Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun salainen ja hieman nolo herkkusi, jota syöt hyvällä ruokahalulla mutta et kehtaisi heti tunnustaa?

Vierailija
18.03.2006 |

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se leipoi ja hiivaa jäi yli, niin se sitten söi sen ylijääneen osan ihan paljaaltaan. En voi käsittää. Pakko oli se laittaa tähän.

Vierailija
82/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli muutamia erikoisherkkuja (joita kyllä tulee välillä maisteltua vieläkin!)

* banaania, jonkin ympärille kääräisin kinkkusiivuja ja kylmää maitoa

* kaurahiutaleita, kaakaojauhoa, sokeria ja KERMAA. Siitä sellainen tahmea sotku...

* kaurapuuroon ehdottomasti edam-juuston palasia sulamaan, eihän puuroa muuten voi syödä!

* leipäjuusto sulatettuna (Lapin herkkua lakkahillon kanssa, en tiedä onko tämä oikeastaan nolo herkku)

* tomaattiviipaleita ja sokeria päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinsanoen kylmiä valmisruokia./ koti ruokia oli vähän vaikkeeta raskaus aikana kun piti 9kk lämmitää ruoka :)

Vierailija
84/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön osan lihaliemikuutiosta paljaaltaan kun lisään sitä ruokaan! Aivan älyttömän hyvää, joskin melkoisen suolaista ;)

Maggi rules!

Vierailija
85/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä kehtaa töissä ottaa niitä äijäsapuskoita vaan tyydyn siihen kevyempään niin kuin kaikki muutkin naiset. Toisaalta sellasta mättöä jos kesken päivän vetäisi, niin loppupäivä olisi ihan kamalaa sinnittelyä, kun väsyttää.

Vierailija
86/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minäkin syön raakaa jauhelihaa. Se on suurta herkkuani. En edes tiennyt, että se on jotenkin noloa (luulin, että kaikki syövät sitä salaa)

Vierailija
87/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsena olen myöskin syönyt kaurahiutaleita sokerin ja kylmän maidon kera, meillä päin kutsuttiin kyseistä herkkua penkkivelliksi.

Vierailija
88/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on namia! Maalaishyytelö menee mullakin hetkessä, ja aivan taivaallista on leipoessa tuo sokeri-kananmunavaahto! njam!

Vierailija
89/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanaankin soin kaalilaatikkoa kylmiltaan puolukkahillon kera ja myohemmin leikkasin kylmaa lasagnea ja laitoin sen kahden paahtoleivan valiin runsaan voin kera.... Terveellista!

Isani teki muka suurena herkkuna mulle naita lapsena, nyt ei kylla menisi;

kaurahiutaleita, sokeria, maitoa (penkkivelliako?)

kananmunia ja sokeria haarukalla sekoitettuna, mukista juotuna (Yok!!)

Vierailija
90/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin syödä monta kurkkua yhtäpäätä isoina paloina pelkästään. Syön sitä joskus salaa, jotta saan tarpeeksi paljon itse.

Toinen on kesällä palkoherneet. Niitä menee myös hillitön määrä ja turvottaa kyllä.

Emmental-juusto myös isoina paloina on ihanaa ja kylmät nakit ja lihapullat hupenee helposti jääkaapista.

Lisäksi kaikki hapan, joista parasta on jäiset mustaherukat suoraan pakastimesta tai hieman sulaneina, voin vetää puoli litraa kerrallaan.

Oliivit suoraan purkista.

Syön myös tavallista ruokaa enemmän kuin miehet ja se josksu hävettää, mutta olen silti hoikka.

Myös minun anoppini pitää hiivasta. Sanoi, että se oli karkin korvike lapsena monille.

Vierailija
91/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli meistä tosi hyvää. Mitään kamalan kummallisia herkkuja en koskaan ole syönyt.

Vierailija
92/95 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruisleipä jossa juustoa ja kylmiä HK:n lihapullia (EI se mummoversio) päällä. Ei nyt noloa, mutta ehkä kummallista.

Vierailija
93/95 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raakoja kaurahiutaleita sokerin ja maidon kanssa. Lapset saavat toki muutakin aamupalaksi, mutta itse syön joka aamu " kauramäskiä" . Muulla ei vatsa tule täyteen.

Lapsena tykkäsin minäkin hiivasta. Liukeni kivasti kielen päällä (yäk!!). Muita lapsuusajan herkkuja oli keitetty kananmunankeltuainen piimän kanssa ja kaakaossa pyöritetyt voipallot.

Vierailija
94/95 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kylmä hernekeitto.

Vierailija
95/95 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukis jotain pilvenpolttelijoiden mässykertomuksia. :)

Mä tein lapsena semmosta sössöä, johon tuli jädeä, hilloa, jugurttia, kaakaojauhetta ja hirveesti kookoshiutaleita. Ja nonparelleja. Aikas imelää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme