Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi tekee illalla kun tulee töistä kotiin?

Vierailija
17.02.2017 |

Meillä mies makaa sohvalla klo 17-21,välillä syö. Ellei ole golfaamassa tai muussa harrastuksessa kodin ulkopuolella. Mitä muut miehet tekee kotona?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIheni avaa housujensa sepaluksen ja työntää peniksensä suuhuni. Minä imen ja lutkutan penistä niin kauan, että mies laukeaa ja minulla on suu täynnä spermaa. Sitten nielen miehen lastit ja rupeamme katsomaan televisiota.

Vierailija
22/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä ja vuodenajasta...kesällä saattaa lähteä kalaan, muina aikoina treeneihin, laittaa ruokaa, pelaa koneella, hengailee kavereiden kanssa meillä tai muualla, puuhastelee mun kanssa tai joskus tekee töitä. Aika samaa kuin minäkin siis. Kyllä me talven pimeinä viikkoina saatetaan joskus istua koko ilta sohvalla kylki kyljessä, ollaan molemmat vähän passiivisia talvella vaikka harrastuksia ja koiria onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet perheellinen mies, ja sinulle nalkutetaan sohvalla makaamisesta, niin mietipä tätä:

1. Aiempi tilanteeni:

- Vaimolla joka päivä jotain vaatimuksia liittyen tavaroiden hankkimiseen, lasten viemiseen, kaupassa käyntiin, TV-ohjelmiin jne.

- Lapsille aamupalan/ruoan/vaatteiden ym. järjestämistä lähes joka päivä.

- Vaimolla aina tärkeitä TV-ohjelmia, joita hänen pitää katsoa.

- Marttyyriasenteen kuuntelua jatkuvista kotitöistä.

2. Tilanne nyt:

- Ero, ja lapset vuoroviikoin minulla.

- Nyt lapsivapaa viikko. Kävin maanantaina kaupassa, tein ruokaa, jota söin neljänä iltana. Helppoa.

- Koti pysyy siistinä, joten ei paljoa siivottavaa.

- Pyykkiä täytyy pestä vain kerran viikossa.

- Katson TV:stä mitä huvittaa. Makaan sohvalla paljon.

- Kukaan ei vaadi minulta mitään, paitsi lapset joka toinen viikko.

- Treenaan omaksi ilokseni, aina kun siltä tuntuu.

- Kun lapset on minun luona, on hommia ehkä vähän enemmän kuin aiemmin, mutta teen ne silloin kun itseä huvittaa.

Vierailija
24/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei suostu tyhjentämään tiskikonetta, jota olen koko päivän täyttänyt.Lisäksi pyykkejä ei suostu laittamaan koneeseen, vaikka näytin facebookista että mies on nyhverö jos ei pyykkää! :D

Vierailija
25/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aloittaa ruuanlaitoin, kenties tiskaa astioita tai tyhjentää tiskikonetta. Patistaa lasta tekemään läksyjä ja hoitamaan kissoja (hiekkalaatikkoje siivoukset, ruokinta). Joskus mies joutuu jäämään kokouksiin tai muihin tapahtumiin (ope), ja tulee mun jälkeen kotiin, joten sit mä teen kotitöitä kun tuun kotiin.

Vierailija
26/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään veikkaisin, että homma menee jotakuinkin näin: Käy kotimatkalla ostamassa viikonlopun safkat, kotiin päästyään laittaa ne jääkaappiin ja paikoilleen. Tyhjentää tiskikoneen (pestään aina illalla). Ottaa oluen ja menee ulos tekemään nuotiota kalan savustamista varten. Kysyy minulta, mitä perunoita haluan ja laittaako hän ne kun kala on laatikossa vai haluanko/jaksanko minä laittaa. Minä makaan tässä kohtaa sohvalla, kuuntelen Adelen cd:tä ja luen eilen tullutta Kodin kuvalehteä (ja otan lasillisen punkkua). Mies ottaa radion ja uuden oluen mukaansa ulos kun on kuorinut potut ja antanut mulle ohjeet, mitä niille pitää tehdä ja millä aikataululla. Jos ehdin ja muistan, katan pöydän ja teen salaatin ennen kuin fisu tulee pöytään. Avaan skumppapullon ruokajuomaksi. Tipaton tammikuu pääsi venähtämään puoliväliin helmikuuta, mutta nyt se loppui.  

