Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arrested development netflix

Vierailija
17.02.2017 |

Nyt vasta löysin tuon sarjan - ihan huikeaa huumoria 😂 Ja Jason Bateman on ihanan komea 😍

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras sarja. 

"Illusion, Michael. A trick is something a whore does for money. Or cocaine."

Vierailija
2/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobias: "I'm anal-rapist, the worlds first analyst and therapist." Vai miten se meni :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt menossa 2. tuotantokaudella ja joissain jaksoissa olen saanut nauraa ihan katketakseni 😂 Kun buster lähti Meksikoon mutta päätyikin Kotiapulaisen Lupen luo luullen olevansa Meksikossa 😂

Vierailija
4/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ku se tuli ensi kertaa, ei vielä uponnut. Mä en voinut käsittää sitä huumoria. Sitten kasvoin ihhmisenä.

Netflixistä oon nyt kattonu kolmatta kierrosta. Aivan mielettömän hauska. :D

Vierailija
5/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ketjun innoittamana kolme jaksoa, enkä nauranut kertaakaan. Yksinkertaista huumoria keskinkertaisesti näyteltynä.

Grace ja Frankiekin oli parempi.

Vierailija
6/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katoin pari kolme ekaa jaksoa ehkä hieman hoomoilasena... ihmettelin että mistä se kulttimaine oikein on tullut. Nyt olen ihan koukussa. Mahtava käsikirjoitus ja tuntuu että sarjassa tapahtuu niin paljon että kaikkea ei edes ehdi huomata.

Vierailija
7/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katoin pari kolme ekaa jaksoa ehkä hieman hoomoilasena... ihmettelin että mistä se kulttimaine oikein on tullut. Nyt olen ihan koukussa. Mahtava käsikirjoitus ja tuntuu että sarjassa tapahtuu niin paljon että kaikkea ei edes ehdi huomata.

Olin siis ap

Vierailija
8/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin siis ap

Et ole enää?

Vierailija
9/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uusia jaksoja katsonut mutta aikanaan Sukuvika oli kyllä ihan lempparisarjoja telkkarissa ja sieltä asti olen katsonut oikeastaan kaiken mitä Jason Bateman tai Will Arnet tekevät, hienoja miehiä. 

Vierailija
10/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin katsoa, ei vaan uppoo. Ja Batemannin naama on aina ärsyttänyt mua

Vierailija
11/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä, etenkin ensimmäiset kaudet! Outoa huumoria, tarkoituksella. Mestarillista komiikkaa vähän väliä 😂

Vierailija
12/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Will Arnet se ääni! ja muutenkin..

Jason ja Will on oikeeassa elämässäkin hyviä ystäviä, monet haastattelut kattonut youtubesta. Ystävyys ja välittämisen huomaa hyvin.

Mun mielestä ADssa on vastaavaa huumoria kuin 30rockissa ja Unbreakable Kimmy Shmidtissä. Sopii mulle.

Vierailija
13/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina välillä sivusilmällä vilkaisee sarjaa kun hekottelen jollekkin kohtauksille ja sanoo että on pikkasen häröä touhua. Ja onhan se - mutta älykkäällä tavalla. 😅 Ap