Mulla taitaa olla migreeni, mutta en voi ottaa särkylääkettä, koska olen lääkevastainen! Enkä syö mitään pillereitä!
Oksennan kohta ja ihan järkyttävä migreeni!
En aijo ottaa lääkettä, koska vastustan lääkkeitä.
Buranan tai ibumaxin syöminenkään ei varmasti ole terveellistä. Aspiriinistä puhumattakkaan.
Minä hyväksyn, että tämä on nyt tän hetkinen tilani mutta lääkettä en ota.
Pääsärky lähtee paremmin päähieronnassa käydessä!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen elänyt jo 18 vuotta kieltäytyen kaikesta lääketieteellisestä hoidosta ja lääkkeistä. Eettisistä ja moraalisista syistä. En hyväksy eläinkokeita, ja lääkkeiden ja lääketieteen kehitys perustuu niille. En myöskään hyväksy ihmisyksilön elämän pitkittämistä tilanteessa, jossa ihmislajia on muutenkin liikaa tämän planeetan kestokyvylle. Sovellan näitä luonnollisesti vain kaikessa hiljaisuudessa itseeni, enkä yritä estää kenenkään toisenlaisen maailmankuvan omaavan lääkkeiden tai lääketieteen käyttöä.
Harmi kuinka ihmiset hurahtaa. Jos koittaisi kaikkea välttää ettisistä syistä niin eihän tässä maailmassa voisi mitään tehdä. Siis säälittää vaan tällaiset ihmiset jotka sitten kärsii päänsyryistä kun kuvittelee pelastavansa maailmaa jättämällä sen buranan ottamatta.
En minä kuvittele pelastavani maailmaa. Minä teen sen, mikä on oman maailmankuvani ja moraalintajuni mukaan oikein. Tiedän toki, että useimpia ei kiinnosta kauheasti eläinkokeissa kärsivien eläinten kärsimykset, ei ainakaan niin paljoa että oltaisiin valmiita sanomaan että se eläin on yhtä arvokas kuin minä, joten kieltäydyn hoidosta jos sen hintana on kärsimyksen tuottaminen toisille olennoille. Monille eläimet ovat hyödykkeitä, joita voi käyttää esimerkiksi ravinnoksi tai koe-eläiminä.
Sitä vaan ihmettelen, mistä tulee tuollainen ylimielisyys, että toisen maailmankuvan voi leimata "hurahtamiseksi" tai harhaiseksi maailmankuvaksi. Ihmisellä on omaan maailmankuvaansa täysi oikeus, jos sitä soveltaa itseensä ainoastaan. Ymmärrän, että jos minulla olisi esim. lapsi, en voisi häneltä pidättää lääketieteellisiä hoitoja jo ihan lakisyistäkin, ja se on yksi syy miksi minulla ei ole lapsia, toinen toki se että koin jo nuorena että länsimaisten kuluttajien tuottaminen tänne maapalloa kuormittamaan olisi väärä teko. En silti ajattele toisin ajattelevasta valtaväestöstä, joka lisääntyy, syö lihaa ja käyttää lääkkeitä, että he olisivat pahoja tai hurahtaneita, vaan neutraalisti vaan totean että erilaisista ajattelun lähtökohdista päätyy eri lopputulemiin. He saavat elää tavallaan, minä tavallani.
Eihän sillä ole mitään vaikutusta eläinten kärsimykseen että kieltäydyt lääkkeistä. Ne eläinkokeet on tehty aikoja sitten eikä niitä tee tekemättömäksi se että joku ei käytä lääkettä. Sitäpaitsi rinnakkaislääkkeitä myy jokin muu kuin sen lääkkeen kehittänyt firma.
Oma valinta, itse kärsit seuraukset sekä lääkkeiden käytöstä että käyttämättä jättämisestä. Mutta mikä motivoi tekemään siitä numeron?
Onnea valintaasi! Keksi seuraavaksi uskottava provo. KUKAAN ei migreenissä ollessa surffaile netissä
Vierailija kirjoitti:
Nää lääkevastustajat ei käsitä, että monesti siitä lääkityksen puutteesta tulevat seuraamukset ovat jopa vakavampia, kuin se, että säästyisit niiltä ja käytät sinulla määrättyä lääkeainetta.
Tässä sitä onkin perjantain huuhaajuttu :) ... täysin käsittämätön lausahdus.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mut kaikkea ei voi hoitaa ilman lääkkeitä. Muuten tuberkuloosikin jylläis yhä (ja pian jyllääkin kun rokotevastaiset idiootit ei rokota lapsiaan) ja muutkin taudit kroonistuu ja sit on koko loppuelämä pilalla. Mut kärsikää.
Toinen perjantain huuhaajuttu :) ... ahh, pilleriusko se on ihana usko.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mut kaikkea ei voi hoitaa ilman lääkkeitä. Muuten tuberkuloosikin jylläis yhä (ja pian jyllääkin kun rokotevastaiset idiootit ei rokota lapsiaan) ja muutkin taudit kroonistuu ja sit on koko loppuelämä pilalla. Mut kärsikää.
Kolikon toinen puoli on se, että bakteerit alkavat olla antibiootteja fiksumpia eivätkä ne välttämättä pian pure enää totuttuun tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolikon toinen puoli on se, että bakteerit alkavat olla antibiootteja fiksumpia eivätkä ne välttämättä pian pure enää totuttuun tapaan.
Ne antibiootit tulisi syödä loppuun. Suomessa ei edes paljon määrätä turhia, joissain maissahan niitä saa ilman reseptiä ja käyttö varmaan huolimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne antibiootit tulisi syödä loppuun. Suomessa ei edes paljon määrätä turhia, joissain maissahan niitä saa ilman reseptiä ja käyttö varmaan huolimatonta.
Etkö ole lukenut superbakteereista ja antibioottien elinkaaren lähestymisestä loppuaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään auta. Kun tapat hyvät bakteerit, pahat bakteerit ja hiivat valtaavat kasvualustan. Samalla ihmisten mikrobiomi kaventuu ja sairaudet lisääntyvät, kun meitä suojaava bakteeristo on vinoutunut niin suolistossa kuin iholla.
Musta on tullut lääkkeiden ja terveyspalveluiden suurkuluttaja sen jälkeen kun sairastuin syöpään. Meinasin kieltäytyä hoidoista, mutta olen yh. Yksinhuoltaja olen siksi, että olen abortinvastainen. Se periaate meni sitten lääkevastaisuuden yli, että en voi hylätä jälkikasvua, ja hänen elämänsä ilman minua olisi sitä paitsi kenties traumatisoivaa ja kustannuksia aiheuttavaa.
Shotillinen väkevää viinaa niin alkaa pään verisuonet laajentuja ja verenkierto kiihtyä, auttaa itselläni kun migreenilääkkeistä en saa apua.
No mitä jaettavaa tuossa on?Olet onnellinen kipujesi kanssa,ole edelleen.