Vierailija
27/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkailee kanssani, käsittelee valokuvia, kirjoittaa, käy lenkillä, tapaa kavereita, käy harrastuksissa, katsoo kanssani elokuvaa tai harrastaa seksiä. Aika usein sovitaan tapaaminen kaupungille niin, että käydään syömässä ja elokuvissa, teatterissa tai yksillä baarissa. Olemme lapsettomia, ja meillä on molemmilla vahva periaate, että elämistä ei jätetä viikonloppuihin, vaan arki-illat ovat myös nautiskelua varten.

Jokaisen tilanne on toki erilainen, mutta en ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä on okei tilanne, ettei arkena jaksa mitään.

Helppohan se on lapsettomana tuollaisella joutilaisuudella retostella. Ei ole koululaisen vanhemmilla tuollaiseen mahdollisuutta.

Vierailija
28/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkaa punaviinipullon (ellei ole jo auki edellisistä päivistä)  ja Istuutuu valmiiksi katettuun illallispöytään kanssani nauttimaan hyvästä ruoasta, viinistä ja seurasta. Siinä menee helposti pari tuntia, sitten katsomme vaikkapa jotain hyvää leffaa tai istumme takkatulen ääressä musiikkia kuunnellen, kirjaa lueskellen tai vain jutellen.

Heh heh, juu niin varmaan :)

Vierailija
29/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään veikkaisin, että homma menee jotakuinkin näin: Käy kotimatkalla ostamassa viikonlopun safkat, kotiin päästyään laittaa ne jääkaappiin ja paikoilleen. Tyhjentää tiskikoneen (pestään aina illalla). Ottaa oluen ja menee ulos tekemään nuotiota kalan savustamista varten. Kysyy minulta, mitä perunoita haluan ja laittaako hän ne kun kala on laatikossa vai haluanko/jaksanko minä laittaa. Minä makaan tässä kohtaa sohvalla, kuuntelen Adelen cd:tä ja luen eilen tullutta Kodin kuvalehteä (ja otan lasillisen punkkua). Mies ottaa radion ja uuden oluen mukaansa ulos kun on kuorinut potut ja antanut mulle ohjeet, mitä niille pitää tehdä ja millä aikataululla. Jos ehdin ja muistan, katan pöydän ja teen salaatin ennen kuin fisu tulee pöytään. Avaan skumppapullon ruokajuomaksi. Tipaton tammikuu pääsi venähtämään puoliväliin helmikuuta, mutta nyt se loppui.  

Nyt kyllä haluan tietää, kuka antoi alapeukun ja miksi? 

Vierailija
30/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokkailee kanssani, käsittelee valokuvia, kirjoittaa, käy lenkillä, tapaa kavereita, käy harrastuksissa, katsoo kanssani elokuvaa tai harrastaa seksiä. Aika usein sovitaan tapaaminen kaupungille niin, että käydään syömässä ja elokuvissa, teatterissa tai yksillä baarissa. Olemme lapsettomia, ja meillä on molemmilla vahva periaate, että elämistä ei jätetä viikonloppuihin, vaan arki-illat ovat myös nautiskelua varten.

Jokaisen tilanne on toki erilainen, mutta en ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä on okei tilanne, ettei arkena jaksa mitään.

Helppohan se on lapsettomana tuollaisella joutilaisuudella retostella. Ei ole koululaisen vanhemmilla tuollaiseen mahdollisuutta.

Elämä on valintoja. Mutta miksi sinä kutsut tuota retosteluksi? Ethän sinä varmaan sellaista arvostaisi, jos olet valinnut lapsiperhe-elämän (ja jos ne sinusta ovat toisensa poissulkevia asioita)?

Vierailija
31/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet perheellinen mies, ja sinulle nalkutetaan sohvalla makaamisesta, niin mietipä tätä:

1. Aiempi tilanteeni:

- Vaimolla joka päivä jotain vaatimuksia liittyen tavaroiden hankkimiseen, lasten viemiseen, kaupassa käyntiin, TV-ohjelmiin jne.

2. Tilanne nyt:

- Nyt lapsivapaa viikko. Kävin maanantaina kaupassa, tein ruokaa, jota söin neljänä iltana. Helppoa.

- Kun lapset on minun luona, on hommia ehkä vähän enemmän kuin aiemmin, mutta teen ne silloin kun itseä huvittaa.

Minä minä minä. Millainen mies oikein olet? Aivan niin.

Vierailija
32/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella joko surffailee, pelaa tai säätää täydennyskoulutukseen liittyviä juttujaan. Tekee ruokaa tai kotitöitä, telkkaria kanssasi, lukee tai opiskelee kieliä välillä.

