nähnyt, minä olen. Näitä hassunhauskoja mukamas kielioppivirheitä on täällä tämän tuosta. Et taida tietää mitä sana bongaaminen oikeasti tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Aaa tämä "seen" bait taas täällä
Have never seen.
Oi kun hauska! Tätä ei ole kysytty vasta kuin muutama tuhat kertaa täälä.