Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hupaisaa katsoa lounasravintolassa käydessä näitä nuoria menestyjiä! :)

Vierailija
16.02.2017 |

Ollaan niin olevinaan farkut, pikkutakki ja kaulaliina silleen coolisti solmussa! Meinaa joskus pokka pettää kun nää nuoret miehet on niin menestyjiä, ainakin omasta mielestään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei istu tähän suomistyleen, no vielä enemmän naurattaa saman ikää olevat naiset.

Vierailija
22/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään juuri tästä syystä pukeutua vähän paremmin julkisilla paikoilla. Kaikenmaailman kateelliset urpot saa kateellisuuskohtauksiaan ja se jos mikä on hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma et nuorilla on niin paljon pikavippejä, et milläköhän ne vaatteet on hankittu.. Menestyneimmät ajelee meidän työmaalla isin volvolla. ;)

Vierailija
24/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman tummempi hipiäisempi kuin kantasuomalaiset ja nautin täysin rinnoin kanssaihmisten kateellisista katseista kun satun olemaan liikenteessä juuri pestyllä autollani, joka ei ole se normi corolla vaan hieman kalliimpaa saksalaista merkkiä. Kun siihen yhdistyy vielä normaalia siistimpi pukeutuminen niin voin oikein tuntea kateelliset katseet niskassani.

Suomessa ulkomaalaistaustaisena ihmisenä minun pitäisi automaattisesti olla huonompiosaisempi kuin kaikki kantasuomalaisella perimällä varustetut ihmiset. Jos ulkoinen olemukseni kielii kouluttautumisella ja työnteolla saavutetusta menetyksestä, ovat ihmiset vihaisia ja kateellisia.

Se on kumma juttu, miten Suomessa ihmiset pahoittavat mielensä siitä miten jotkut toiset ihmiset käyttävät rahansa. Me kaikki kuitenkin maksamme veroja samaan kassaan.

Vierailija
25/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun poikani on tuollainen:) Kiva ulkonäkö, aina huoliteltu pukeutuminen, menestynytkin.

On vakituinen työ kansainvälisessä yrityksessä, välillä kuukausia maailmalla projektien takia. On kaunis oma koti (kohta maksettukin), upea vaimo ja ihana lapsi.

Mikä siinä ap:ta naurattaa? Kateus?

Vierailija
26/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa enemmän se läskipohjakenkäinen noin 30v nainen, jossa on silmien alla pussit valvomisesta, vääränkokoiset pillifarkut ja nyppyyntynyt keinokuituneule. Siinä sitä sitten valitaan salaattiaineksia ja hehkutetaan, miten ollaan dieetillä. Ne puvuntakkimiehet syö sitä, mikä maistu hyvältä eikä sitä, mitä kuuluu nyt syödä.

Vierailija
27/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan niin olevinaan farkut, pikkutakki ja kaulaliina silleen coolisti solmussa! Meinaa joskus pokka pettää kun nää nuoret miehet on niin menestyjiä, ainakin omasta mielestään.

Heistä on sinulle kaksi hyötyä. 1. Saat heistä hupia. 2. Eintasosi pysyy yllä heidän maksamiensa verojen ansiosta.