Myötähäpeä! Ilta-sanomien juttu abien viru-hotellin käytäväbileistä!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005093684.html
Kiva varmaan katsoa omaa humalaista sönkötystä valtakunnallisesta iltapulusta..
terv. yo2011
Kommentit (29)
Myötähäpeä iskee! Itsekin tuon ikäisenä oli niin jännää kun sai eka kertaa viinaa laillisesti ja pääsi jonnekin risteilylle tai hotellireissulle. En kyllä todellakaan haluaisi katsella niitä hetkiä videolta!
Nolottaa tuo viinan ylistys noiden puolesta XD
Otetaanko tuonne Viru-hotelliin muita asiakkaita noiden tapahtumien ajaksi? Uskon että voisin tarjota taloudellista tukea hyvinkin jollekin juopuneelle pikkupimulle, jos tulisi huoneeseeni juttelemaan mukavia.
Mitäs tuossa? Abit juhlii.
Hauskinta on että ne luulee meiningin olevan jotai uutta ja ainutlaatuista. Joka mummokin on juhlinut Viru hotellissa jo 70 luvulta alkaen
Varmasti sillä hetkellä tuntuu hienolta päästä oikein nettilehteen hehkuttamaan abi-bileitä, mutta itse en ainakaan haluaisi katsella omaa hölmöilyäni jälkikäteen!
T ylioppilas vm2013
Ihania ja niin nuoria. Robinkin on ollut bilettämässä
Niin, ei tartte ainakaan olla neljä v-luokan hytissä
Pikkulikat New Yorkerin Super push-upeissa, pikkupojat reteenä olkatoppausten kätkemä pulkannarukäsi kaverin olkapäällä, viiksihaivenet sheivattuna! Viinaa otetaan kakoen ja ollaan maailman huippukastia vähintään!
Tirsk.
Lukiolaisethan on aina niin fiksuja:)
Vierailija kirjoitti:
Pikkulikat New Yorkerin Super push-upeissa, pikkupojat reteenä olkatoppausten kätkemä pulkannarukäsi kaverin olkapäällä, viiksihaivenet sheivattuna! Viinaa otetaan kakoen ja ollaan maailman huippukastia vähintään!
Tirsk.
No mutta sehän on vain söpöä ja viatonta <3
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä se huvittavin juttu tässä! Lukiolaiset (ja myöhemmin akateemikot) dissaavat avoimesti "amiksia" heidän elämäntavoistaan ja alkoholinkäytöstään. Mutta he voivat itse örveltää julkisesti iltapulun etusivulla, ja se on vain coolia ja siistiä! Se on nähkääs parempaa örvellystä se kun parempi väki örveltää!
Samaa ajattelua todistan omin silmin jatkuvasti yliopistossa.
-ap
Noloa, itse en todellakaan haluaisi, että mun kännisekoilut penkkarien jälkeen olisi jossain iltapaskassa.
T. Yo2016
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä se huvittavin juttu tässä! Lukiolaiset (ja myöhemmin akateemikot) dissaavat avoimesti "amiksia" heidän elämäntavoistaan ja alkoholinkäytöstään. Mutta he voivat itse örveltää julkisesti iltapulun etusivulla, ja se on vain coolia ja siistiä! Se on nähkääs parempaa örvellystä se kun parempi väki örveltää!
-ap
Akateemikot... yrittäisit nyt edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Niinpä. Ja, miten lukiolaisten äidit täälläkin mollaa aina amiksia:)
Antakaa niiden nyt hauskaa pitää. Kaikkihan me ollaan oltu joskus nuoria ;)
Myötähäpeää kyllä joo, mutta päällimmäisenä mielessä on kyllä toimittajien tilannetajun puute. Oliko tuo nyt ihan oikea ja harkittu paikka jutun tekoon? Lähtevätkö samat toimittajat sitten keväällä Leville kuvaamaan aikuisten biletystä?
Ei helvetti mitä kännin ihannointia. Sama meno jatkuu yliopistoissa, ainakin ekat 3 vuotta. Silloin kun minä kirjoitin ylioppilaaksi niin en lähtenyt bilettämään, koska seuraavana aamuna oli hiihtoreenit. Hirveetä kiekumista ja sönkkäämistä ei tuota jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tässä tarkoitettiin akateemisia. Ei tarvitse riehaantua tuollaisesta mokasta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tässä tarkoitettiin akateemisia. Ei tarvitse riehaantua tuollaisesta mokasta. ap
Ahaa... kannattaisi opetella edes perustermit, jos yrittää provoilla amistaustalla.
Viru-hotelli natisee liitoksistaan, kun irstaat abit nussivat toisiaan ja levittävät kuppaa.
Pissikset: viinaa ihihiiii !