Varattu mies huomioi minua jatkuvaan, onkohan hän kiinnostunut...?
Hän hymyilee minulle, tulee juttelemaan kysyen mitä kuuluu, hän ohimennen saattaa koskettaa minua takaapäin yllättääkseen minut, hän ei koskaan puhu vaimostaan minulle, hän katselee jatkuvasti minua, hän tarjoaa juomista... kuvittelenko vain??
Kommentit (34)
Ei sellaisia asioita yleensä kuvitella, paitsi jos on ikis ja porvoosta.
En usko.
Ei yksikään mies ole niin vastenmielinen liero, että hän jättäisi nykyisen puolisonsa jonkun simppelin työkaverin vuoksi.
Olet erehtynyt. Jälleen kerran.
Kiinnostunut pelaamaan, saamaan sinut hämilleen ja hakemaan huomiotasi.
Kuinka vaikeaa voi olla naisten tajuta että jotkut miehet ei voi elää ilman jatkuvaa valloitusten tekemistä ja jännää hurmauspeliä? Kysymys kuuluu haluatko tarjota hänelle itsestäsi pelinappulan.
Lisäys: Mies myös laulaa lähelläni, iskee silmää monesti..
ap
Tuo koskettelu on aika paksua, sanoisin että keino jota vain tottuneet pelimiehet ja -naiset harrastaa koska haluavat tehdä aikeensa selväksi.
Aloittaja_varattumieshuomioi.. kirjoitti:
ap
😂
Ottaako myös munansa esille?
Vierailija kirjoitti:
ap
😂
miksi naurat
ap
"Silmät sil' on siniset, vaik' on kieronlaiset."
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut pelaamaan, saamaan sinut hämilleen ja hakemaan huomiotasi.
Kuinka vaikeaa voi olla naisten tajuta että jotkut miehet ei voi elää ilman jatkuvaa valloitusten tekemistä ja jännää hurmauspeliä? Kysymys kuuluu haluatko tarjota hänelle itsestäsi pelinappulan.
Ei , ei se näin ole. Mies on rakastunut enemmän kuin keneenkään muuhun koskaan ja haluaa siittää aplle viisi lasta ja jättää vaimonsa. Hienovaraisesti vihjailee tästä iskemällä silmää ja lääppimällä.
Vierailija kirjoitti:
ap
😂
Lätkyttelee munalla poskia
Kokemuksesta puhun.
Minulla oli varattu työkaveri ja teki tota samaa, itsekkin olin varattu.
Huomioi minua erityisesti, katsoi pitkään, salakavalasti kosketteli ja "tökki", flirttailikin, puhui nätisti kaksimielisiä..Mietin aikoinaan samaa, että onko kiinnostunut, asia vaivasi vuosia.
Ikinä ei kysynyt siltikään minua mihinkään ja puhui silti naisestaan,minäkin miehestäni.
Vuosien jälkeen kysyin asiasta koska aina oli häirinnyt.. Oli ollut kiinnostunut ja miettinyt minkälaista olisi jos olisi tavannut minut ennen nykyistä. Sen syvemmin ei ollut kiinnostunut, eikä minua oikeasti halunnut.Hän rakasti naistansa :) Eli vastaus on,että on varmaan kiinnostunut, mutta ei välttämättä sen kummemmin.Iloa ja kutkutusta päiviin, ei sen kummempaa. :)
Minäkin tunnen sexyn naimisissa olevan pelimiehen, joka flirttaa ja koskettaakin. Niin ihanan itsevarmasti ja kokemuksen tuomalla rutiinilla, että nautin tosi paljon. Mutta olen utsekin naimisissa eikä tulisi mieleenkään vaihtaa omaa miestä keneenkään toiseen, hän on se oikea ja paras. Todennäköisesti se pelimies ajattelee samoin omasta vaimostaan.
Eli sellaisten flirtistä pitää vain nauttia kevyenä ajanvietteenä eikä alkaa miettiä sen vakavampia. Täysin hölmöä ja epätoivoista olisi ihastua pelimieheen. Mutta Siperia opettaa...
Hänellä taitaa olla kevättä rinnassa, vai oliko se sittenkin etumuksessa ;)