Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttaako home aina infektioita?

Vierailija
17.02.2017 |

Jos perheessä ei ole juuri koskaan kuumetta lapsillakaan, niin voiko siltikin talossa olla hometta? Epäilyttää tämä talo, mutta ollaan aina tosi terveitä kuumetautien osalta. Nytkään ei olla koko talvena oltu sairaita. Kaikenlaisia muita pieniä oireita sitten onkin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hometta, vaikka ei olisi mitään oireita.

Vierailija
2/4 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa homeista ei aiheuta mitään infektioita, eikä suurin osa infektioista ole homeiden aiheuttamia.

Ulkoilmassakinon muuten homeita vaikka kuinka paljon, etenkin syksyisin, kun kasvit lakastuvat ja maatuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei saa homeista mitään oireita. Asuin itse nuorempana työn takia briteissä ja siellä huvitti, että hometta oli ihan näkyvästi ja nenään haisevasti todella monessa talossa, mutta siellä se ei ketään haitannut. Itse olin ollut siinä käsityksessä että home asunnossa = varmat pahat allergiaoireet ja mahdollisesti jopa pahempi sairastuminen. Mutta niin asuin itsekin talossa jossa oli homeen hajua siellä, ikkunaa vaan auki tuuletukseksi jos oikein haisi home, eikä haitannut mitään.

Vierailija
4/4 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa homeista ei aiheuta mitään infektioita, eikä suurin osa infektioista ole homeiden aiheuttamia.

Ulkoilmassakinon muuten homeita vaikka kuinka paljon, etenkin syksyisin, kun kasvit lakastuvat ja maatuvat.

Joo, mulla on astma ja onkin syksyisin tosi paha pihalla esim. haravoida. Muutenkin syksyisin on enemmän kaikenlaisia oireita. Migreenikin vaivaa lähinnä vain silloin.

Mutta hiukan tämän talon sisäilma epäilyttää, kun koko ajan vuotaa nenä ja silmät ja todella paljon sellaista pientä epämääräistä oiretta, jota on vaikea kuvailla.

ap.