Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostosreissu ja mies koko ajan naama norsun vitulla

Vierailija
18.02.2017 |

mitä vittua teen ton kaa? Ei tehnyt mieli katsoa mitään ja kun oltiin katottu miestenosastolla ja mies halus lähteä ja sit olin että eikö mennä naistenosastolle? Ja se tiukas naama norsunvitulla taas että mene sitte. Arvatkaa tekikö mieli mennä? Ja olis pitäny ostaa wc- ja talouspaperia prismasta (koska oltiin autolla niin helppo kuljettaa) mutta sanoin että ei tarviikkaan mennään vaan kotiin. Kun oli niin hiton painostava tunnelma koko ajan. Mieluummin kannan ne paperit bussissa hankalasti ja miellyttävässä olotilassa kuin tuossa painajaisessa.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi yksinkertaista vaihtoehtoa:

1. JSSAP !!

2. Hankit oman auton, jolla lähdet shoppailemaan, ja jätät tietenkin miehesi kotiin.

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että ap on edelleen palstalla ja painii saman ongelman kanssa?

Vierailija
42/63 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte nyt edes menneet vessaan, jos on pakko suuseksiä kesken ostosreissun harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla kerralla sovitte etukäteen kauan olette omilla osastoillanne, vaikka 30min. Sen aikaa mies kiertää miestenosastoa ja sinä naistenosastoa. Sitten kun aika on kulunut, menette yhdessä keräämään taloustavarat ja ruokatarvikkeet mitä tarvitsette.

Vierailija
44/63 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi yksinkertaista vaihtoehtoa:

1. JSSAP !!

2. Hankit oman auton, jolla lähdet shoppailemaan, ja jätät tietenkin miehesi kotiin.

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että ap on edelleen palstalla ja painii saman ongelman kanssa?

Hän provoilee, joten hän luultavasti on kanta-asiakas täällä. Toisekseen hän ei halua erota, koska kävelevä lompakko on ihan kätevä.

Vierailija
45/63 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana,että tavataan autossa, kiertelen ja hypistelen vaatteita, haluan nähdä kevätmuodin. On ihanaa kierrellä kiireettä ajan kanssa, harva mies ymmärtää. Ap, et ole yksin.

Vierailija
46/63 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ota lähi-idän tai afrikan mies itsellesi! Ne rakastaa kauppakeskuksissa olemista ja tykkäävät kierrellä niissä ilman kiireitä, toista se on suomalainen kantajuntti jota ei saa lidliä isompaan kauppaan ja sielläkin pitää pistäytyä kiireen kanssa.

Ota ulkkismies ja olet onnellinen<3

Vierailija
47/63 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osk lisää lisää kg

Vierailija
48/63 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies taas suomalaisnaiselle tyypilliseen tapaan mukana vain lompakkona ja kuskina?

En yhtään ihmettele, jos miestä vituttaa.

Minä olen joskus  kaupassa huomannut, nainen maksaa ja pakkaa tavarat, mies seisoo auton avaimet kädessä  odottamassa.

Vierailija
49/63 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista että olisin koskaan nähnyt norsun vittua,mikä siinä on niin erikoista.

Katso luonto ohjelmia.

Vierailija
50/63 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ollut k...ä otsassa. 

Vierailija
51/63 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja yhessä vaiheessa kun se tohti avata suunsa se huokas mulle että miks kävelen kuin joku vanha mummo (liian hidastemposesti kai). :) jotenkin tuntuu että välillä toi ihminen imee mustakaiken ilon ja energian elää. Kauheeta kirjoittaa näin. Joskus menee hyvin.

Otan osaa. Mulle tuli samanlainen fiilis sun tekstistä.

Vierailija
52/63 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko kaupassa norsu jolla v..tu ja miehesi siellä😂

Vierailija
53/63 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla kuin paita ja peppu, joka paikassa yhdessä? Käyn omat ostosreissuni yksin, saan käyttää kaiken sen ajan mitä haluan eikä kukaan ole vieressä huokailemassa, pitkästymässä ja kiukuttelemassa. Samaan aikaan mies voi tehdä mitä itse haluaa ja minkä kokee itselleen tärkeäksi ja rentouttavaksi, esim. hiihtolenkki. Näiden reissujen jälkeen tavataan virkistyneinä kotona.

No ei pakko toki ole kaikkea tehdä yhdessä, mutta ei sitä nyt silti tarvitse naamaa norsun vitlle vääntää jostain kauppareissusta. Eksä oli tollanen ja hermostui heti jos pikkasenkin pysähdyin miettimään enkä ottanut sitä ekaa tuotetta minkä hyllyssä näin. Nykyisen miehen kanssa kun ollaan kaupassa yhdessä niin nuo sujuvat leppoisasti ja osataan nauttia toistemme seurasta ihan siinä ostosten lomassa ja jutella niitä näitä.

Vierailija
54/63 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eksytän aina miehen ja lähden omille teille, siis jos vahingossa erehdyn ottamaan sen mukaan. Arvatkaa kellä on auton avaimet.

Vierailija
55/63 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies taas suomalaisnaiselle tyypilliseen tapaan mukana vain lompakkona ja kuskina?

Minä olen joskus  kaupassa huomannut, nainen maksaa ja pakkaa tavarat, mies seisoo auton avaimet kädessä  odottamassa.

Mies ei osaa pakata tavaroita nätisti ja maksankin aina, kun on yhteiset rahat. Ja mulla on ne auton avaimetkin.

Vierailija
56/63 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja yhessä vaiheessa kun se tohti avata suunsa se huokas mulle että miks kävelen kuin joku vanha mummo (liian hidastemposesti kai). :) jotenkin tuntuu että välillä toi ihminen imee mustakaiken ilon ja energian elää. Kauheeta kirjoittaa näin. Joskus menee hyvin.

Voitko kuvitella, miten ihanaa on joka paikkaan helposti painostavan tunnelman luovasta miehestä eronneena, kun voi tehdä asiat juuri kuten haluaa. Enää ei ole pienintäkään aikomusta tyytyä missään osa-alueella, mielummin kokonaan ilman.

Vierailija
57/63 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin äsken eurohamsterista. Siinä on sellainen kauppa, jossa on toljotettavaa molemmille. Kalastushylly on kilometrin mittainen. Jopa minun alun perin sietämätön kauppaseuralainen on alkanut kummasti osata olla rennosti kauppareissulla kun käydään siellä. En voi ymmärtää miesten murjottamista, eikös heidän pitäisi nimenomaan nauttia metsästyksestä. Siellä vaanitaan ja tarkkaillaan. Tämänkös takia nykyisin ammutaan maastopyöräilijöitä ja naapureita metsäreissulla, kun ei riitä kärsivällisyys katsomaan toistakin kertaa, mitä luuli näkevänsä?

Vierailija
58/63 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pyöritään miehen kanssa eripuolilla kauppaa, ei mies minua tarvitse vaatteiden valintaan enkä minä miestä. Ruokaa ostaessa mies on hitaampi, niinpä kiertelen kaupasta sen mitä tarvitsen tai tarvitaan, mies jumittaa jossain liha/makkara hyllyllä 

Vierailija
59/63 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset esiliinaa kauppaan? Eikö aikuinen nainen osaa kulkea yksin kaupassa?

Vierailija
60/63 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismies ei tarvitse kaupasta mitään?