Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se ISO kalu

Vierailija
17.02.2017 |

Oletko kokenut tai nähnyt tosi isokaluisen miehen? Millainen tapaus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin. Tyhmiä kuin koivuhalko. Tai kuten nämä kyrpäkyselijät täällä.

Vierailija
2/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itseni. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdalle osuneet kai aika samanlaisia olleet, pari ehkä hieman isompaa, ei mitään tosi isoja. eipä siihen kiinnitä huomiota

Vierailija
4/7 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tosi iso. Kyllä tuntui hyvältä takaapäin ja ratsastaa. Mies oli tyhmä kuin saapas.

Vierailija
5/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä isokyrpä on varmaan siihen ryhmään kuuluja runkkari, joka lähettelee Tinderissä kalun kuvia. Varmaan innostaa naisia ja kertoo älykkyydestä, jotain. Voi hyvää päivää näitä kyrpiä.

Vierailija
6/7 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksua ja keskimittaista olen kerran saanut. Mies vielä lisäksi tiesi mitä teki ja kesti kondomin kanssa pitkään. Onneksi sain myös suuseksiä ja käytössä oli liukuvoidettakin. Koko ei ole kaikki kaikessa, mutta eron tavallisiin tosiaan tunsi ja kokemus kuuluu niihin mieluisimpiin nuoruudenmuistoihin.

Vierailija
7/7 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen meillä kotona joka ilta. Tutustuimme pitkään ja sänkyyn menimme vasta 4 viikon jokailtaisen seurustelun jälkeen.

Eli se pitkä ja paksu tuli bonuksena, kun olin korviani myöten ensin ihastunut mieheen. Ei se mahdu kokonaan sisääni, joten hän käyttää paksua pehmeää silikonirengasta juuressa, joka on sitten esteenä. Toki se rengas hieroo ihanasti minun isoja häpyhuuliani aina kun hän painaa syvemmälle.

Ja on supisuomalainen 190/95. Minä myös suomalainen 160/50. Minulle riittäisi tyydytykseen lyijykynäkin (on kokemusta yhdestä sormesta), mutta mitäpä tässä isosta valittamaan.