Miksi passikuvassa näyttää aina ihan kamalalta?
Kävin eilen passikuvassa. Laittauduin nätiksi ja kuvaaja näytti vielä kuvaa kamerasta ja oli kiva ja hyväksyin sen. Sitten sain kuvan paperisena ja luoja! Taas ihan kamala kuva :(
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen passikuvassa. Laittauduin nätiksi ja kuvaaja näytti vielä kuvaa kamerasta ja oli kiva ja hyväksyin sen. Sitten sain kuvan paperisena ja luoja! Taas ihan kamala kuva :(
Tuolta näytät oikeasti muiden silmissä. Selfie on peilikuva ja samoin itse näet itsesi peilistä ikään kuin väärin päin, kun aivot kääntävät kuvan toisin päin. Toisen ihmisen ottamassa kuvassa näet itsesi sen näköisenä, kuin mitä muut näkevät sinut koko ajan.
Iloitse siitä, että näytät muuten nätiltä. Jotkut näyttävät aina passikuvalta.
Uusin passini viime vuonna ja onnistuin mahdottomassa: näytän passikuvassani jopa niin hyvältä, että teki mieli pistää se facebookin profiilikuvaksi :D hitto kun passi on nykyään niin lyhyen aikaa voimassa, veikkaan että seuraavassa sitten näytän suohirviöltä, jotta maailman tasapaino palautuu taas ennalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta näytät oikeasti muiden silmissä. Selfie on peilikuva ja samoin itse näet itsesi peilistä ikään kuin väärin päin, kun aivot kääntävät kuvan toisin päin. Toisen ihmisen ottamassa kuvassa näet itsesi sen näköisenä, kuin mitä muut näkevät sinut koko ajan.
Senkö vuoksi kauniit nuoret naiset kuvittelevat olevansa rumia kun heidän peilikuvansa on ruma, päinvastoin kuin rumilla ihmisillä joiden peilikuva on kaunis?
Oma passikuvani on kamala. Ei mikään ihme. Kuvaaja sanoi, että vakava ilme ja kyykistyi (?!) eteeni napsaisemaan kuvan semisti alaviistosta. Tulos: siansilmäinen Jay Leno hamsteriposkilla valmiina murhaaman jonkun :DDD Viimeksi näytin Michael Jacksonilta.
Ehkä se sitten on se totuus :D
Minä näytän Tukiaisen ja Nykäsen risteytykseltä, vielä ripaus Jynx-pokemonia mukaan ja avot.
Mun passikuvassa on Quasimodon p*rseenreikä.
Silmäthän niillä raukoilla syöpyy, jotka sitä kuvaa edes hetken joutuvat katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkö vuoksi kauniit nuoret naiset kuvittelevat olevansa rumia kun heidän peilikuvansa on ruma, päinvastoin kuin rumilla ihmisillä joiden peilikuva on kaunis?
En tiedä kuka pitää itseään rumana tai kauniina, mutta tosiasia on kuitenkin tuo mitä aivojen kääntämästä kuvasta tuossa edellä kirjoitetaan. Peilikuvaa ei aikaisempi kirjoittaja väitä rumaksi, sen sijaan hän aivan oikein kirjoittaa, etteivät muut näe esimerkiksi sinua kuten itse näet itsesi peilistä.
No yleensä kyllä näyttää siltä kuin olisi jo tulossa reissulta. Ja pitkältä sellaiselta. Ehkä se on kätevä just sitä takaisintulomatkaa varten.