Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelin vaimolle rakkauden takia..

Vierailija
17.02.2017 |

Meillä on aika tuore avioliitto ja itse olen ainakin rakastunut. Jostain syystä vaimo tuntee / tuni vetoa erästä kaveriani kohtaan. Ja vaimo onkin ihmetellyt ääneen, että miten sellainen mies voi olla sinkku vielä? No tämä kaveri on myös alkanut ravata vähän useammin meillä tyyliin pari kertaa kuukaudessa. Normaalisti ollaan nähty kerran kuussa. Käyty yhdessä lenkillä ja saunomassa jne. Nyt kaveriakin on siis alkanut vaimo kiinnostaa. Eli kyllä minä miehenäkin olen sen verran herkkäkatseinen, että tunnistan vispilän kaupan. keksin ongelmaan suhteellisen toimivan ratkaisun.

Vaimo kysyi toistamiseen, että mitenköhän kaverisi on vielä sinkku, niin vastasin, että "ehkä siksi, että hänessä on vähän blues-soittajan vikaa". Vaimo siihen, että "siis mitä ihmettä tarkoitat". Lupasin vannottaa, että hän ei kerro tätä kenellekään, mutta valehtelin siis, että hänellä niin pieni vehje, että se on noin puolet pikkusormestani ja meinaa lähes hukkua karvojen sekaan (Oikeasti isohko ja isompi kuin minulla, eli olettaisin, että ehkä 20 cm ns. toimintakunnossa.) No vaimo meni ihan hämmästyksestä soikeaksi ja mutisi ääneen jotain, että olisi pitänyt arvata, en olisi kyllä arvannut mmm ym mutinaa. Sen jälkeen vaimoni muuttui kylmäksi kaveriani kohtaan ja meillä menee taas erittäin hyvin :-) Teinkö oikein??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pitäisi tajuta, että miehet ei ikinä arvostele toisen miehen munia. Ehkä olette niin nuoria, ettei tajua tuota.

Vierailija
2/2 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi