Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksalainen premium auto

Vierailija
17.02.2017 |

Kannattaako ostaa, ja jos kannattaa niin mikä merkki ja malli.

Perheessä kaki aikuista ja lapset 2v ja 4v

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW

Vierailija
2/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmw

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersun C-sarjan farkku, mutta jos perse kestää, niin tietysti E-sarjalainen on parempi.

Vierailija
4/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mersun C-sarjan farkku, mutta jos perse kestää, niin tietysti E-sarjalainen on parempi.

E mersussa ei pysy maalit päällä ja bemariin saa helpommin nelivedon.

Vierailija
5/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

BMW, Mersu ja VAG-ryhmän tekeleet ovat usein premium-korjaamollakin; usein laitetaan uutta jakopään ketjua, milloin tukivarsia, vikavaloja selvitellään, uutta softaa ladataan ja monenlaista.

Kestäviä ja laadukkaita autoja ovat mm. japanilaiset. Esim. Toyotan ja Hondan katumaastureissa on tarjolla kaikki hyvät ominaisuudet laadukkaasti.

Vierailija
6/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

BMW, Mersu ja VAG-ryhmän tekeleet ovat usein premium-korjaamollakin; usein laitetaan uutta jakopään ketjua, milloin tukivarsia, vikavaloja selvitellään, uutta softaa ladataan ja monenlaista.

Kestäviä ja laadukkaita autoja ovat mm. japanilaiset. Esim. Toyotan ja Hondan katumaastureissa on tarjolla kaikki hyvät ominaisuudet laadukkaasti.

Onkohan mitään juntimpaa kuin tojota korolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin BMW X6:n.

Vierailija
8/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mersun C-sarjan farkku, mutta jos perse kestää, niin tietysti E-sarjalainen on parempi.

E mersussa ei pysy maalit päällä ja bemariin saa helpommin nelivedon.

Minkä ikäisissä ollut tuota vikaa? Kyllähän mersunkin saa nelivetona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mersun C-sarjan farkku, mutta jos perse kestää, niin tietysti E-sarjalainen on parempi.

E mersussa ei pysy maalit päällä ja bemariin saa helpommin nelivedon.

Minkä ikäisissä ollut tuota vikaa? Kyllähän mersunkin saa nelivetona.

Tässä toiseksi uusimmassa eemelissä on maaliongelmaa. Toki mersua saa myös nelivetona, mutta bemarin nelivetokamppanjoiden myötä on muutaman vuoden ikäistä nelivetobemaria enemmän tarjolla käytettynä.

Vierailija
10/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

BMW, Mersu ja VAG-ryhmän tekeleet ovat usein premium-korjaamollakin; usein laitetaan uutta jakopään ketjua, milloin tukivarsia, vikavaloja selvitellään, uutta softaa ladataan ja monenlaista.

Kestäviä ja laadukkaita autoja ovat mm. japanilaiset. Esim. Toyotan ja Hondan katumaastureissa on tarjolla kaikki hyvät ominaisuudet laadukkaasti.

Onkohan mitään juntimpaa kuin tojota korolla?

Onko tojota corolla katumaasturi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mersun C-sarjan farkku, mutta jos perse kestää, niin tietysti E-sarjalainen on parempi.

E mersussa ei pysy maalit päällä ja bemariin saa helpommin nelivedon.

Minkä ikäisissä ollut tuota vikaa? Kyllähän mersunkin saa nelivetona.

Tässä toiseksi uusimmassa eemelissä on maaliongelmaa. Toki mersua saa myös nelivetona, mutta bemarin nelivetokamppanjoiden myötä on muutaman vuoden ikäistä nelivetobemaria enemmän tarjolla käytettynä.

Ok, eemeli ei ole mulle tuttu, kun ajelen tätä nykyä C-sarjalaisella. Itse en ole Suomen tarjontaan juurikaan tutustunut, kun Saksasta on nykyään niin helppo hakea auto ja tarjontaa on paljon enemmän.

Vierailija
12/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemareiden(kin) dieselkoneissa on ollut jakoketjuongelmaa.

Saksalaisissa on kaikissa ongelmaa ja pirun kalliita sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bemareiden(kin) dieselkoneissa on ollut jakoketjuongelmaa.

Saksalaisissa on kaikissa ongelmaa ja pirun kalliita sellaisia.

Lisäksi BMW:ssä on varmaan kalleimmat huollot mitä normiautoilla voi olla.

Vierailija
14/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bemareiden(kin) dieselkoneissa on ollut jakoketjuongelmaa.

Saksalaisissa on kaikissa ongelmaa ja pirun kalliita sellaisia.

Milloin ne ongelmat alkaa? Olen melkein 250tkm rullannut mittariin ja huoltojen lisäksi olen vaihtanut jarruihin uudet levyt ja palat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEXUS. Ei tule vikoja sitten millään.

Vierailija
16/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LEXUS. Ei tule vikoja sitten millään.

Saisivat vielä sille paremman ulkonäön. Näyttää steroideja käyttäneeltä Corollalta.

Vierailija
17/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bemareiden(kin) dieselkoneissa on ollut jakoketjuongelmaa.

Saksalaisissa on kaikissa ongelmaa ja pirun kalliita sellaisia.

Milloin ne ongelmat alkaa? Olen melkein 250tkm rullannut mittariin ja huoltojen lisäksi olen vaihtanut jarruihin uudet levyt ja palat.

Kun ostat n. 3-5 v. vanhan BMW:n 2-litraisella dieselkoneella. 

Vierailija
18/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, kun saksalaisen "premium"auton ostajilla menee aika runsaasti niin "kuluvia osia". Yleensä 3 kertaa enemmän kuin oikeasti toimivilla autoilla.

Vierailija
19/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset niin hyviä markkinoinnissa, että porukka luulee niiden olevan niin laadukkaita ja hyviä teknisesti. Rahaa menee mainostamiseen aivan tajuttomasti, niin karsivat kuluja sitten osista ja niiden luotettavuudesta.

Vierailija
20/45 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bemareiden(kin) dieselkoneissa on ollut jakoketjuongelmaa.

Saksalaisissa on kaikissa ongelmaa ja pirun kalliita sellaisia.

Milloin ne ongelmat alkaa? Olen melkein 250tkm rullannut mittariin ja huoltojen lisäksi olen vaihtanut jarruihin uudet levyt ja palat.

Kun ostat n. 3-5 v. vanhan BMW:n 2-litraisella dieselkoneella. 

Onneks mulla on MB.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme