Miksi lestadiolaisnaiset ovat niin nättejä?
Ei ole mikään ilkeilykeskustelu, vaan ihan tosissani kysyn ja olen ihmetellyt. Onko niillä joku instagram-filtteri jonka vain rauhanyhdistysten jäsenet saavat käyttöönsä vai miksi jopa monen pienen lapsen äidit näyttävät meikittöminä niin raikkailta ja kivoilta? Lisäksi heillä on usein tosi kivat kodit ja vaatteet!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Se sisäinen hehku, kun on uskossa.
Ei se sekään ole. Heillä on hyvin monesti kauniit kasvon piirteet, ovat hyväihoisia ja hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Se sisäinen hehku, kun on uskossa.
Ei muilla uskovaisilla kyllä vastaavaa hehkua ole...
Ovat raittiita ja elävät kaikin puolin terveellisesti. Huolehtivat itsestään. Kai se näkyy ulospäinkin. Meikkaamattomuus pitää kasvojen ihon hyvänä, ryppyjä tulee vähemmän ja hitaammin.
Siis täh? No ei ainakaan täälläpäin missä minä asun ole hyvännäköisiä lestadiolaisnaisia. Sisäsiittoisia harmaavarpusia.
Vierailija kirjoitti:
Ovat raittiita ja elävät kaikin puolin terveellisesti. Huolehtivat itsestään. Kai se näkyy ulospäinkin. Meikkaamattomuus pitää kasvojen ihon hyvänä, ryppyjä tulee vähemmän ja hitaammin.
Ei meikin käyttö, ainakaan nykyaikaisten meikkien, kyllä ihoa huononna, jos ne poistaa huolella. Pikemminkin saattaa olla eduksi, kun monet kasvomeikit sisältävät aurinkosuojan, joka hidastaa ihon vanhenemista.
Olisiko ihan vain päihteettömyys mikä näkyy? Alkoholi ja tupakka näkyy olemuksessa ihan välittömästi, ei niiden kanssa tarvitse vuosikymmeniä pelata. Lisäksi nämä kaikenmaailman muoviset lisävarusteet kuten tekokynnet tai ripset ei oikeasti kaunista juuri ketään vaan enemmistö olisi kauniimpi ilman näitä ja sitä jumalatonta pakkelikerrosta tekorusketuksineen, kauniimpi iho aidolla hehkulla tulee lenkkeilystä raittiissa ulkoilmassa.
Varmasti ei lestadiolaisissakin on kauniita, mutta ehkä harvempi on täysin meikitön ja väitän että melkeinpä aina hillitty siisti meikki tekee "paremman" näköiseksi. Eli kun lessuista ei ole vertailukuvaa meikattuna toisinkuin useista muista niin he tuntuvat kauniilta.
Olen leatadiolainen ja sitä mieltä että kauniita ihmisiä on ihan yhtä lailla sekä lessuissa että ei lessuissa.
Vierailija kirjoitti:
entisessä koulussa oli lestadiolaistyttö joka näytti hugolta.
Mistä päin?? Minäkin tunnen Hugon näköisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meikin käyttö, ainakaan nykyaikaisten meikkien, kyllä ihoa huononna, jos ne poistaa huolella. Pikemminkin saattaa olla eduksi, kun monet kasvomeikit sisältävät aurinkosuojan, joka hidastaa ihon vanhenemista.
Siinäpä se, harva jaksaa/muistaa/viitsii poistaa meikit enää sitten aamuyöllä kun on könytty tuhannen tuubassa kebabbilan kautta kotiin. Lisäksi harva käyttää meikkejä "oikein" vaan niitä suditaan megakerros ja pahimmillaan entisten päälle. Kyllä siinä menee iho tukkoon ja sitä kun vielä höystetään huonoilla elämäntavoilla niin sitä ei enää peitetä millään meikkikerroksella.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit ja terveet isät. Ei mitään isomahaisoa natsideekuja.
No just. Aina vaan menee hauskemmaksi tää ketju:)
Oho, onpa harvinaisen kiva keskustelu ja siistinä pysynyt (ainakin toistaiseksi). Mä olen ex-lestadiolainen mutta tosissaan mulla on kanssa hyvä iho ja nuorena olen säilynyt. En polta ja ryupiskely tarkoittaa lasia viiniä joskus. Urheilen. Moni luulee edelleen 10v nuoremmaksi☺
T.n33
Itse joskus ihmetellyt samaa. Jotkut nuoret naiset ovat ilman meikkiäkin aivan sairaan kauniita, mietin joskus, että kuinkahan kauniilta näyttäisivät meikattuina? Esim. miss Suomet ovat monesti ilman meikkiä aika rumiakin.