Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa heti!! Mitä mulle tapahtui yöllä, olikohan tämä todellista??

Vierailija
17.02.2017 |

Heräsin kolmelta yöllä, tai en oo varma heräsinkö, vai olinko vielä unessa. Mutta satuin katsomaan käsivarttani ja siinä oli tosi iso musta hämähäkki! Hyppäsin salamana ylös ja äkkiä valot päälle ja otin yöpaidan heti pois ja ravistelin sitä, ei näkyny mitään. Sängyn katoin kanssa tarkkaan, en nähny mitään hämistä??

Oliko toi vaan jotain harhaa tai unta?? En oo ikinä nähny noin isoa hämistä edes täällä! Mut jos se ehti luikkia karkuun kun pomppasin ylös?!

En voi nukkua enään tuossa :( !!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapurin lemmikki karannut?

Onhan sekin mahdollista. Ja hämähäkit on hyviä piiloutumaan koska joillakin lajeilla on parhaimmillaan 8 silmää. Voi olla verhoissa tai kaapin alla sekunnissa kun etsit valokatsaisijaa.

Vierailija
22/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huoneessa oli kerran yöllä mies. Heräsin niin kauhuissani, etten pystynyt liikkumaan tai puhumaan. Tuijotin vain ja sydän hakkasi. Sain vieressä nukkuvan mieheni jotenkin herätettyä, ja hän ystävällisesti kertoi, että pelkäsin vaaterekissä roikkuvaa kylpytakkia.

Sängyssämme on myös ollut monia torakoita, hämähäkkejä ja jopa hiiriä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen monta kertaa huitonut hämähäkkejä sängyllä.

Vierailija
24/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon joskus yöllä havahtunut näkemään 'hämähäkin' verhoissani. Valot päälle, mutta eihän siinä mitään hämähäkkiä ollutkaan.

Vierailija
25/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistavaa tuollanen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan