Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SEISKA: Oho uusi yllätys pari - " Kuumaa sutinaa, Tukiainen ja Hunks-lihaskimppu tanssija! "

Vierailija
18.02.2017 |

Kohukaunotar Jasmine Tukiainen pokasi tumman komistuksen Helsingin yössä.

Jasmine ja Hunks-tanssija Matias Starmans kuhertelivat ravintola Memphisin kutsuvierassynttäreillä.

- Jasmine ja Matias saapuivat erillään, mutta löysivät toisensa ja intoutuivat kuumaan julkiseen pussailuun. Kyyhkyläiset eivät välittäneet uteliasta silmäpareista, vaan keskittyivät vain toisiinsa. Lopuksi he poistuivat yhdessä kohti taksitolppaa, Seiskalle supatetaan.

Hetken sinkkuna
Jasmine ei ole ehtinyt olla kauan sinkkuna, sillä hänen edellinen suhteensa päättyi syksyllä.Eli Tukiainen ja Hunks-tanssija ovat uusi yllätys pari.

Lähde: Seiska

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä luulin että Hunks-Niko oli pokannu Johannan.

Vierailija
42/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suhde"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"suhde"

On suhde. Mitä sitten?

Vierailija
44/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia te kaikki ai että. :D

Vierailija
45/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin se nähdään. Matias on pirun komea, teletappi Jasmine ei ole minkään näköinen, varsinkaan ilman meikkejään ja hiustenpidennyksiään. Ja av-mammat haukkuu suomalaisten miesten ulkonäköä.

Vierailija
46/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa parin olla onnellisia. Mitä se teiltä on pois?

Vierailija
47/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu mikä tuksu, wt mikä wt.

Vierailija
48/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännä, kun tutkii näitä keskusteluja kolmannesta perspektiivistä, kuinka turhia yksilöitä suurin osa ihmisistä on, voisitte tämän ajan käyttää hyviin tekoihin, mutta mieluummin näpyttelette jollekkin teinille takaisin vastauksia tunteiden purkauksina, ette osaa sosialisoida tai väitellä, aina kommentit menee henkilökohtaisuuksiin, ettekä pysy aiheessa kuin parin sanan verran. Olette kaikki aivan jumalattoman säälittäviä ihmisiä täällä, ja jos edes ajattelette positiivisesti itsestänne, se on täyttä kusetusta, johon ei usko kukaan muu kuin te itse sekopäät, kauniin maapallon pääl, kuluttamassa aikaa turhuuksiin. Ette ole ansainneet elämäänne, ette mitään sinnepäinkään.

Terv. sairaalanosastolta vahingossa klikanneena tänne.

Vierailija
49/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoeiela kirjoitti:

On kyllä jännä, kun tutkii näitä keskusteluja kolmannesta perspektiivistä, kuinka turhia yksilöitä suurin osa ihmisistä on, voisitte tämän ajan käyttää hyviin tekoihin, mutta mieluummin näpyttelette jollekkin teinille takaisin vastauksia tunteiden purkauksina, ette osaa sosialisoida tai väitellä, aina kommentit menee henkilökohtaisuuksiin, ettekä pysy aiheessa kuin parin sanan verran. Olette kaikki aivan jumalattoman säälittäviä ihmisiä täällä, ja jos edes ajattelette positiivisesti itsestänne, se on täyttä kusetusta, johon ei usko kukaan muu kuin te itse sekopäät, kauniin maapallon pääl, kuluttamassa aikaa turhuuksiin. Ette ole ansainneet elämäänne, ette mitään sinnepäinkään.

Sanoo tyyppi, joka itse on erehtynyt samalle sivulle meidän sekopäiden kanssa. Tuollaisiako te terveydentilan ammattilaiset olette? En voi luottaa, enkä halua asiakkaaksi.

Vierailija
50/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivoeiela kirjoitti:

Sanoo tyyppi, joka itse on erehtynyt samalle sivulle meidän sekopäiden kanssa. Tuollaisiako te terveydentilan ammattilaiset olette? En voi luottaa, enkä halua asiakkaaksi.

Oho meni väärälle riville nro 49 jatkaa....

Vierailija
51/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, niin säälittävää.

Vierailija
52/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.

Tuskin tuokaan suhde tulee kestämään ikuisesti. Niin kuin uskon ettei tule Vertin ja Shirlyn eikä Jari Matin eikä Maisan.

Vierailija
53/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ohjelmassa Jasmin oli? Se joku neljän tähden illallinenko se oli.

Vierailija
54/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea.

Tuskin tuokaan suhde tulee kestämään ikuisesti. Niin kuin uskon ettei tule Vertin ja Shirlyn eikä Jari Matin eikä Maisan.

Joo. Vertti ja Sirly on kyllä hyvin epäsopiva ja outo pari mun mielestäni. Näen Vertille jonkun vaalean, kauniin, pitkän ja hoikan naisen. Esim. Emilia Seppänen. Ei thaimaalaista vaan suomalainen. Nih makunsa kullakin. Tuskin ovat kauaa yhdessä. Hetken huumaa.

Vierailija
55/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä Hunks-tanssija on? Joku uusi(ko)?

Onko tämän vuoden kalenterissa?

Mies ei antanut enää lupaa ostaa ko. kalenteria.

Olet miehesi tossun alla.

Vierailija
56/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luckka til vaan heille.

Vierailija
57/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh.. Mä luulin että Johanna.

Johannu on joutunut niin kohtuuttoman irvailemisen kohteeksi, että hänelle soisi jotain hyvää tapahtuvan.

Tosin jos mikään hunksääliö voidaan onneksi laskea...

Vierailija
58/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä kuumaa sutinaa oli? Kuvaa kehiin ja heti !!!!

Vierailija
59/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
60/81 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jasmine oli siinä  maatilan prinsessa ohjelmassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi