Saksalainen premium auto
Kannattaako ostaa, ja jos kannattaa niin mikä merkki ja malli.
Perheessä kaki aikuista ja lapset 2v ja 4v
Kommentit (45)
Mersun C-sarjan farkku, mutta jos perse kestää, niin tietysti E-sarjalainen on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mersun C-sarjan farkku, mutta jos perse kestää, niin tietysti E-sarjalainen on parempi.
E mersussa ei pysy maalit päällä ja bemariin saa helpommin nelivedon.
Ei kannata.
BMW, Mersu ja VAG-ryhmän tekeleet ovat usein premium-korjaamollakin; usein laitetaan uutta jakopään ketjua, milloin tukivarsia, vikavaloja selvitellään, uutta softaa ladataan ja monenlaista.
Kestäviä ja laadukkaita autoja ovat mm. japanilaiset. Esim. Toyotan ja Hondan katumaastureissa on tarjolla kaikki hyvät ominaisuudet laadukkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata.
BMW, Mersu ja VAG-ryhmän tekeleet ovat usein premium-korjaamollakin; usein laitetaan uutta jakopään ketjua, milloin tukivarsia, vikavaloja selvitellään, uutta softaa ladataan ja monenlaista.
Kestäviä ja laadukkaita autoja ovat mm. japanilaiset. Esim. Toyotan ja Hondan katumaastureissa on tarjolla kaikki hyvät ominaisuudet laadukkaasti.
Onkohan mitään juntimpaa kuin tojota korolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mersun C-sarjan farkku, mutta jos perse kestää, niin tietysti E-sarjalainen on parempi.
E mersussa ei pysy maalit päällä ja bemariin saa helpommin nelivedon.
Minkä ikäisissä ollut tuota vikaa? Kyllähän mersunkin saa nelivetona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mersun C-sarjan farkku, mutta jos perse kestää, niin tietysti E-sarjalainen on parempi.
E mersussa ei pysy maalit päällä ja bemariin saa helpommin nelivedon.
Minkä ikäisissä ollut tuota vikaa? Kyllähän mersunkin saa nelivetona.
Tässä toiseksi uusimmassa eemelissä on maaliongelmaa. Toki mersua saa myös nelivetona, mutta bemarin nelivetokamppanjoiden myötä on muutaman vuoden ikäistä nelivetobemaria enemmän tarjolla käytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata.
BMW, Mersu ja VAG-ryhmän tekeleet ovat usein premium-korjaamollakin; usein laitetaan uutta jakopään ketjua, milloin tukivarsia, vikavaloja selvitellään, uutta softaa ladataan ja monenlaista.
Kestäviä ja laadukkaita autoja ovat mm. japanilaiset. Esim. Toyotan ja Hondan katumaastureissa on tarjolla kaikki hyvät ominaisuudet laadukkaasti.
Onkohan mitään juntimpaa kuin tojota korolla?
Onko tojota corolla katumaasturi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mersun C-sarjan farkku, mutta jos perse kestää, niin tietysti E-sarjalainen on parempi.
E mersussa ei pysy maalit päällä ja bemariin saa helpommin nelivedon.
Minkä ikäisissä ollut tuota vikaa? Kyllähän mersunkin saa nelivetona.
Tässä toiseksi uusimmassa eemelissä on maaliongelmaa. Toki mersua saa myös nelivetona, mutta bemarin nelivetokamppanjoiden myötä on muutaman vuoden ikäistä nelivetobemaria enemmän tarjolla käytettynä.
Ok, eemeli ei ole mulle tuttu, kun ajelen tätä nykyä C-sarjalaisella. Itse en ole Suomen tarjontaan juurikaan tutustunut, kun Saksasta on nykyään niin helppo hakea auto ja tarjontaa on paljon enemmän.
Bemareiden(kin) dieselkoneissa on ollut jakoketjuongelmaa.
Saksalaisissa on kaikissa ongelmaa ja pirun kalliita sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Bemareiden(kin) dieselkoneissa on ollut jakoketjuongelmaa.
Saksalaisissa on kaikissa ongelmaa ja pirun kalliita sellaisia.
Lisäksi BMW:ssä on varmaan kalleimmat huollot mitä normiautoilla voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Bemareiden(kin) dieselkoneissa on ollut jakoketjuongelmaa.
Saksalaisissa on kaikissa ongelmaa ja pirun kalliita sellaisia.
Milloin ne ongelmat alkaa? Olen melkein 250tkm rullannut mittariin ja huoltojen lisäksi olen vaihtanut jarruihin uudet levyt ja palat.
LEXUS. Ei tule vikoja sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
LEXUS. Ei tule vikoja sitten millään.
Saisivat vielä sille paremman ulkonäön. Näyttää steroideja käyttäneeltä Corollalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bemareiden(kin) dieselkoneissa on ollut jakoketjuongelmaa.
Saksalaisissa on kaikissa ongelmaa ja pirun kalliita sellaisia.
Milloin ne ongelmat alkaa? Olen melkein 250tkm rullannut mittariin ja huoltojen lisäksi olen vaihtanut jarruihin uudet levyt ja palat.
Kun ostat n. 3-5 v. vanhan BMW:n 2-litraisella dieselkoneella.
Naurattaa, kun saksalaisen "premium"auton ostajilla menee aika runsaasti niin "kuluvia osia". Yleensä 3 kertaa enemmän kuin oikeasti toimivilla autoilla.
Saksalaiset niin hyviä markkinoinnissa, että porukka luulee niiden olevan niin laadukkaita ja hyviä teknisesti. Rahaa menee mainostamiseen aivan tajuttomasti, niin karsivat kuluja sitten osista ja niiden luotettavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bemareiden(kin) dieselkoneissa on ollut jakoketjuongelmaa.
Saksalaisissa on kaikissa ongelmaa ja pirun kalliita sellaisia.
Milloin ne ongelmat alkaa? Olen melkein 250tkm rullannut mittariin ja huoltojen lisäksi olen vaihtanut jarruihin uudet levyt ja palat.
Kun ostat n. 3-5 v. vanhan BMW:n 2-litraisella dieselkoneella.
Onneks mulla on MB.
BMW