Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen miehien kaveriporukoille

Vierailija
16.02.2017 |

Muutamia esimerkkejä mitä olen huomannut miesten kaverisuhteista ja omia kokemuksia naisten kaverisuhteista. Sivusta seuranneena tuntuu että miehet saavat lähes aina esim kahviseuraa halutessaan jostakin kaveriporukan jäsenestä, joku suostuu aina pienellä varoitusajalla. Miehet kokoontuvat lauantai-iltana katsomaan jonkun kotiin haluatko miljonääriksi ohjelmaa, ilman sen suurempaa etukäteen suunnittelua, tänne ovat myös tervetulleita mahdolliset tyttöystävät.
Ehkä joku ottaa olutta samalla ja joku toinen taas ei, myöhemmin osa porukasta toteaa että voisivat lähteä baariin ottamaan muutamat. Rentoa hengailua siis tiedossa. Jos jotakin kaveriporukan miehistä laiskotuttaa, kaverit ovat tervetulleita lojumaan hänen luokse sohvalle.
Kun taas minä naisena kysyn jo viidettä kaveria kahville, ei onnistu, katsotaan ensi viikolla. Niimpä niin, pieni puolentunnin kahvitteluhetki tietysti sotkee koko elämän "ajattelin tänään katsoa vain netflixiä, tulin just kotiin en jaksa enään lähteä mihinkään, pitäisi lähteä salille, pitää siivota, ajattelin tämän illan olla mieheni kanssa". Ei puhettakaan ns. extempore lauantai-illan istujaisista, ne on sovittava jo monta viikkoa etukäteen. Vaikkei olisikaan mitään sovittuna kyseiselle illalle, ei lähteminen enää onnistu kun on asennoiduttu kotona oloon. Mun kavereiden luokse ei voi myöskään ikinä mennä kylään kun on sotkuista (eli pari vaatekappaletta lattialla - ei haittaisi minua).

Ylipäätään olen kyllästynyt siihen kuinka kaavoihin kangistuneita monet ihmiset ovat. Välillä v*tuttaa olla nainen, miesten maailma vaikuttaa rennommalta. Voihan se tietysti olla ettei minun seurani vaan ole kaivattua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään miestä joka katsoo haluatko miljonääriksi tai kahvittelee miesystäviensä kanssa.

Ettet nyt puhu homoista?

Vierailija
2/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida muilla olla tällaisia tuntemuksia..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä jos vaimo kutsuu kavereita kotiin, niin ensin siivotaan pari päivää vimmassa kaikki nurkat läpi, sitten leivotaan ja mietitään tarjoiluja. Jopa huonekaluja saatellaan järjestellä uudelleen. Siis ihan järjetöntä rehkimistä. Kun minun joku kaveri tulee puolen tunnin varoitusajalla käymään, niin riittää että kahvia tai kaljaa on tarjolla.

Vierailija
4/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on TÄYSIN sama! Välillä ärsyttää vähän liikaakin naisten väliset nähtäiskö-ensi-viikolla-vai-ehkä-toukokuussa -pohdinnat.

Miksei vaan voida tavata ja pitää kiva ilta?

Pitäiskö meidän ap ruveta kavereiksi? :D

-N33-

Vierailija
5/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään miestä joka katsoo haluatko miljonääriksi tai kahvittelee miesystäviensä kanssa.

Ettet nyt puhu homoista?

Olen 24v ja tuttuni siinä 20-30v paikkeilla, mielestäni tässä iässä se on ihan normaalia.

Ap

6/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tästäkin voi todeta miten rentoja miehet ovat. Ja toi on totta jos mieli tekee mennä kahville aina löytyy seuraa tai mun luo, jos haluan baariin aina löytyy seuraa oikeestaan mihin vaan. Naiset vaan esittää kiireistä jonka takia kaikki kusee. Kaveri suhteet/mies suhteet. Syyttäkää vaan itseänne tosta pinnallisesta kulissi elämästä.

Vierailija
7/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh, "miehien"

Vierailija
8/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettet nyt puhu homoista?

Eihän tuo mikään homoshow ole. Tietovisat ovat aika unisex-kamaa. Ehkä hieman enemmän mies- kuin naistyypillistä toimintaa kilpailullisuutensa vuoksi. 

Vierailija
9/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh, "miehien"

En nyt ole varma viittaatko yleistämiseen vai kirjoitusasuun ja en oikeasti tiedä onko oikea muoto miesten vai miehien??

Ap

Vierailija
10/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on TÄYSIN sama! Välillä ärsyttää vähän liikaakin naisten väliset nähtäiskö-ensi-viikolla-vai-ehkä-toukokuussa -pohdinnat.

Miksei vaan voida tavata ja pitää kiva ilta?

Pitäiskö meidän ap ruveta kavereiksi? :D

-N33-

Heh ruetaan vaan! :D

Joo en ymmärrä miksi ystävien tapaamisesta täytyy tehdä niin suuri ohjelmanumero ja ongelma. Ymmärrän jos on tärkeitä menoja ja velvollisuuksia, mutta ei niitä nyt jatkuvasti voi olla! Ei mua haittaa kaverin tiskivuori tai vaatteet lattialla, voidaan vaikka juoda ne kahvit pahvimukeista jos puhtaat mukit on loppu!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme