En kestä kaverini facebook-päivityksiä!!!
Joka päivä kymmenkunta jaettua eläinvideota, osallistuu kaikkiin mahdollisiin arvontoihin, kuvia omista elukoista, tykkäilee lukuisista eläinvideoista... Mun facebookiin ei mahdu muuta. En oikeasti näe juurikaan muita, muitten julkaisuja. Koitin jo rajoittaa julkaisuja, mutta ei auta. Kokonaan en haluaisi pimentää kuitenkaan. Mitä mä teen? :D
Kommentit (25)
Mistä sinä näet jotain fb-päivityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö ystävä sen, että olen lopettanut hänen seuraamisensa? Minulla on myös pari ystävää, joiden päivitykset "täyttää" koko uutissivun, ja haluaisin lopettaa heidän seuraamisensa, mutta haluan olla kuitenkin ystävä.
Ei näe mistään. Olen useita "kavereita" piilottanut uutisvirrasta koska en jaksa sitä omasta mielestäni turhaa päivittelyä. Suosittelen lämpimästi.
Niin, mitä päivityksiä siellä muita on kun turhia? Ratkaisin ongelman jo joku vuosi sitten poistamalla tilini kokonaan. Ei ole yhtään näppylää eikä kutinoita tullut siitä.
Facebook on tyhjää täynnä. Ei sitä tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti. Mulle on ihan sama mitä lukee. Selaan ohi enkä mieti.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin ahdistaa niin poista tili ja ala elää oikeaa elämää. Minua alkoi koko Fabo vituttamaan niin ankarasti, että poistin tilin. Tästä on jo 6 kk aikaa ja hyvin menee. En edes osaa kaivata niitä kuvia perseestä ja puurokipoista.
Onnittelut! Sama homma täällä. 7 kk. Kaipaan ainoastaan sienestysryhmää sieltä.
Eli samat pösilöt kun täälläkin jakaa niitä.