Olen hoitanut uhmaikäisiä ja he muistuttavat oikuillaan miehen seksuaalisuutta
"Laita se lelu oikeelle!", "ei vaan vasemmalle!", "eiku ylös!!!!", "no ei vaan alas!!!", "Mä haluuuuuuuuun kaiken!!!".
Mies haluaa vähäkumppanisen naisen. Mies hylkii naista parisuhteessa kun hänellä on paljon kumppaneita. Mies valittaa silti hypergamiasta ja siitä että naiset ovat nirsoja. Mies haukkuu prostituoitua. Mies haukkuu pihtarineitsyen. Mies sallii naiselle seksin vain avioliitossa. Ja sitten ihmettelee miksi seksiä on niin vaikea saada. Esimerkiksi muuan sosiologi valittaa naisen hypergamiasta ja vaatii "miehille seksiä yhtä helposti kuin naisille", mikä käytännössä tarkoittaisi sitä että naisten tulisi harrastaa seksiä kaikkien tuntemattomien kanssa. Mutta se ei käy. Mutta silti pitää saada.
En tajua miten naiset jaksatte tuota kiukuttelua ja sitä että naisen tulisi seurata miehen jokaista oikkua kulloinkin.
Kommentit (2)
Mistä miehistä sinä oikein puhut? Et ainakaan minusta, etkä veljestäni, etkä siskojeni miehistä.
En jaksakaan. Seksielämäni on mielestäni mahtavaa, kun harrastan sitä vain itseni kanssa.
En ymmärrä miten olen ollut niin tyhmä, että olen edes yrittänyt olla miehille mieliksi.