Mitä tahtoisit tehdä mutta et uskalla?
Eli vastatkaahan mitä haaveilette tekevänne mutta ette uskalla/ pysty ?
Minä kovin tahtoisin muuttaa täältä pikkukaupungista helsinkiin mutta en vaan jotenkin uskalla :D
Kommentit (36)
Just nyt haluaisin soittaa yhdelle tyypille. Mutta en uskalla. Se ei ole aina suhtautunut minuun ihan korrektisti, enkä jaksa sellaista outoa tilannetta nyt. Haluaisin kyllä, mutta kynnys on liian korkea.
Olla rohkeampia, sanoa miltä tuntuu, uskaltaa mennä rohkeasti, unohtaa ikävät lapsuuskokemukset, luottaa itseensä.
1. Myydä kaiken omaisuuden ja elää rahoilla matkustellen, niin kauan kuin ne riittävät ja vasta sitten miettiä, mitä seuraavaksi.
2. Itsemurha
Matkustaa yksin, edes pakettimatkalle, ulkomaille. Mutta tiedän että istuisin iltojen pimennyttyä yksin hotellihuoneessa peläten, että joku tulee ja ryöstää.
-Sanoa asiakkaille suorat sanat.
-Katkaista välit äitiini
-Vaihtaa työpaikkaa
Irtisanoutua nykyisestä työstäni ja ryhtyä yrittäjäksi.
hellu88 kirjoitti:
Eli vastatkaahan mitä haaveilette tekevänne mutta ette uskalla/ pysty ?
Minä kovin tahtoisin muuttaa täältä pikkukaupungista helsinkiin mutta en vaan jotenkin uskalla :D
Minä tein sen 15-vuotiaana kun pääsin yläasteelta.
Ei ole mitään mitä en uskaltaisi tehdä. Eniten elämässä pelkään että lapsille sattuu jotain, oksentamista, hammaslääkäriä ja hämähäkkejä. Synnyttänytkin olen ja se oli aika kauheaa, mutta ei pääse listalle koska sitä ei tarvi enää tehdä, pari kertaa riitti.
Mikä teitä pelkureita estää elämästä, mikä muka pelottaa? Elämä on ihan helkkarin lyhyt, se voi päättyä huomenna, sitä pitäisi pelätä, eikä soittamista jollekin ihastukselle. Monet noista asioista on ihan normaaleja elämään liittyviä pikku juttuja, ja joku ei muka uskalla?
Haluaisin hirveästi matkustella. Juuri nyt olisi sauma ottaa äkkilähtö johonkin, mutta pitäisi mennä yksin. En uskalla. Jospa jokin menee matkalla pieleen, myöhästyn paluulennolta, minut ryöstetään, eksyn totaalisesti johonkin suurkaupungin keskustaan? Ja kaikki pitäisi kokea yksin, ei ketään kenen kanssa jakaa hienoja asioita matkalla ja joka ratkoisi mun kanssa noita mahdollisia ongelmatilanteita. Varmasti kyllä pärjäisin yksin, mutta en vaan uskalla.
En uskalla mennä autokouluun vaikka haluaisin. Pelkään ajaa autoa tuolla ruuhkassa.
Haluaisin myös ratsastaa ja hoitaa hevosia, mutta en uskalla.
haukkua yks vosu, jolla on ollut jonkunlainen suhde mun miehen kanssa
Sanoa vanhemmalle, että parempi lapsensa olisi kotona pukkusisaruksen kanssa kuin päiväkodissa.