Miksi suomalaiset miehet kaljuuntuvat?
Muissa maissa eivät miehet kaljuunnu. Miksi suomessa miehet ovat kaljuja, jopa alle 30 vuotiaat? Esim. italiassa ja espanjassa vanhoilla miehilläkin on paksut hiukset. Irlannissa asuessani en nähnyt yhtäkään kaljua miestä. Miksi suomalaisten miesten hiukset häviävät? Geenivirhe?
Kommentit (33)
Ap on vaan haltioitunut niistä paksutukkaisista euroopan-miehistä, ettei huomaa heidän kaljuja maanmiehiään ollenkaan. Suomalainen blondi ohuttukka näyttää myös helposti kaljuuntuvalta, vaikka ei sitä aina ole.
Suomessa on kyllä paljon puolikaljuja, värittömiä miehiä.Liian moni mies varjelee muutamaa hiustaan eikä uskalla leikata niitä kokonaan pois. Kamala näky on, kun kaljuuntuva ukko yrittää varjella niitä ohuita jäljelle jääneitä haituviaan, eikä uskalla ajaa kaikkea pois. Mieluummin rehellisesti kalju, kuin muutamasta onnettomasta karvasta kiinnipitävä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kyllä paljon puolikaljuja, värittömiä miehiä.Liian moni mies varjelee muutamaa hiustaan eikä uskalla leikata niitä kokonaan pois. Kamala näky on, kun kaljuuntuva ukko yrittää varjella niitä ohuita jäljelle jääneitä haituviaan, eikä uskalla ajaa kaikkea pois. Mieluummin rehellisesti kalju, kuin muutamasta onnettomasta karvasta kiinnipitävä.
Miesvihayleistykset palstalla ovat niin väsyneitä. Naisia ei sitten saa arvostella laisinkaan.
Kaljuuntumiseen on monia syitä. Itse olen 20 ja päälaki jo lähes kalju. Johtuu minulla arpeuttasta kaljuuntumisesta eli ei geeneistä. En olisi luultavasti muuten koskaan kaljuuntunut. Elämäni on suoraansanoen helvettiä koska kuitenkin olisi ollut kova halu tapailla naisiakin/seurustella vielä tässä nuoruudessani.
Tyhmä aloitus. Briteissä ainakin miehet kaljuuntuu nuoresta pitäen. Riittää kun seuraa Valioliigaa ja katsoo kuvattua katsomoa Tutkimusten mukaan ainakin Kreikassa ja Turkissa kaljuuntuminen on tosi yleistä, joten uskon myös, että Espanjassa. Minkä sille mahtaa? Hiuslaatu on Suomessa huono sekä lisäksi erilaiset puurostilat ja lisaineet saattaa asiaan vaikuttaa. Ihminen ei edes tiedä mitä kaikkea esim. hanavedestä voi elimistöönsä saada.
Et varmasti sitä tiennytkään
että aivoista kasvavat karvat pään,
vain kaljut on täysin järjissään,
liika hiustenkasvu tekee susta nuijan,
voi näkisitpä karvat munkin muijan.
Eihän kukaan kaljuuntumiselle mitään voi, mutta kuten miehille on naisen ylipaino,on mulle miehen harvahiuksisuus/kaljuuntuminen totaalinen turn off.....Sori.... nyt varmaan joku saa pas...raivarit tästä
Testot. Siksi myös pönäkkä vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan kaljuuntumiselle mitään voi, mutta kuten miehille on naisen ylipaino,on mulle miehen harvahiuksisuus/kaljuuntuminen totaalinen turn off.....Sori.... nyt varmaan joku saa pas...raivarit tästä
Miksi saisi. Makuja on niin monia. Itse pidän hieman muodokkaammista naisista ja moni mies taas ei.
Multa lähtee hiukset päälaelta. Olen nainen. Miesten kaljuuntuminen ei ole mikään ongelma ollut minulle aiemmin.
Graarikkona tutustuin elokuvaohjaajaan, joka selitteli päänsä ajelua häpepeillen kaljuuntumisellaan. Tuo kalju pää oli juuri se mikä sai tuon miehen näyttämään hyvältä.
Sama tapahtui myös poliisin kanssa. Tykkäsin sen ajellusta päästä.
Toki se pään sisältö ratkaisi. Ensimmäisestä tuli parhain ystävä. Toisesta vain panoseuraa. :)