Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hupaisaa katsoa lounasravintolassa käydessä näitä nuoria menestyjiä! :)

Vierailija
16.02.2017 |

Ollaan niin olevinaan farkut, pikkutakki ja kaulaliina silleen coolisti solmussa! Meinaa joskus pokka pettää kun nää nuoret miehet on niin menestyjiä, ainakin omasta mielestään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina! Kiitos kun jaoit :)

Vierailija
2/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs kuteet sinulla on? Tuulipukuko ja lippahattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko kertoa miten se on sinulta pois? :) He ehkä viihtyvät nykytilassaan, kuten myös ihmiset, joiden kanssa ovat tekemisissä. Menestyjiä omasta mielestään? Eikö itsensä arvostaminen olekin tärkeintä?

Heitä ei mahdollisesit myöskään kiinnosta arvioida muita asiakkaita, ei edes sinua, olit sitten vanhempi menestyjä, nuorempi menestyjä, enemmän menestynyt, työtön, perheen äiti, luuseri...

Vierailija
4/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tässä kirjoituksessa paistaa läpi pieni kateuden siemen... Miksi toisten mahdollinen menestyminen tai pukeutumistyyli harmittaa?

Vierailija
5/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku alkais arvioimaan mua pukeutumisen perusteella kusipääksi, kun olen lounaalla. Hieno ihminen olet...

Vierailija
6/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin naurattaa tämä. Todellisuudessa varsinkin suomessa on aika pienet piirit ja ehkä nyt se työnteko ja laskujen maksu tuntuu hauskimmalta kun kuvittelee olevansa joku hyväkin bisnesmies vaikka ei todellisuudessa sitä kuitenkaan ole.

Vierailija
7/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan niin olevinaan farkut, pikkutakki ja kaulaliina silleen coolisti solmussa! Meinaa joskus pokka pettää kun nää nuoret miehet on niin menestyjiä, ainakin omasta mielestään.

Minä en ole mitenkään menestyjä tai kovin nuorikaan. Mitä pahaa on kaulaliinan solmussa? Miksi ei voi pukeutua siististi? Miksi elämää ei saisi värittää hieman pienellä roolileikillä?

Vierailija
8/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että joku lounasraflan työntekijä on vähän kateellinen asiakkaana oleville ihmisille. Mitä sä muka tiedät niiden ihmisten työtä, osaamisesta ja ammattitaidosta noin pinnallisella arviolla lounaspaikassa.

Vierailija
9/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis periaatteessa joku alle 30-vuotias ja menestynyt samassa lauseessa ei oikein natsaa :)

Vierailija
10/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina oudoksuttaa nämä ap:n kaltaiset ajatustenlukijat. Itse en pysty näkemään tuntemattomista ihmisistä kuinka suurina menestyjinä he itseään mahdollisesti pitävät. Hienoa jos ap pystyy.

Vierailija
11/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mitenkään menestyjä tai kovin nuorikaan. Mitä pahaa on kaulaliinan solmussa? Miksi ei voi pukeutua siististi? Miksi elämää ei saisi värittää hieman pienellä roolileikillä?

Juuri näin. Miksi mahdollista kauniit ja rohkeat - roolileikkiä saa muka viettää vain kännissä pe-iltana kapakassa? Eikö se ole parempi psyykata itseään ihan vaan arjessa ilman päihteitä.

Vierailija
12/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis periaatteessa joku alle 30-vuotias ja menestynyt samassa lauseessa ei oikein natsaa :)

Menestys ei katso ikää. 

Vierailija
13/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että osa miehistä seuraa muotia. Antaa seurata, miestä ei saa hyvännäköiseksi mitenkään. T. äidin 15 v sitten ostamia vaatteita käyttävä M32

Vierailija
14/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hupaisaa oli tavata vanha työkaveri lukiokesän työpaikasta, semmosesta teollisuusfirman konttorista keski-ikäinen täti-ihminen. Hän vähän huvittuneena kommentoi mun puku&kravatti-yhdistelmää. Ilmeisesti siinä oli hänen mielestään jotain hyvinkin koomista. Kävi ilmi, että hän on edelleen reskontran hoitajana ja tuskin se 2800e/kk palkkakaan hirveästi on noussut vuosien saatossa. Itse sitten viime tapaamisen suorittanut oikiksen ja teen töitä liikejuridiikan parissa. Viime vuoden ansiotulot olivat vähän reilu 132000 euroa.

Vierailija
15/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että keskityt arvioimaan muita, voisit keskittyä tekemään omasta elämästäsi mieluisaa ja kehittämään itseäsi.

Vierailija
16/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meidän toimistolle mennä tuulipuvussa tai verkoissa, työpaikallani täytyy olla siististi puettu.

Vierailija
17/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin menestyjät kun tulevat oikein farkut jalassa lounaalle. Saisivat farkkuelvistelijät käyttää vaan haalaripukua, niin eivät tekisi itseään naurettaviksi, niin.

Vierailija
18/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse kenenkään pukeutuminen, eikä menestyminen. Oikeasti luotaantyöntäviä on sellaiset ylimieliset, muita halveksuvat ihmiset, kuten yksi viiskymppinen jobbariliikkeen autokauppias.

Vierailija
19/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, millä vuosikymmenellä oikein elät? Pomot eivät ole enää pelkästään keski-ikäisiä ukkoja. Nuoret miehet ja naiset takovat startupeilla rahaa ja fiksut firmat palkkaavat innovatiivisia osaajia korkeillekin palleille ihan iästä riippumatta. Kuulostaa siltä, että olet pahasti ajastasi jäljessä.

Vierailija
20/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hupaisaa oli tavata vanha työkaveri lukiokesän työpaikasta, semmosesta teollisuusfirman konttorista keski-ikäinen täti-ihminen. Hän vähän huvittuneena kommentoi mun puku&kravatti-yhdistelmää. Ilmeisesti siinä oli hänen mielestään jotain hyvinkin koomista. Kävi ilmi, että hän on edelleen reskontran hoitajana ja tuskin se 2800e/kk palkkakaan hirveästi on noussut vuosien saatossa. Itse sitten viime tapaamisen suorittanut oikiksen ja teen töitä liikejuridiikan parissa. Viime vuoden ansiotulot olivat vähän reilu 132000 euroa.

Juuh, ja sait käteen ihan saman kuin se tätikin... Kiitos suomen verotuksen. Lällällää!