Uusi miesystävä flirttailee muille naisille
Eli asia tuli selväksi otsikossa:(
Onko normaalia,kun uusi miesystäväni flirttailee muille naisille kun liikumme jossain yhdessä esim .kassoille jne.ja vaikuttaa aika intiimiltä flirtiltä välillä.Itselleni tulee surkea olo.Pitäisikö mies jättää jo heti alkuunsa?
Kommentit (31)
Otan kaikkia naisia naurattavan jännämiehen. Valitan AV:lla, kun mieheni naurattaa kaikkia naisia.
Miksi ette koskaan voi miettiä etukäteen näitä asioita?
Aina sanotaan että tällaisella naisella on huono itsetunto.Sehän on juuri päinvastoin.Tällainen nainen arvostaa itseään joka vetää rajat toiselle miten häntä saa kohdella.Flirttaileminen toisille naisille oman naisen katsellessa vieressä on todella epäkunnioittavaa.Minä ainakin haluan miehen joka ymmärtää ettei kaikkea voi saada.
Minäkin jäin miettimään, millaisesta flirttailusta on kyse. Meillä kumpikin on toisinaan aika flirtti, tosin miehen flirttiys on enemmän sellaista herrasmiehisyyttä ja ystävällisyyttä. Olen aina pitänyt tätä todella positiivisena. Miehen äiti on kasvattanut miehestäni todella naisia kunnioittavan (aidosti, ei sellaisella teennäisellä tai limaisella tavalla) ja miehellä on selkäytimessä oven avaamiset, kassien kannot, tuolin tarjoamiset, takin autto päälle ja tällaiset mitä hyvin harva mies nykyään harjoittaa kuin korkeintaan silloin kun pitää riikinkukkoilla mahdollisille tuleville kumppaneille. Mies myös tervehtii kaupan kassat silmiin katsoen, heittää yleensäkin asiakaspalvelutilanteissa pientä sujuvaa smalltalkia, on kohtelias ja huomaavainen ja kehuu luontevasti ohimennen muiden hiuksia tai vaatteita tms. Tämä on hänelle normaalia ja luontevaa käytöstä mikä on yksi niistä puolista, mitä miehessäni eniten rakastan. Tunnen lähinnä ylpeyttä siitä, että seuralaiseni osaa olla niin hurmaava, enkä osaa mitenkään kokea tätä uhkaavaksi tai minua loukkaavaksi käytökseksi. Ehkä se on juurikin se, että tiedän ettei kyse ole mistään satunnaisesta kukkoilusta, vaan herrasmiehisyydestä josta itse olen yli kymmenen vuotta saanut nauttia joka päivä.
Sellainen limainen ja teennäinen flirttailu tuntuisi ehkä vastenmieliseltä. Mutta flirttiä on niin monenlaista, ettei pelkän aloitusviestin perusteella oikein osaa sanoa pitäisikö ap:n totutella siihen vai olla sietämättä sitä.
Flirttailu on minusta kehuja, vihjailuja, intensiivinen katse, silmäniskuja ei siis kyse mistään peruskohteliaisuudesta (johon siis kuuluu asiallisuus). Ja selvissäkin tapauksissa yritetään kääntää asia niin, että se oli vain läppää ja huumoria ja jos siitä loukkaantuu niin on tosikko. Todennäköisesti mies on kuitenkin tuntosarvet pystyssä jatkuvasti josko saattaisi joskus lohjeta flirttailun kohteelta.
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan että tällaisella naisella on huono itsetunto.Sehän on juuri päinvastoin.Tällainen nainen arvostaa itseään joka vetää rajat toiselle miten häntä saa kohdella.Flirttaileminen toisille naisille oman naisen katsellessa vieressä on todella epäkunnioittavaa.Minä ainakin haluan miehen joka ymmärtää ettei kaikkea voi saada.
No just joo, sinä vedät rajat toiselle! :D Eli olet mustasukkainen päällepäsmäri, joka ei ymmärrä normaalia kanssakäymistä ja ystävällisyyttä mitenkään! Nolo olet, et itseäsi arvostava. Ja se huono itsetunto paistaa kauas. Sinulla ei ilmeisesti myöskään miestä vielä ole, kun niin kirjoitit. Oletko miettinyt olisiko sinussa jotain vikaa...? :)
Ei tuo ainakaan lopu, jos on sen sortin mies mikä flirttaa aina ja kaikille. Kyllä sen erottaa mikä on tavallista ja kohteliasta käytöstä ja mikä flirttiä. Ex-mies oli just näitä joilla flirtti päällä, aina ja kaikkialla, joka hänen omasta mielestään oli vain huumoria. Mun raja meni siinä kun samassa seurueessa oleville naisillekin piti jo avoimesti flirttailla ja kehua rintoja ym.
Jos tuntuu että on jotain mätää Tanskanmaalla niin se saattaa näin ollakin. Itse sanoisin herralle että joo ei ne ihmiset maailmasta lopu, meiltä kummaltakaan. Tosin se meidän ero on siinä että mulle riittää se yksi joka on mun arvoinen.
Kaikista ei ole parisuhteeseen juuri sillä hetkellä. Miksi tuhlata aikaansa sen enempiä jos jo kerran tietää ettei suhteella ole olevaisuutta eikä tulevaisuutta. Kesä on tulossa ja tiesmitä tapahtuu, meille jotka tiedämme mitä haluamme:)
Syksyllä voi olla jo hyvinkin oma kulta kainalossa. Ja jos ei olekaan niin mitä sitten?
Elämä jatkuu, Bridget Jones.
Tämä on numerolle 26.Kyllä, minä vedän rajat toiselle ja miten ne vedän-lähtemällä suhteesta.Eli kyllä se rajojen näyttäminen toiselle on hyvinkin mahdollista.Toki tämä mies voi jatkaa toimintaansa (epäkunnioittavaa) mutta ei minun kans.Nolo on se nainen joka antaa toisen kohdella itseään huonosti.Ja kiitos kysymästä-minulla on mies.Onko sulla? Jos on niin se saa varmaan tehdä mitä haluaa ja sinä olet aina valmis ottamaan hänet takaisin...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on numerolle 26.Kyllä, minä vedän rajat toiselle ja miten ne vedän-lähtemällä suhteesta.Eli kyllä se rajojen näyttäminen toiselle on hyvinkin mahdollista.Toki tämä mies voi jatkaa toimintaansa (epäkunnioittavaa) mutta ei minun kans.Nolo on se nainen joka antaa toisen kohdella itseään huonosti.Ja kiitos kysymästä-minulla on mies.Onko sulla? Jos on niin se saa varmaan tehdä mitä haluaa ja sinä olet aina valmis ottamaan hänet takaisin...
Voi kultsimussukkainen! Sitäpä yritin ap:lle kirjoittaa, että hän voi lähteä suhteesta jos toisen tavat eivät miellytä, mutta liika päsmäröinti tappaa kaiken. On ehdottomasti liikaa, jos mies alkaa toisten naisten tissejä kommentoimaan, mutta jos mies hymyilee kassatytölle, niin siihen rajan vetäminen on jo typeryyttä. Ymmärrätkö mitä ajan takaa...?
Ja kyllä, minulla on mies, on ollut sama mies jo 20 vuotta, mutta minä olen meistä se, joka hymyilee ja juttelee vieraillekin. Olen ollut tällainen jo ennen meidän tapaamista ja siihen mies minuun ihastuikin aikanaan. Jos hän yrittäisi minua muuttaa, niin metsään mentäisiin rytisten. Olen asiakaspalvelutyössä ja tottakai hymyilen ja katson silmiin joka ikistä ihmistä, joka eteeni tulee. Olen asunut myös mm. Amerikassa vuosia ja minulle jutustelu on hyvin helppoa. Jokainen vetää siis rajansa itse, sinä ehkä tiukemmat kuin moni muu, mutta esimerkiksi minun kanssani ei voi elää jos kaikkea pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Eli asia tuli selväksi otsikossa:(
Onko normaalia,kun uusi miesystäväni flirttailee muille naisille kun liikumme jossain yhdessä esim .kassoille jne.ja vaikuttaa aika intiimiltä flirtiltä välillä.Itselleni tulee surkea olo.Pitäisikö mies jättää jo heti alkuunsa?
Nostin ap:n aloituksen vielä tähän, eli ap itkee sitä, että on kohtelias esimerkiksi kaupan kassoille. Se tilanteen intiimiys on ihan ap:n omaa kuvitelmaa, tuskinpa minkään k-supermarketin tai Lidlin kassajonossa kovin intiimiä tunnelmaa voi tulla ikinä...
Minäkään en suosittele, että ap jää suhteeseen. Hän ei ole ollenkaan samalla tasolla kuin mies ja tuollaisen urputtajan kanssa olisi todella ikävä mennä minnekään ja yleensäkin nähdä muita ihmisiä. Ap olisi naama runtussa, mulkoilisi ja epäilisi mustasukkaisena joka ikistä 15-55 vuotiasta naista, pahoittaisi mielensä kaikista kohteliaista sanoista ja miehen hyväntuulisista hymyistä - miten tuosta voisi ikinä tulla hyvä suhde?
Entisellä naapurinrouvalla oli sama tilanne ennen eroaan. Hänen ihan kaikille mukava, kohtelias ja auttavainen miehensä oli olevinaan kaikille flirttaileva ja liian mukava, jopa 73 vuotias äitini tuntui olevan tälle rouvalle vakava paikka. Mies katsoi aikansa tätä epävarmaa rouvaa, yritti ymmärtää ja tukea, mutta kun toisella on asiat huonosti pään sisällä, niin ei siihen mikään auta. Ero tuli ja hyvä niin, naapurusto oli asiasta iloinen.