Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysvaatteista - tarvitaanko niitä?

Vierailija
16.02.2017 |

Keskiraskaudessa elellään ja aloin miettiä tulevaa mahdollista imetystä. En kovinkaan mielelläni ostaisi varsinaisia imetysvaatteita imetykseen tarkoitettuja rintaliivejä lukuun ottamatta, sillä toivon vaatteille paljon pidempää käyttöikää.

Onko joku teistä imettäneistä pärjäillyt ihan tavallisilla vaatteilla, vaikka napillisiin (kaulus)paitoihin panostamalla? Vai onko ajatukseni jo tuhoon tuomittu? :D Onko napitettavien paitojen lisäksi joitain muita käteviä vaatteita, joita voisi käyttää myös imetyksen jälkeen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ollut edes imetysrintsikoita, en kaivannut. Tavalliset vaatteet ja harvoinpa sitä tarvitsi imettää muualla kuin kotona. 

Mistä te kaivatte tissin ulos? Minun normiliiveissäni on kaarituet ja ovat muotoonprässättyjä, joten ne kyllä puristivat tosi keljusti jos ne hankalasti taittoi rinnan alle (muutaman kerran piti näin tehdä kun olin normiliiveillä liikkeellä). Vai riisutteko koko puoliskon joka kerta?

Olkainta vähän alemmas ja tissi ulos kupista. Onnistuu ainakin tällain rintavalta ilman ongelmaa. 

Vierailija
22/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, kuinka paljon vastauksia! 😍 Kiitos paljon! Luen niitä myös nyt tässä illan läpi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi