Lukiolainen tuli jo kotiin vanhojen bileistä.
Ei kiinnosta kuulemma. Katsoo mieluummin pikkusiskonsa kanssa jotain ohjelmaa ja kuuluu kyselevän siltä Pokemon gon päivityksestä.
Ihana rakas <3
Välillä mietin että ottais silti vähän irti elämästä ja tästä nuoruusajasta ... mutta vaikuttaa tyytyväiseltä ja tekee mitä haluaa, ei ainakaan mene "massan mukana" vaikka paineita olisikin.
Kommentit (25)
Sen verran massan mukana kuitenkin, että osallistui vanhojentansseihin.
MInä lintsasin koulusta vanhojen päivänä enkä siksi osallistunut tansseihinkaan. Vuotta myöhemmin suunnittelin lintsaavani myös penkkareista, jos sieltä luistamista nyt voi lintsaamiseksi/pinnaamiseksi sanoa, mutta menin kuitenkin. Eipä tuollainen "hauskuus" iskenyt. Kavereita kyllä oli kouluaikana ihan mukavasti, en vain pitänyt mistään tekemällä tehdystä "kivasta". Enkä pidä vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytynythän tuo on, se on selvä.
Pokemonit tuossa iässä?
Oon 28 ja sain just lapset nukkumaan niin nyt ehtii kattelemaan tänään julkaistuja uusia pokemoneja!
Lol joku Pokemon Go, joka on ollut aivan out jo kuukausien ajan.
Pokemon Go:n aika meni jo, uskokaa jo se! Mutta eipä hätää sillä uudet, järkevämmät ja paremmat jutut ovat kuitenkin aina tulossa.
Olet todella ajan hermolla. Not.
No,eipä se nyt tee kenestäkään huonompaa jos ei halua juhlia.
Eikä myöskään jos haluaa vanhojenpäivää juhlia.
Kyllä mä ainakin olin niin väsynyt koko vanhojenpäivien takia, että ei tehny mieli juhlimaan.