Vierailija
33/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies herää jo ennen kuutta ja tekee vaimolle aamupalan sänkyyn. Sitten se lähtee töihin noin kuudeksi. Töissä se on 12 tuntia ja tulee sen jälkeen ilta kuudelta kotiin jossa se tekee ruoan. Sitten se imuroi ja pesee pyykkiä. Sitten tämä mies hieroo jalkojani ja hartioitani ja käperrymme katsomaan leffaa ja sit nukahdetaan sohvalle. Mies sitten kantaa minut sänkyyn ja nukahamme ja huomenna sama rutiini toistuu. 

Itse herään kuudelta syömään aamupalaa ja sen jälkeen kun mies on lähtenyt töihin niin kutsun rakastajani kylään ja naimme tuntikausia. Sitten juon kahvia ja touhuan omia harrastuksiani tai katson sinkkuelämää. 

Joskus lähen rakastajani kanssa syömään ja viettämään päivällä aikaa.. 

Illalla sitten kun mies tulee kotiin niin olen varmistanu ettei mitään jälkiä rakastajastani jää että mies huomaisi mitään. 

Elämäni on ihanaa. 

Vierailija
34/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaan lapsia harrastuksiin, ulkoilutan koiraa tai käyn lenkille/ salilla, jos on aikaa. Ruokakaupassa n. kerran viikossa. Sitten pitää siivota, tehdä lapsille ruoat päivälliseksi jos ei ole edelliseltä päivältä jäänyt ja järjestää paikkoja. Sohvalla maataan jos kaikki em. on hoidossa.

M41

Vierailija
35/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin aika paljon katsoo telkkaria illat. Siis joskus köydään yhdessä salilla tai kaupassa, tai mennää ulos syömään, mutta jos kotona ollaan, niin hän katsoo telkkaria.

Ei ole pihaa, eikä pieniä lapsia.

Vierailija
36/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies herää jo ennen kuutta ja tekee vaimolle aamupalan sänkyyn. Sitten se lähtee töihin noin kuudeksi. Töissä se on 12 tuntia ja tulee sen jälkeen ilta kuudelta kotiin jossa se tekee ruoan. Sitten se imuroi ja pesee pyykkiä. Sitten tämä mies hieroo jalkojani ja hartioitani ja käperrymme katsomaan leffaa ja sit nukahdetaan sohvalle. Mies sitten kantaa minut sänkyyn ja nukahamme ja huomenna sama rutiini toistuu. 

Itse herään kuudelta syömään aamupalaa ja sen jälkeen kun mies on lähtenyt töihin niin kutsun rakastajani kylään ja naimme tuntikausia. Sitten juon kahvia ja touhuan omia harrastuksiani tai katson sinkkuelämää. 

Joskus lähen rakastajani kanssa syömään ja viettämään päivällä aikaa.. 

Illalla sitten kun mies tulee kotiin niin olen varmistanu ettei mitään jälkiä rakastajastani jää että mies huomaisi mitään. 

Elämäni on ihanaa. 

5/5 tämä oli hauska :D

Vierailija
37/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä tullessaan mies saattaa käydä kaupassa, jos olemme niin sopineet, tulee kotiin syömään tekemääni ruokaa ja istuu sitten tietokoneella tunnin pari. Keskeytyksiä saattaa tulla jos pitää puuttua lasten kinasteluun enkä itse ehdi puuttua. Syötän lapsille iltapalat, jonka jälkeen mies vie heidät iltatoimille ja nukuttaa heidät sillä välin, kun minä siivoan keittiön ja muut sotkut. Puuhataan vähän aikaa omia juttujamme ja ehkä katsotaan vielä jakso tai pari jotakin sarjaa ennen kuin käydään nukkumaan. Noin niinkuin pääsääntöisesti.

Vierailija
38/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee Mersulla pihaan, minä käännän kylkeä sohvalla. Autotallin kautta sisään. Menee yläkertaan ja laittaa lapset nukkumaan. Tulee viekkuun ja kaataa mulle lisää punaviiniä <3 Ihana herras mies! Niin helppo mennä taas aamulla töihin Siwan kassalle.

Vierailija
39/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on tosiaan valintoja. En ikinä pilaisi elämääni ottamalla kakaroita vaivoikseni, joten en osaa kauheasti sympata tuollaisa uhriutumista. Minulle vapaus ja elämästä nauttiminen on keskeisiä arvoja, ja sen mukaan olen arkeni järjestänyt.

Vierailija
40/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Aiempi tilanteeni:

2. Tilanne nyt:

Minä minä minä. Millainen mies oikein olet? Aivan niin.

Ihan hyvä mies ja isä. Kerroin vain omasta kokemuksestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi