Sisarusrattaat vierekkäiset vai päällekkäiset?
Kommentit (5)
Me ostettiin 1v8kk ikäerolla phil&ted's vaunut, koska kuljemme paljon bussilla sekä autolla. Vaunut mahtuvat hyvin molempiin. Eikä meillä olisi ollut edes säilytystilaa leveille sisarusvaunuille.
Minua siis kiinnostaa kokemukset kummastakin, niin hyvät ja huonot ja jos on suositella jotain näppäriä!
Olen aivan sekaisin vaunuviidakossa.
Meillä ikäeroa tulee 2v. Kuljemme paljon päivittäin busseilla/julkisilla ja myös lenkkeilemme.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua siis kiinnostaa kokemukset kummastakin, niin hyvät ja huonot ja jos on suositella jotain näppäriä!
Meillä ikäeroa tulee 2v. Kuljemme paljon päivittäin busseilla/julkisilla ja myös lenkkeilemme.
Ap
Tuolla ikäerolla pärjää ilman sisarusrattaitakin. Osta sen sijaan seisomalauta tai kantoreppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuolla ikäerolla pärjää ilman sisarusrattaitakin. Osta sen sijaan seisomalauta tai kantoreppu.
Manduca/Tula löytyy.
Mutta seisomalautaa miettiessä pohdin että esikoiseni on todella vilkas tapaus, ei varmasti jaksaisi pitkiä matkoja vain seisoa? Ja eivätkö nuo ole hankala talvisin työntää?
Ap
Jos ottaisin vierekkäiset, niin todellakin mahdollisimman kapeat. Ei oo kiva työntää vaunuja, joiden kanssa täytyy jännätä mahtuuko kulkemaan. Päällekkäiset sen sijaan on kuin junanvaunuja työntäis niiiiiiin pitkät!