Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa heti!! Mitä mulle tapahtui yöllä, olikohan tämä todellista??

Vierailija
17.02.2017 |

Heräsin kolmelta yöllä, tai en oo varma heräsinkö, vai olinko vielä unessa. Mutta satuin katsomaan käsivarttani ja siinä oli tosi iso musta hämähäkki! Hyppäsin salamana ylös ja äkkiä valot päälle ja otin yöpaidan heti pois ja ravistelin sitä, ei näkyny mitään. Sängyn katoin kanssa tarkkaan, en nähny mitään hämistä??

Oliko toi vaan jotain harhaa tai unta?? En oo ikinä nähny noin isoa hämistä edes täällä! Mut jos se ehti luikkia karkuun kun pomppasin ylös?!

En voi nukkua enään tuossa :( !!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti melko harmiton otus, jos sillä on jotain muuta syötävää.

Vierailija
2/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valveuni. Näit harhoja unen ja heräämisen rajalla. Ei siellä mitään hämähäkkiä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt ihan samalla tavalla!

Ei oo hämähäkkiä oikeesti 😊

Valveuni tms.

Vierailija
4/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin kammottavaa :( !! Pelkään hämiksiä muutenkin ihan tarpeeksi! Tuli oikein kylmät väreet tuosta! Ja se oli TOSI ISO !!

Jos se ois oikeasti ollu siinä, oisin varmana ehtiny nähdä sen kun nopeasti nousin ja valot päälle. Hitto miks ihmisten pitää nähdä jotain valveunia tai muuta.. Unihalvauksenkin oon joskus saanu ja se oli kamalaa!

AP

Vierailija
5/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin on käynyt joskus samantapainen tilanne. Heräsin yhtäkkiä ja näin vieressäni sängyllä ison ja mustan hämähäkin. Olin hereillä, räpyttelin silmiä ja hämähäkki vain pysyi siinä. Tajusin, että varmaankin valveunta tms. mutta samalla se tuntui niiin todelliselta.

Vierailija
6/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en ois uskaltanu nukkuu enää.

Vierailija
7/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mind. Onteol menetelmällä saadaan noita nökemään. :)!

Vierailija
8/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se unta ollut. Tosin mun kämpässä on kyllä sellaisia julmetun isoja ja karvaisia hämähäkkejä, ja ne juoksevat niin lujaa että toisinaan miettii näinkö sittenkin harhoja.

Vierailija
9/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaa oli sun hämähäkki  :)

Mä oon kerran loikannu yöllä sängystä kun rotta tipahti katosta mun päälle. Ja oli niin todentuntuista kuin ikinä! Koitin varooksi ettiä mihin se luikahti vaikka järki sanoi jotta harhaa koko juttu.

Vierailija
10/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se unta ollut. Tosin mun kämpässä on kyllä sellaisia julmetun isoja ja karvaisia hämähäkkejä, ja ne juoksevat niin lujaa että toisinaan miettii näinkö sittenkin harhoja.

Mitä v..ttua? Lemmikkitarantellojako omistat?

Vierailija
11/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää.

Vierailija
12/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran käynyt niin että näin sellaista unta että sänkyni yläpuolella oli järkyttävän iso hämähäkin seitti, ei tehnyt paljon mieli liikahtaa sängystä :D

Vierailija
13/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v..ttua? Lemmikkitarantellojako omistat?

No ei nyt niin isoja :) Mutta hämähäkkejä inhoavalle ihan riittävän ällöjä.

Vierailija
14/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui

Vierailija
15/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtuu tuota kokoajan. Jotain matoja tai muita ötököitä vipeltää ympäriinsä. Olen ötökkökammoinen, joten ehkä siksi nuo valveunet sisältävät niitä. Koen myös tosi usein unihalvauksia. Olen tosin jo niin tottunut tuohon, etteivät ne hämikset ja muut öttiäiset enää niin kauheasti säikäytä, koska tajuan niiden olevan harhaa.

Vierailija
16/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistuin sinun murhaamisessa mutta ensi yönä kun nukut niin hoidan homman loppuun. 

T: Hämähäkki.

Vierailija
17/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suoraan silmiin tuijottavat läpinäkyvät ihmiset on pelottavampia. Mitä lie halluja ollut, ehkä ei kuitenkaan unihalvauksia, kun kerta olen pystynyt juoksemaan samalla ulos huoneesta kun ne vain tuijottavat. Perinteinen unihalvauskin on kuitenkin ollut ainakin kerran (tumma paha hahmo lyömässä mua samalla kun en voi liikkua) ja mahdollisesti toisenkin (joku repimässä peittoa sängyn alle, vaikkei peitto oikeasti liikkunutkaan).

Vierailija
18/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on vaikka pesä sängyn pohjassa.

Vierailija
19/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii? Ei hämähäkit sua syö. Miks niitä pitää pelätä?

Vierailija
20/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suoraan silmiin tuijottavat läpinäkyvät ihmiset on pelottavampia. Mitä lie halluja ollut, ehkä ei kuitenkaan unihalvauksia, kun kerta olen pystynyt juoksemaan samalla ulos huoneesta kun ne vain tuijottavat. Perinteinen unihalvauskin on kuitenkin ollut ainakin kerran (tumma paha hahmo lyömässä mua samalla kun en voi liikkua) ja mahdollisesti toisenkin (joku repimässä peittoa sängyn alle, vaikkei peitto oikeasti liikkunutkaan).

Mullakin on ollut pari kertaa unihalvaus, toisella kerralla näin syöpään sairastuneen tutun ihmisen tulevan ovesta, toisella kerralla kuolleen henkilön. Oikeasti piti kamppailla, että siitä tilasta pääsi pois. Eli juuri se kykenemättömyys liikkumaan on oikean unihalvauksen merkki. Kamalia on painajaisetkin toki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä