Vaimo ja ex mies
Vaimoni lainaa/antaa rahojamme ex miehelleen. Myös vaimon vanhemmat tukevat välillä rahallisesti ex miestä. Onko tää normaalia teidän mielestä?
Kommentit (6)
Ei kuulosta normaalilta. On se vähän ymmärrettävämpää jos se ex on sairas tvs.
No, mun mies makseli exänsä ja lastensa äidin laskuja vielä 15 vuotta eron jälkeen.. Koki kai niin suurta syyllisyyttä erosta. Kuvio oli täysin sairas (ja monet, monet riidat välillämme aiheutti) ja loppui vasta, kun selvisi, että kaiken hyväksikäytön kukkuraksi tämä exä oli valehdellut lapsilleen, että mieheni on se, joka on taloudellisesti hyväksikäyttänyt häntä ja pilasi näin mieheni ja hänen aikuisten lastensa välit vähäksi aikaa. Onneksi totuus alkoi vähitellen valjeta lapsille ja nyt ovat taas väleissä. Exä sen sijaan on häipynyt kuin pee saharaan ja hyvä niin!! En halua enää ikinä kuulla sen ihmisen nimeäkään.
Jos en itse olisi ollut vuosia tätä todistamassa, en todellakaan uskoisi - olen oikeasti luullut, että noin häikäilemättömiä ihmisiä on vain elokuvissa, mutta taas kerran on todistettu, että totuus on tarua ihmeellisempää!
No minä ollu itsekkin vähä sitä mieltä että ex saisi hommata rahansa muualta. Omia Lapsia näkee harvoin max 3-4kertaa vuodessa muutaman tunnin. Eikä osallistu omien lastensa kuluihin ja silti vielä vaimo lainailee ja antaa sille rahaa (toivottavasti ei muuta anna)
EI!