Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko kohteliaisuutena jos mies tuijottaa melko avoimesti rintojasI?

m80
17.02.2017 |

Täytyy tunnustaa että tissimies olen. Silmät ei pysy erossa jos naisella on vähänkin tiukempaa tai avonaisempaa paitaa päällä. Oli kyseessä sitten baari, katu tai työpalaveri, katse juuttuu aina rintoihin enkä saa sitä siirrettyä tarpeeksi nopeasti muualle vaikka haluaisinkin. Joskus huomaan että tulee puhuttua kokonaisia lauseita ensin tisseille ennen kuin huomaan sen pään niiden yläpuolella.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus se on ehdottomasti. Onhan näistä sievoinen summa maksettu, niin eipähän mene rahat hukkaan!

Vierailija
2/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä huvittaa. Muistan viime kesältä tapauksen joss vieras mies käveli ohitseni ruokakaupassa, näki jo kaukaa että tissejä tuijottaa. Pää kääntyi kun vierestä käveli ja raukka meinasi vielä kävellä päin hyllyä mennessään kun katseli niin intensiivisesti. Huvitti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. No, onneksi minulla ei olekaan sellaisia niin pysyypä tissimiehet loitolla.

Vierailija
4/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet tuijottaessasi rintoja? 

Vierailija
5/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se on ärsyttävää.

Vierailija
6/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m80 kirjoitti:

Täytyy tunnustaa että tissimies olen. Silmät ei pysy erossa jos naisella on vähänkin tiukempaa tai avonaisempaa paitaa päällä. Oli kyseessä sitten baari, katu tai työpalaveri, katse juuttuu aina rintoihin enkä saa sitä siirrettyä tarpeeksi nopeasti muualle vaikka haluaisinkin. Joskus huomaan että tulee puhuttua kokonaisia lauseita ensin tisseille ennen kuin huomaan sen pään niiden yläpuolella.

Vain täysi torvi tuijottelee naisten rintoja. Minä koen sellaisen äärettömän loukkaavana.

Toki olet trolli, fiksut miehet tietäisivät ettei  tuo ole a) sopivaa b) kohteliaisuus vaan törkeää naisen esineellistämistä.

Vierailija
7/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kohteliaisuus ole, muttei pääsääntöisesti haittaakaan jos ei tapahdu esim. töissä tms. epäsopivassa tilanteessa.

Mulla ei ole edes kovin isot tissit, ja silti huomaan niitä tuijoteltavan aina toisinaan.

Vierailija
8/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ihan kaikenkaiset ovat jostain syystä, kauniita ja puoleensa vetäviä, että halusi tai ei, niin katse kääntyy niihin. Silloin ajattelee, että maailma on hieno paikka. Jos yrittää olla katsomatta, niin tilanne on sama kuin yrittäisi pidättää henkeä. Hetken aikaa se onnistuu.

Vierailija
9/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alinta lajia limanuljaska. Ja vielä vastailet itsellesi.

Vaikka monilla naisilla on rinnat, sinulla ei ole oikeutta ahdistella ketään edes katseellasi. Nainen ei ole esine. Todennäköisesti sinulla on muitakin ongelmia vuorovaikutuksessa, kuvittelet olevasi muiden yläpuolella tms.

Et ole millään tavalla kiinnostava vaan päinvastoin sellainen jota ei haluaisi tavata ollenkaan.

Vierailija
10/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ota kohteliaisuutena minkäänlaista enkä minkään ruumiinosan tuijottamista. Pidän tuijottajia aika yksinkertaisina ihmisinä, tyhminä suorastaan. Onko sinusta kohteliasta tuijottaa muita tai olla tuijotuksen kohteena?

Vierailija
11/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät sitä ymmärrä, että tissien tuijottaminen on luontaista ja täysin normaalia terveen heteromiehen käytöstä.

Vierailija
12/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kokeeko nainen sitten että häntä itseään tuijotetaan vaikka sivuutan kasvot ja tuijotan 100% vain tissejä? Itse en vaivautuisi jos joku tuijottaisi esimerkiksi kenkiäni.

ap, m80

Vierailija
13/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki katso tissejä, vaikka niin luulette. Jos ei halua tuijottaa toista naamaan on jonnekin kuitenkin katsottava.

Vierailija
14/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin mielelläni katselen rintoja ja katse tosiaan jää sille tielle vahingossa pitkäksikin aikaa. Mutta pystyn käyttäytymään asiallisesti ja pitämään katseeni vastapuolen kasvoissa vaivatta, ja jos joku ei pysty samaan, hänellä päässä tuskin liikkuu muuta kuin silmät.

Vierailija
15/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ärsyttävää, en ota kohteliaisuutena. 

Vierailija
16/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät sitä ymmärrä, että tissien tuijottaminen on luontaista ja täysin normaalia terveen heteromiehen käytöstä.

No niin. Peukutuksistahan sen taas näkee, että naiset eivät ymmärrä tuollaisen käyttäytymisen olevan täysin luontaista. :D

Jos sitä on tapahtunut jo miljoonien vuosien ajan, niin kyllä sen voi silloin sanoa olevan täysin luontaista käytöstä, yhtä luontaista ja normaalia kuin hengittäminen.

Siinä ei ole yhtään mitään hävettävää tai noloa, jos mies tuijottaa ohimennen naisen kauniita rintoja.

Vierailija
17/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Pitäisin sellaista miestä harvinaisen pöljänä ja röyhkeänä.

18/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Lähinnä siitä tulee kiusaantunut olo, ei ainakaan imarreltu. Mä käytän tosi harvoin anteliaita paitoja, suosin peittävämpää vaatetusta. No kerran oli sitten töissä avonaisempi paita niin ohi kulkenut Reiska 55v tuijotti ihan selvästi. Oli vähän outoa.

Vierailija
19/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan! Pitäisin sellaista miestä harvinaisen pöljänä ja röyhkeänä.

Kaikki näin ajattelevat naiset ovat neitsyitä tai sitten järkyttäviä gigalutkia. Kukaan normaalin seksuaalisen käyttäytymisen hallitseva nainen ei ajattele noin. Nainen on satojatuhansia vuosia ollut imarreltu siitä, että mies ihailee häntä.

Vierailija
20/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m80 kirjoitti:

Vain täysi torvi tuijottelee naisten rintoja. Minä koen sellaisen äärettömän loukkaavana.

Toki olet trolli, fiksut miehet tietäisivät ettei  tuo ole a) sopivaa b) kohteliaisuus vaan törkeää naisen esineellistämistä.

Olen samaa mieltä. Mutta silti täytyy sanoa, että jos naisella on avonainen kaulus ja isot tissit, tai muuten vaan tissit tyrkyllä, on se aika vaikeaa katsoa minnekään muualle, naisenakaan. Ja sitähän moni nainen nimenomaan haluaa. Että ei sitä jokaista katsetta tarvitse tuomita, mutta tuijotus on junttia toki aina. Jokainen heteromies kyllä ainakin vilkaisee kaula-aukkoa, jos sellainen on siinä katseluetäisyydellä, lienee ihan biologiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan