Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikon matka Lappiin maksaa enemmän kuin viikon matka Kanarialle

Vierailija
17.02.2017 |

Kumman valitsisit?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle, koska olen jo lapissa 

Vierailija
2/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin, olis kiva päästä hiihtämään ja laskettelemaan. Monena vuonna ollaan opiskelijaporukalla oltukin edullisesti reissussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin tietysti. Lapissa on puhdasta ilmaa, lunta ja tunturikohteissa huippu yöelämä.

Vierailija
4/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tukea kotimaan matkailua/turistikohteita, niin lappiin.

Vierailija
5/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Lappiin, koska Kanaria on joku turistirysä.  Voin sitten käydä vaeltamassa ja kalastelemassa.

Vierailija
6/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaankaan. Me vuokrattu useampana vuonna talo Thaimaasta. Siis hieman syrjempään 247 disko jytästä. Molemmissa käyty siis Lappi ja Kanariat en voi käsittää mikä noissa viehättää ihmisiä. Mulle sais maksaa, että lähtisin.

Vierailija
7/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon matka Lappiin maksaa enemmän kuin matka mihin tahansa!!

Eikä 1200€:lla pääsisi Lappiin 2 viikoksi - sen verran maksaa maaliskuinen 2 vkon reissuni Dominikaaniseen tasavaltaan :) Mielummin sinne!!

Vierailija
8/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia me lähdetään ulkomaille aina joka lomalla.

Vierailija
9/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin. Aina kun pystyy eli on rahaa ja ennen kaikkea, aikataulut osuu yksiin.

Vierailija
10/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi lappiin vaan Åren jos valitsisin laskettelukohdetta.

Sinkkumies

Vierailija
11/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan laskettelemaan, niin alpeille. Ei lappiin. Jos rantalomalle, niin eri asia.

Vierailija
12/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin samaa kuukausi sitten ja päädyimme Lappiin. Oltiin kyllä tosi tyytyväisiä.

Viime talvena oltiin Kanarialla ja oli kyllä tosi kiva reissu kuuden pienen lapsen kanssa. Toisaalta oli aika tuulista ja vähän vilpoistakin, joten ehkä rantaloma kesäkaudella on kuitenkin kivempi.

Lapin reissu tänä talvena oli aivan ihana. Kunnolla lunta ja laskettelua, voittaa nämä Etelä-Suomen rinteet mennen tullen.

Mutta kyllä minuakin hirvitti, Kanarian matka hyvässä hotellissa AI-paketilla olisi tullut paljon halvemmaksi kuin tuo Lapin reissu lentäen, mutta lapset halusivat mieluummin laskettelemaan kuin Kanarialle.

Vierailija
13/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin Lappiin, koska Kanaria on joku turistirysä.  Voin sitten käydä vaeltamassa ja kalastelemassa.

Ja Lappiko ei ole turistirysä? Entä ne teiden varsilla kesäisinkin tiukuja helistelevät joulupukit, ym?

Minä lähden parin viikon kuluttua viikoksi Teneriffalle. Aion vaellella siellä paremmassa säässä ja paremmissa maisemissa kuin hytisemässä kylmyydestä jossakin tundralla.

Vierailija
14/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Lappiko ei ole turistirysä? Entä ne teiden varsilla kesäisinkin tiukuja helistelevät joulupukit, ym?

Minä lähden parin viikon kuluttua viikoksi Teneriffalle. Aion vaellella siellä paremmassa säässä ja paremmissa maisemissa kuin hytisemässä kylmyydestä jossakin tundralla.

Sä et ole varmaan edes koskaan käynyt Lapissa, koska mä en ole nähnyt yhtäkään tiukuja helistävää joulupukkia kesäisin ja mä sentään olen asunut Lapissa ja kierrellyt. Ja kyllä se Lappi on muutakin kuin Rovaniemi ja pari laskettelukeskusta.

Vierailija
15/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä olimme lapissa. Mökki 6pvä alle 300e. Plus bensakulut.

Menen mieluimmin lappiin.

Vierailija
16/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin Kanariaa. Ok pitkät, siedettävät lennot ja lämmin. Yleisesti ottaen helppo liikkua pyörätuolilla + puhun espanjaa. En pysty hiihtämään tai laskettelemaan, enkä tykkää kylmästä. Oon kyllä Lapissa käynyt ja näkemisen arvoinen paikka, mutta ei mua varten.

Vierailija
17/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kylmyyttä, lunta ja hiihtämistä, joten aika helppo valinta.

Vierailija
18/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin, oikeasti metkaa ja lisäks kotimaa hyötyy ;) Niin paljon tarjolla kaikkea..aah!

Vierailija
19/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just varattiin 4 hengen perheelle 6 päivää Leviltä, maksaa pitkästi kolmatta tuhatta, mutta mielestämme kantsii. Lapset tykkää aivan hulluna:)

Vierailija
20/33 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarian ilman muuta. En matkaile kotimaassa, koska hinnat ovat aivan sietämättömiä (lukuun ottamatta päiväretkiä moottoripyörällä).