Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaisten mielipiteitä kaivataan.

Vierailija
18.02.2017 |

Vihdoinkin mies on vaihtamassa mun käytössäni olevaa perheemme kakkosautoa Nissan Almeran uudempaan vähän käytettyyn ja hiukan suurempaan.
Autoa tarvitsen pääasiassa oman työmatkani kulkemiseen ja lasten kuskaamiseen. Mies on nyt löytänyt kolme vähän käytettyä ja omasta mielestään sopivaa kysyi juuri mikä olisi mun suosikkini ja saisin päättää. Nyt en vaan osaa oikein päättää et mikä noista, joten apuja kaivattais päätökseni tueksi.

Palstalaisten mielipiteitä kaivataan.

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin varmaan olen loisen kanssa asuva koska laitan 500 euroa ruokarahaa akalle näppiin joka kuukausi, maksan asuntolainan ja laskut. Olen ostanut 2 autoa talouteen.

Ahneet ja saidan tehkööt miten haluaa ja olkoot yksin rahoinensa. Mulle ei raha niin merkkaa ja olemme yhdessä koska kemiat kohtaa eikä taloudenhoito ollut alussa näin höveliä mutta koska yhdessä elämme ja yhdessä teemme, ei rahan laskeminen ole järkevää koska se-ei-ole-se-juttu.

Ja joo ostakaa ooppeli koska se ei ole vw eikä skoda.

M37

Ja vielä tulet kehuskelemaan tänne sillä, että olet alistunut ämmän kupattavaksi ja kusetettavaksi? Naurettava mies. Kaikkea sitä tekee pillun toivossa.

Vierailija
22/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romuja noi kaikki on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitkaa tuo Opel Astra. Meillä on ainoana autona 2+2 taloudessa 2016 mallinen Astra hb ja se on oikeesti hyvä naisenkin ajaa. Tämä on jo meillä neljäs Opel Astra ja kaikki ne vanhemmatkin mallin on olleet hyviä ja siksi ollaankin pysytty näin pitkään samassa merkissä.

Vierailija
24/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin varmaan olen loisen kanssa asuva koska laitan 500 euroa ruokarahaa akalle näppiin joka kuukausi, maksan asuntolainan ja laskut. Olen ostanut 2 autoa talouteen.

Ahneet ja saidan tehkööt miten haluaa ja olkoot yksin rahoinensa. Mulle ei raha niin merkkaa ja olemme yhdessä koska kemiat kohtaa eikä taloudenhoito ollut alussa näin höveliä mutta koska yhdessä elämme ja yhdessä teemme, ei rahan laskeminen ole järkevää koska se-ei-ole-se-juttu.

Ja joo ostakaa ooppeli koska se ei ole vw eikä skoda.

M37

Ja vielä tulet kehuskelemaan tänne sillä, että olet alistunut ämmän kupattavaksi ja kusetettavaksi? Naurettava mies. Kaikkea sitä tekee pillun toivossa.

Et sitte vissiin ole kuullut, että miehelle on kunnia asia, että pystyy elättämään vaimon ja jälkeläisensä.

Vierailija
25/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsisin sinuna tuon opelin.

Vierailija
26/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinnat olisi voinut laittaa

Muakin kiinnostais hinnat.

Vierailija
27/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkitsetko edes miehes tänään tuosta hyvästä?

Vierailija
28/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf on yllättävän pieni sisätiloiltaan. Jos kaksikin lasta niin "tupa täynnä". Ja Opel on uusin, vähimmillä kilometreillä ja mitä vanhemmissa ooppeleissa olen ollut, sisätiloiltaan näppärä.

Vierailija
29/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ottais farmaria. Ne on naiselle jotenkin vähemmän näppäriä kolhoja ajettavia.

Vierailija
30/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
31/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti poistettu.

Vierailija
33/34 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman muuta tuo uusin ja vähiten ajettu.

m37

Vierailija
34/34 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on päätetty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi