Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haussa tyylikäs / kaunis kummin kastelahja tytölle

Vierailija
17.02.2017 |

Ei mitään rumia kummilusikoita tai ristikorua. Kauhean vaikeaa keksiä mitään. Ideoita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen soittorasia, jonka sisälle saa jonkin muistoesineen ja kylkiin valokuvia? Näin sellaisia kultaliikkeissä joskus.

Vierailija
2/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetta, esim. grafiikanlehti

Osakkeita

Lasten lautanen ja muki ja aterimet, esim. muumiastiasto tai kaunista englantilaista (tms) posliinia

Klassikkosatukirjoja setti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidelasia! Kaunis ja sijoitus samalla.

Vierailija
4/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmet.

Vierailija
5/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen sydän, villeroy&bochin lasten aterimia tai astioita, kalevalakorun kummilusikka (on tosin ehkä poikamainen), jos raha ei ole este Annette Tillanderilta joku ihana kastekoru

Vierailija
6/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen soittorasia, jonka sisälle saa jonkin muistoesineen ja kylkiin valokuvia? Näin sellaisia kultaliikkeissä joskus.

Tuosta on kyllä tyyli kaukana.

Vierailija
7/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö nimen?

Vierailija
8/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin omalleni vauvakirjan. Olisin halunnut antaa korun, mutta vanhempien mielestä idea oli huono. Tuttavallani on edelleen välillä riipuksena kaulassa kastelahjaksi saamansa minisormus, joka on hurjan kaunis. Itse sain kummilusikan ja taidelasia. Kumpikin on edelleen tallessa (ja käytössä).

Vierailija
9/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin koru, jota kummilapsi voi käyttää myös aikuisena. Itse annoin Kalevalan Euran Sydän -kaulakorun jonka taakse kaiverrettiin lapsen nimi ja syntymäaika.

Vierailija
11/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komsiopallo-koru, karkottaa helinällään maahiset, suojelee lasta.

Vierailija
12/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Parikan pupukengät!

Vierailija
13/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala korulla on sellainen hopeinen medaljonki. En nyt tähän hätään muista sen nimeä... mutta se oli koristeellinen, ei kuitenkaan liian koristeellinen, ainakaan minun makuuni. Sellainen hyvin naisellinen ja herkkä. Siihen voi kaiveruttaa pvm:n ja laittaa sisälle kuvan vauvasta.

Vierailija
14/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin äitinä ollut vähän pettynyt, jos lapsemme ei olisi saanut kummilusikkaa kastelahjana. No voihan semmoisen tietysti itsekin ostaa lapselleen lahjaksi.

Kastehelmet jatkopalalla ja kauniilla soivalla korurasialla oli myös ihanan herkkä lahja. Tinakanteen kaiverrutettiin tytön etunimi, oli mielestäni kauniimpi pelkällä etunimellä ilman syntymäpäivää.

Muut kastelahjat eivät ole juurikaan jääneet mieleeni, jotain Tupperwaren kippoja, merkkivaatteita, satukirjoja, pehmoleluja, astiastoja ja täytettävä vauvakirja. Sellaista perustavaraa, josta ei jää lapselle itselleen mitään muistoesineitä kuten kummilusikasta tai korusta esimerkiksi jäisi.

Yksi kiva lahjaidea voisi olla muistolaatikko, johon vanhemmat voisivat säilöä ensimmäisen kengän, tutin, vauva-ajan lempilelun, syntymäpäivän sanomalehden ja mitä nyt mielivätkään. Tällaisen ostin jälkikäteen, en tiennyt että sellaisia oikeasti myydään ja mietin jo millaisen itse väkertäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä